CR do golf3

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Myslim si, ze o technicke zpusobilosti hovorit o foru, ktere je zamereno majoritne na upravach, ktere maji za nasledek technickou nezpusobilost je prinejmensim usmevne.

Na nasich silnicich se pohybuje spousta upravenych vozu, ktere by oficialne nikdy STk neprosly ale na druhou stranu, vim o nemale radce vozu, ktere by mely byt spis sesrotovany nez aby jezdily.

Takze, pokud je k uprave pristupovano zodpovedne a vse funguje jak ma, nevidim duvod, proc by to mel byt problem na "prakticke urovni". To, ze v pripade nehody jsou jasne dane neprijemnosti predpokladam majitel vi a verim, ze si toho byl vedom jeste pred zapocetim praci.

Nicmene, nezli se tu rozpouta ohniva debata, bylo by vhodne (i kdyz respektujeme soukromi a "know-how" zakladatele tematu) tu dat nejaky fotky, abychom si mohli udelat obrazek :wink:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
lacik
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2008, 10:21
Bydliště: Košice

Příspěvek od lacik »

Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Škoda toho 5 kvalitu,, když už taková stavba, tak bych tam nechal 6q,nebo rovnou dsg
Octavia II RS
lacik
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2008, 10:21
Bydliště: Košice

Příspěvek od lacik »

Zámer bol zanechať pôvodné uloženie motora, ale prevodovka je upravená a točí asi rovnako ako 6q manuál, do mesta to stačí.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Jarda S. píše:to by nebyl problém s 6q (noteeth) https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=171639
stará volha nebo žuk měli 3 kvalty a stačilo to ;)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

slovacek.milos píše:stará volha nebo žuk měli 3 kvalty a stačilo to ;)
Milosi, kolo "ukrajina" mela taky jen jediny prevod a "stacilo to", ale na dynamiku jizdy jsi mohl zapomenout.

Jinak treba se pletu, ale myslim si, ze ten 6° si myslim, ze zdejsi doporucovali hlavne kvuli zivotnosti a potencialu ... ale treba se mylim :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
lacik
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2008, 10:21
Bydliště: Košice

Příspěvek od lacik »

Mam sharan v 6q velky rozdiel medzi upravenym 5q a tomto projekte nevidim akurat ta päťka je tam dlhšie a motor musi točiť viac a velky otaznik je aj vydrž 6q prevodovky na jednohmote.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4188
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

moc velký rozdíl nejni v kvaltech ale ve větší spojce (hm)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Forest"][quote="slovacek.milos"]
Milosi, kolo "ukrajina" mela taky jen jediny prevod a "stacilo to",

kolo ukrajina mělo i jiné výhody do kopce nejede z kopce nebrzdí,

já osobně to silně ojebávám jednička potáhnu jeb tam čverku a za chvíli jeb šestku je to příšerné ale je to tak
lacik
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2008, 10:21
Bydliště: Košice

Příspěvek od lacik »

Obrázek
lacik
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2008, 10:21
Bydliště: Košice

Příspěvek od lacik »

Trošku velky obrazok ale vošiel,ako som pisal treba ešte dotiahnuť nejake maličkosti a bude to ok,fotky z prestavby vela nemam nejak som to neriešil pokial mi pameť služi tak to nejak neriešim.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vkusne a hezky implementovano. Co na to budiky?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
lacik
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2008, 10:21
Bydliště: Košice

Příspěvek od lacik »

Voda poriešena po starom,plus dvojite čidlo na hlave jedna strana pre motor druha pre budiky,rychlosť,dobijanie po starom,otačky cez obd na mobil,mam tam pridane ešte tlak turba a regulaciu turba,potrebne doriešiť ešte žhavenie. Taky gulaš ale všetko je vo vyvoji zatial na skušobne jazdy to stači ,live data mi idu pekne aj cez tu činsku krabičku na mobil aspon nemusim stale zo sebou tahať notebook.
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Podle vkusu každého soudruha , já bych raději ASV do G7 :D
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“