Nevadi. Čo sa tyka držiakov na motore tak je to ako s tym starym vlakom ktory ma už niečo za sebou ale stale funguje a majitelia v našom pripade konštrukteri z VW ho len sem tam vynovia a namaluju ale stale je to ten isty vlak. Držiak zadny pasuje,predny treba len lahko poupravit.DanT3 píše:A nevadí jen teorie?
Proč CR? Původní rotačka tě neoslovuje? Vždyť to může fungovat pěkně a do G3 se koně taky dají nastěhovat dobře.
Jak je to u vás s legálností takových přestaveb? Páč tady to třeba nejde....
Máš ten motor CR doma? Má držáky na stejných místech, jako starý TDI? Že bys to posadil na stávající úchytný body a nemusel vyrábět i držáky motoru. To už je celkem náročný. To si tak nebude, viď.
Co tou náročnou přestavbou získáš?
Někde tu visí topic, kterak do G3 namontovat TDI generace A4 - tzn. tý, co má vodní pumpu na rozvodech (Octavia, G4, atd). Inspirativně, koukals na to?
CR do golf3
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mi pak jen zajímá jak projdeš stk, ted od února se montují kamery všude, do konce ledna se jen fotilo a pokud byla nesrovnalost technikovi se strhlo z výplaty 125 e, ted se dá kontrolovat celý průběh stk a ten motor je tam vidět ,lacik píše:Foto priložím tento týždeň a CFGB.
pokud se fotí přístrojovka a svítí tam kontrolka třeba nedostatek vody v ostřiku tak na měsíc,
pak si na mě vzpomen a napiš klidně na sz řeším stk i v sk, minulý rok jim šlápli na krk a termíny objednání byly až měsíc, ted ty kamery když vyhářou mraky aut a budou se vracegt tak budou asi za rok
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Všechno jde,jen malé děti se musí nosit.
Tuto přestavbu bych chápal na sprint nebo něco ale do práce? To auto je technicky nezpůsobilé,malý škrábanec mě na laku a platíš do konce života. To stojí zato?
Tuto přestavbu bych chápal na sprint nebo něco ale do práce? To auto je technicky nezpůsobilé,malý škrábanec mě na laku a platíš do konce života. To stojí zato?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Povedal by som že treba to rozdeliť na porušovanie a "porušovanie"
Tento projekt sa mi páči, ja osobne proti tomu nič nemám, ale naozaj sa môže niečo stať na cestách, nemusíš ani ty zaviniť nehodu, ale príde sa na to, že tam máš úplne iný motor a môžeš mať z toho veľké opletačky.
Každopádne ma zaujímajú fotky z tohto projektu tak isto ako aj nejaká ukážka správania na ceste toho auta, zrýchlenie a podobne.
Tento projekt sa mi páči, ja osobne proti tomu nič nemám, ale naozaj sa môže niečo stať na cestách, nemusíš ani ty zaviniť nehodu, ale príde sa na to, že tam máš úplne iný motor a môžeš mať z toho veľké opletačky.
Každopádne ma zaujímajú fotky z tohto projektu tak isto ako aj nejaká ukážka správania na ceste toho auta, zrýchlenie a podobne.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Na uzavřené závody proti tomu nic nemám a fandím tomu.
Ale na silnici to nemá co dělat !!!!!
Za život jsem najezdil dost,aby mohl mít tento názor.
Ale na silnici to nemá co dělat !!!!!
Za život jsem najezdil dost,aby mohl mít tento názor.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené