golf IV 1,6 sr točí jen 5500

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
JorgeRs
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 07 zář 2015, 21:08
Odpovědi: 0

golf IV 1,6 sr točí jen 5500

Příspěvek od JorgeRs »

Ahoj, chci se zeptat, u golfa IV 1,6 sr 74kw co může být špatně že točí jen 5500ot? vypadá to jak kdyby to na 5500 zastavil omezovač, při vytáčení třeba na 2st to má kolísavou akceleraci, ale stejně to nikdy nejede jak bych čekal. Na dignostice to nic neukázalo, až jsem odpojil váhu vzduchu a projel tak tam vyskočily chyby váha, vyhřívání lambdy, a snímač klik hřídele, je divné že to neukázalo hned.

Budu rád za všechny rady předem díky :-)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

kolik by to mělo točit ? 10tis.ot ?
jinak snímače otáček odchází, zrovna ted ho kolega měnil a projev podobný jak píšeš - cukání v tahu
JorgeRs
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 07 zář 2015, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od JorgeRs »

no aspoň těch 6500 co může a ne že to blokne na 5500
takže zkusit vyměnit ten na klice? nebo na vačce? jinak děkuju za odpověď
roman1648 píše:kolik by to mělo točit ? 10tis.ot ?
jinak snímače otáček odchází, zrovna ted ho kolega měnil a projev podobný jak píšeš - cukání v tahu
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ot jestli je to tim no,mereny hodnoty-pojezdit s diagem
Treba to ve vysokych nema dost benzinu,takze palivac,tlak paliva
Tlaky dobry?
Toto jsou mrchy nerad to opravuju...vecne rozhaseny klapky,olej to zere jak tank..
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

roman1648 píše:Ot jestli je to tim no,mereny hodnoty-pojezdit s diagem
Treba to ve vysokych nema dost benzinu,takze palivac,tlak paliva
Tlaky dobry?
Toto jsou mrchy nerad to opravuju...vecne rozhaseny klapky,olej to zere jak tank..
Jj,lety se ukazalo,ze tolik opovrhovany 1.8 20V bez turba je oproti SR perfektni motor.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No já ti nevím, jedna 1.8 20v mě tak vyškolila že dodnes stojí v lebedě
Postupně jsem tam vyměnil úplně všechno a stejně prd, prostě seto občas zadusí až zdechne, nikdo nepřišel na to proč..
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

hladke 1.8i a 2.0i sú nesmrtelne motory....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

roman1648 píše:No já ti nevím, jedna 1.8 20v mě tak vyškolila že dodnes stojí v lebedě
Postupně jsem tam vyměnil úplně všechno a stejně prd, prostě seto občas zadusí až zdechne, nikdo nepřišel na to proč..
hmm základní nastavení klapky? Nebo tlak paliva?
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Mno 9 z 10 SR motoru je problemovych oproti tomu u 1.8 20V tak 1,2 z 10 motoru.
1.8 20V se co se tyce odolnosti fakt povedly.Bez problemu konzumujou i LPG.Je fakt,ze do 3000 ot jedou jako 1.6 SR,ale pak zatahnou a tahaji i nad 5000 ot,kde je SR uz davno off.Jako hladky 1.8 20V a 2.0 (euro 2) je u me favorit ke koupi benzinove oktavky.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

zizalak píše:
roman1648 píše:No já ti nevím, jedna 1.8 20v mě tak vyškolila že dodnes stojí v lebedě
Postupně jsem tam vyměnil úplně všechno a stejně prd, prostě seto občas zadusí až zdechne, nikdo nepřišel na to proč..
hmm základní nastavení klapky? Nebo tlak paliva?
když říkám všechno tak všechno ;) , fakt nevím co tam může být..
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od auto-point »

I rj motoru? (LOL)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo tu jako první protože to někdo provozoval předtím na starou jednotku která má čidlo teploty nasávaného vzduchu v sacím potrubí, tady už je to ve váze a když se oteplilo nedalo se s tím vůbec jet...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“