T5 problém s tlakem na railu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
honza106
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 12 bře 2006, 18:36

T5 problém s tlakem na railu

Příspěvek od honza106 »

Zdravím, můžete mi někdo poradit s T5 2010, 2.0 TDi 103KW, kod motoru GCAA. Mám problém s tlakem na railu, viz závady. Je tam nový naftový filtr, snímač tlaku s regulátorem na railu a vysokotlaké čerpadlo. V railu byly špony tak jsem dal nové vysokotlaké čerpadlo.
Støeda,14,Èerven,2017,09:34:01:36335
VCDS verze: SVO 16.8.3 Bìží na Windows 7 x86
www.vag-com.com

Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-022-CAA.clb
Objednací èíslo øídící jednoky: 03L 906 022 CH HW: 03L 907 309 K
Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC H36 9970
Kódování: 0119401A232400080000
Èíslo dílny: WSC 51249 001 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906022CH 002013 (VN75)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906022CH_002.rod
VCID: 6DD46A10BC1C112A1A-8038
3 závad nalezeno.

5211 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [167] - príliš nízký
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 290763 km
Datum: 2077.14.24
Èas: 09:30:02

Otáèky motoru: 1320.50 /min
Normovaná hodnota zátìže: 93.7 %
Rychlost vozidla: 28 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 66 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 32 °C
Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
Napìtí svorky 30: 14.060 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 80
Teplota paliva: 28.6 °C
Støední vstøikované množství: 36.58 mg/stroke
Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 5
Vysoký tlak paliva: skuteèná hodnota: 473500 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 812400 hPa
Adaptaèní faktor tlakového regulaèního ventilu: 0.7000
Zásoba paliva: 40.00 l

5212 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [039] - príliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 290763 km
Datum: 2077.14.24
Èas: 09:30:02

Otáèky motoru: 1484.00 /min
Normovaná hodnota zátìže: 99.6 %
Rychlost vozidla: 32 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 66 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 33 °C
Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
Napìtí svorky 30: 14.100 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 80
Teplota paliva: 28.4 °C
Støední vstøikované množství: 33.81 mg/stroke
Regulace tlaku rail: stav-Bit 0: 5
Vysoký tlak paliva: skuteèná hodnota: 501500 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 851600 hPa
Adaptaèní faktor tlakového regulaèního ventilu: 0.7000
Zásoba paliva: 40.00 l

5175 - regulace tlaku paliva
P1065 00 [039] - regulacni odchylka
Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 290763 km
Datum: 2077.14.24
Èas: 09:30:22

Otáèky motoru: 1393.00 /min
Normovaná hodnota zátìže: 72.5 %
Rychlost vozidla: 18 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 67 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 29 °C
Okolní tlak vzduchu: 990 mbar
Napìtí svorky 30: 14.040 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Stav motoru: COENG_RUNNING
Teplota paliva: 28.4 °C
Støední vstøikované množství: 23.85 mg/stroke
Adaptaèní faktor tlakového regulaèního ventilu: 0.7000
Regulaèní ventil tlaku paliva: požadovaná hodnota tlaku rail: 1.1169e+006 hPa
Vysoký tlak paliva: požadovaná hodnota: 690200 hPa
Vysoký tlak paliva: skuteèná hodnota: 508900 hPa


Readiness: 0 0 0 0 1
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

a vstřiky ?
honza106
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 12 bře 2006, 18:36

Příspěvek od honza106 »

Taky mě napadlo, ještě jsem zjistil, že to kouří bíle na volnoběh, ale voda se neztrácí...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Vstriky muzou protikat proto to nedrzi tlak
Pokud tam byly zjevne piliny mel jsi je udelat rovnou + proplach trubek a mrknout do nadrze atd
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Vstřiky budou nejspíš podcházet přepadem. Dej je na kontrolu a pokud budeš dávat nový, vyčisti nádrž, pořádně vyčisti a propláchni celý systém, dej nový filtr. Tohle jsi měl udělat už při výměně čerpadla.
Ještě může podcházet ventil na railu.
honza106
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 12 bře 2006, 18:36

Příspěvek od honza106 »

všechno jsem čistil...a znova nový filtr a vstřiky jsou na zkoušce.
simak
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 09 srp 2018, 21:17

Příspěvek od simak »

Mám podobný problém, diagnostika hlásí kolísání tlaku railu. Motor CAAC, 103kw, vw t5. Na volnoběh běží jako traktor, jednou dokonce chcípnul. Vyměnil jsem naftu v nádrži, palivovej filtr a snímač tlaku v railu. Bez změny. Jediný co, tak při odpojeným snímači to běží klidněji, ale ne úplně ideálně. Výměnu ventilu nechám asi servisu. Nějaké další nápady? Díky.
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Pokud jsou spony v systemu, tak vzdy i vstrikovace, bohuzel. A logicky vycistit cely system a to radne, vcetne adrze.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“