CR do golf3

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lacik
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2008, 10:21
Bydliště: Košice

Příspěvek od lacik »

DanT3 píše:A nevadí jen teorie?

Proč CR? Původní rotačka tě neoslovuje? Vždyť to může fungovat pěkně a do G3 se koně taky dají nastěhovat dobře.
Jak je to u vás s legálností takových přestaveb? Páč tady to třeba nejde....
Máš ten motor CR doma? Má držáky na stejných místech, jako starý TDI? Že bys to posadil na stávající úchytný body a nemusel vyrábět i držáky motoru. To už je celkem náročný. To si tak nebude, viď.
Co tou náročnou přestavbou získáš?

Někde tu visí topic, kterak do G3 namontovat TDI generace A4 - tzn. tý, co má vodní pumpu na rozvodech (Octavia, G4, atd). Inspirativně, koukals na to?
Nevadi. Čo sa tyka držiakov na motore tak je to ako s tym starym vlakom ktory ma už niečo za sebou ale stale funguje a majitelia v našom pripade konštrukteri z VW ho len sem tam vynovia a namaluju ale stale je to ten isty vlak. Držiak zadny pasuje,predny treba len lahko poupravit.
lacik
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2008, 10:21
Bydliště: Košice

Příspěvek od lacik »

Hotovo.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Se pochlub.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
lacik
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2008, 10:21
Bydliště: Košice

Příspěvek od lacik »

Dnes prebehla prvá skúšobná jazda, treba doriešiť ešte nejaké drobnosti, zatiaľ v sérii čiže 125kW dpf a egr off, pripravené nové väčšie turbo, vykonnejšie čerpadlo a ďalej sa uvidí. Zatiaľ ako vozitko do prace ok.
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Neasi, chceme foto :-D Pěkně, takže motor CEGA? převodovka 5q nebo 6q?

Obrázek
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
lacik
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2008, 10:21
Bydliště: Košice

Příspěvek od lacik »

Foto priložím tento týždeň a CFGB.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

lacik píše:Foto priložím tento týždeň a CFGB.
mi pak jen zajímá jak projdeš stk, ted od února se montují kamery všude, do konce ledna se jen fotilo a pokud byla nesrovnalost technikovi se strhlo z výplaty 125 e, ted se dá kontrolovat celý průběh stk a ten motor je tam vidět ,

pokud se fotí přístrojovka a svítí tam kontrolka třeba nedostatek vody v ostřiku tak na měsíc,

pak si na mě vzpomen a napiš klidně na sz řeším stk i v sk, minulý rok jim šlápli na krk a termíny objednání byly až měsíc, ted ty kamery když vyhářou mraky aut a budou se vracegt tak budou asi za rok :roll:
lacik
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2008, 10:21
Bydliště: Košice

Příspěvek od lacik »

Tu vôbec nejde o technickú tu išlo o to či sa to dá a ako to spraviť aby to fungovalo.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

lacik píše:Tu vôbec nejde o technickú tu išlo o to či sa to dá a ako to spraviť aby to fungovalo.
jo v poho chápu mi jen zajímá co jsem ti napsal jak to pořešíš
lacik
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2008, 10:21
Bydliště: Košice

Příspěvek od lacik »

Pokiaľ by som rozmýšľal o tom tak to nikdy nezložim a ináč všetko sa dá pokiaľ budú po cestách jazdiť vraky ktoré a ne nepatria a pokiaľ sa bude dat na niekoho obrátiť napr. ako na teba bude to ok.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

lacik píše:Pokiaľ by som rozmýšľal o tom tak to nikdy nezložim a ináč všetko sa dá pokiaľ budú po cestách jazdiť vraky ktoré a ne nepatria a pokiaľ sa bude dat na niekoho obrátiť napr. ako na teba bude to ok.
v poho ok protě řeším a mám zájem o zkušenosti pak napiš dík
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Všechno jde,jen malé děti se musí nosit.
Tuto přestavbu bych chápal na sprint nebo něco ale do práce? To auto je technicky nezpůsobilé,malý škrábanec mě na laku a platíš do konce života. To stojí zato?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
lacik
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2008, 10:21
Bydliště: Košice

Příspěvek od lacik »

Každý tretí príspevok tu je o porušovaní technickej spôsobilosti vozidiel tak neviem čo tu okolo toho vždy riešime.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Povedal by som že treba to rozdeliť na porušovanie a "porušovanie"

Tento projekt sa mi páči, ja osobne proti tomu nič nemám, ale naozaj sa môže niečo stať na cestách, nemusíš ani ty zaviniť nehodu, ale príde sa na to, že tam máš úplne iný motor a môžeš mať z toho veľké opletačky.

Každopádne ma zaujímajú fotky z tohto projektu tak isto ako aj nejaká ukážka správania na ceste toho auta, zrýchlenie a podobne.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Na uzavřené závody proti tomu nic nemám a fandím tomu.
Ale na silnici to nemá co dělat !!!!!
Za život jsem najezdil dost,aby mohl mít tento názor.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“