nastavení turba Garrett
Napsal: 12 čer 2017, 19:32
Ahoj, poslední dobou jsem se začal(bohužel nuceně) zajímat o problematiku časování a nastavení geometrie turba. Můj problém začal výměnou nového středu na mém Garretu 711 006-5003 S , kde sice zabíralo, ale bylo velmi hlučné. Po rozebrání a vyčištění turba jsem nastavil lopatky na krajní mez a dotáhl aretační šroub lehce po páčku ovládání. Po první jízdě se ukazalo, že turbo jde pozdě, až od 2500ot s tím, že záběr doprovází škubnutí a černý dým za autem a při cca 1500ot se projevuje semtam nepřijemné škubnutí.
Může mi prosím někdo vysvětlit význam toho dorazového šroubku ? někde jsem tady četl, že když povolím, tak by měl záběr turba přijít dřive ?!
Bohužel, ja už nemám kam povolit,jelikož lopatky jsou nadoraz. díky za postřehy a rady .Petr
Může mi prosím někdo vysvětlit význam toho dorazového šroubku ? někde jsem tady četl, že když povolím, tak by měl záběr turba přijít dřive ?!
Bohužel, ja už nemám kam povolit,jelikož lopatky jsou nadoraz. díky za postřehy a rady .Petr