Stránka 1 z 1

nastavení turba Garrett

Napsal: 12 čer 2017, 19:32
od petr_w203
Ahoj, poslední dobou jsem se začal(bohužel nuceně) zajímat o problematiku časování a nastavení geometrie turba. Můj problém začal výměnou nového středu na mém Garretu 711 006-5003 S , kde sice zabíralo, ale bylo velmi hlučné. Po rozebrání a vyčištění turba jsem nastavil lopatky na krajní mez a dotáhl aretační šroub lehce po páčku ovládání. Po první jízdě se ukazalo, že turbo jde pozdě, až od 2500ot s tím, že záběr doprovází škubnutí a černý dým za autem a při cca 1500ot se projevuje semtam nepřijemné škubnutí.

Může mi prosím někdo vysvětlit význam toho dorazového šroubku ? někde jsem tady četl, že když povolím, tak by měl záběr turba přijít dřive ?!
Bohužel, ja už nemám kam povolit,jelikož lopatky jsou nadoraz. díky za postřehy a rady .Petr

Napsal: 14 čer 2017, 12:00
od dawe2706
Ten šroubek je dorazový = výchozí nastavení lopatek. Je to lehce otevřené,ale zase né moc. Ono to není sranda naladit. Běžně se to dělá při opravě turba a pak se na to už nechytá. Zhoršit náběh dokáže klidně i půl otáčky toho šroubku. Tím, že jsi to povolil nadoraz, jsi ty lopatky skoro zavřel a proto to škube a nejede..Pokusil bych lopatky otevřít a potom třeba po půl otáčkách ubírat... kde to pojede nejlépe, tam to nech.. Nikdy jsem nebyl zastáncem "koupím nový střed za pár korun a přehodím si to sám" ..možná,kdyby jsis připlatil a nechal si turbo opravit profesionálně, tak už v klidu jezdíš. To jsi ale asi slyšet nechtěl.

Napsal: 14 čer 2017, 14:58
od octaviask
"V" regulacia nie je sranda....

ak je k tomu pristup a mozes spravit 10-20 testovacich jazd kde budes po 1/4 otacky nastavovat turbo tak sa to da +- aj doma.

ak nie tak www.turbosport.cz velmi dobre skusenosti s nastavovanim dorazoveho srobika. Maju stolicu s dynamickym meranim tlaku..nie len protitlak lopatiek!