Zápis kol
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zápis kol
pánové, rád bych cca po šesti letech stání v garáži zase rád provětral svého golfa mk2. jelikož stárnu, tak bych měl rád ofiko (=rozumněj v tp) 17" kola (OZ futura). je tu někdo zdatný v této oblasti a pomůže mi? díky.
p.s.: nečekám, že to bude za "díky".
p.s.: nečekám, že to bude za "díky".
Tak tyhle dvojky to už je vlastně rarita, toho vidět ještě ve stavu, že drží pohromadě je terno..Můj kamarád, milovník Golfa l v TD , které bylo jeho životní auto už žádného jiného nechce, dojel si pro trojku, už v benzinu a už o nich nechce ani slyšet...Sere ho na něm úplně všechno...Pořád něco řeší a přitom to auto toho na hrbu moc nemá..
nepropadat panice...
Re: Zápis kol
já se obávám že to nevyřešíš, 17ky kola se na GII nikdy ofiko nemontovaly ani na GTi, Corrado,nikde takže i kdybys měl kámoše přímo ve VW nebude existovat dokument kterým by se to dalo prokázat, navíc u 30 let starýho auta většinou není možné už nic dohledatgrim píše:pánové, rád bych cca po šesti letech stání v garáži zase rád provětral svého golfa mk2. jelikož stárnu, tak bych měl rád ofiko (=rozumněj v tp) 17" kola (OZ futura). je tu někdo zdatný v této oblasti a pomůže mi? díky.
p.s.: nečekám, že to bude za "díky".
jestli to máš na projetí jen občas,neřešit, technickou si uděláš na "normálních" kolech a je
A toho neumíš vyladit jo ?jericho-3 píše:Tak tyhle dvojky to už je vlastně rarita, toho vidět ještě ve stavu, že drží pohromadě je terno..Můj kamarád, milovník Golfa l v TD , které bylo jeho životní auto už žádného jiného nechce, dojel si pro trojku, už v benzinu a už o nich nechce ani slyšet...Sere ho na něm úplně všechno...Pořád něco řeší a přitom to auto toho na hrbu moc nemá..
Jinak g1D je pěknej šit línej . NEvim jak TD.
Ale těch dvojak vídám hodně a v TD to jede dobře ,kámoš ho měl.
jo, ale to auto se dělalo v 1.5D v letech 76-80, to je starší jak já...a tehdy po revoluci když to sem někdo dotáhnul, tak to bylo NĚCO, děda ho tehdy měl, dovezli mu to s uhnilým zadním lemem tehdy snad za 80tis a to byly jiný peníze
já měl první auto ve 2000-2004 1,6 GTD GII a celkem to ušlo, samozřejmě když pak člověk sednul do prvního TDi, bylo to někde jinde..
já měl první auto ve 2000-2004 1,6 GTD GII a celkem to ušlo, samozřejmě když pak člověk sednul do prvního TDi, bylo to někde jinde..
Možná jinde, ale každý nepotřebuje TDI . Nedávno jsem dělal pánovi 1,6 D Peugeot 106 , najeto 340000km /bez opravy motoru/, a začalo mu téci čerpadlo Lucas. Ve vesnici, kde bydlí nemají krám, tak jezdí kousek vedle a tohle mu stačí, je to cesta přes les, takže tam je ti TDI prd platné,ani ho nerozjedeš a on potřebuje jezdit a ne opravovat a ladit, což staré TDI potřebuje.. Auto prošlo normálně STK, i s tím pochcaným motorem od nafty ale aby auto dal do servisu, tak ho sežerou, telefonicky mluvili o 12- 15000 kč, tak jsem mu čerpadlo vyndal, odvezl do diesel servisu, /4800kč/ pak mu ho nandal a pán svítil jako sluničko..
nepropadat panice...
ještě nedavno to šlo udelat jednoduse tak ...že sis sehnal typák tech dotyčných kol, šel na ůřad s velkým TP a měl jsi to tam. Teda aspoň u nas to tak šlo ještě do nedávna. Ted boužel se všechno fotí na technické a dokumentuje a pochybuju že ti někdo dovolí tyhle kola na G2.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Jenže první musíš právě na tu technickou. A přijet tam na 17 ctkach na dvojce.......nevím co by nato rikalyb707 píše:když to bude v tech.průkazu tak si můžou fotit co chtějí...
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM