Vodní pumpa Renault Laguna 1.8 16V

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Vodní pumpa Renault Laguna 1.8 16V

Příspěvek od amg124 »

Ahoj. Mám problém se svojí Lagunou rv. 2000. Začal se z motoru ozývat takový zvonivý kovový zvuk a pak mi začala téct voda okolo řemenice. Takže bych to typoval na vodní pumpu. Ale teď nevím jestli lze u tohoto auta vyměnit jen pumpu bez zásahu do rozvodů nebo jestli musejí dolů i rozvody. Vím pro ty z vás co to dělají denně hodně blbá otázka, ale já to naposledy dělal na 120tce. Poradíte někdo? Popřípadě jeli potřeba sundat i rozvody, je vyloženě sebevražda dát zpět původní rozvody a vyměnit jen pumpu? Díky za odpovědi.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

su 2 druhy u tohoto motoru, jeden ma pumpu na servisnom remeni, druhy ma pumpu na rozvodoch ;) takze len pozriet.

ak je pumpa na rozvodoch...musia dole.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Tak jsem zjistil , že mám pumpu mimo rozvody , díky .ted ještě najit někoho kdo mi pomuže s výměnou 😀
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
trafic
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 02 bře 2014, 17:53
Bydliště: Dc

Příspěvek od trafic »

nic na tom neni. je to jako u skodovky 120... schodit multiremen a potom pumpu. opravdu to neni nic hrozneho...
Renault Trafic 2.5 Dci 99kw
Twingo 1.2
ex:Espace 2.0 16V LPG
ex:Scenic 1.6 16V LPG
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

trafic píše:nic na tom neni. je to jako u skodovky 120... schodit multiremen a potom pumpu. opravdu to neni nic hrozneho...
no já se právě díval a je tam hroznej přístup a mám strach, že půlku věcí rozdělám a pak zjistím, že se nějak nedostanu, na pumpu jako takovou si troufnu, ale s tím přístupem, když nevím kde je jaký šroub schovaný nebo co všechno ještě budu muset sundat, abych se tam dostal, si nejsem jistý. Je pravda, až dnes mám teprve volno tak si to prohlédnu pořádně a uvidím.


A jen tak ještě jedna otázka. když otevřu expanzku abych dolil vodu, začne mi okolo řemenice čůrkem téct voda. To může mýt jen pumpa, že jo? Nic jiného tam v těm místech není?
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Tak jen pro informaci a uzavření problému. Pumpu jsem sehnal a nakonec opravdu vyměnil sám. Na to, že jsem to na tomto autě viděl poprvé, tak jsem to měl celé cca za tři hodiny hotové. Jediný problém byly troxové šrouby na pumpě, kvůli nim jsem sjezdil celé město a nakonec musel koupit celou sadu za 320,- Kč. Opravdu to nebylo tak těžké.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“