Stránka 1 z 1

1.6tdi cayc dpf

Napsal: 23 čer 2017, 21:07
od disk
Obrázek
Asi je po nem? Diky[/img]

Napsal: 24 čer 2017, 09:35
od frantisek28
Ja tomu nejako nerozumiem, ale vidim tam 70g,co teda asi vies, ze zamena, ze je uz KO.

Napsal: 24 čer 2017, 10:54
od lumirb
Kolik to má najeto?

Napsal: 24 čer 2017, 11:56
od disk
220tis. Vypada, ze je zaplneny popilkem. Obcas spadne do nouze, nedosazen plnici tlak. Nema vykon.

Napsal: 25 čer 2017, 10:08
od octaviask
popolcek nie je regenerovatelny ;) je to udaj ktory si jednotka sama "vypočitava" od nova.

zaplnenie DPF je soot mass ;) cize sadze. tie mas 14mg, svieti kontrolka DPF? mas v zavadzach niečo o DPF?


nedosazen plnici tlak...kontrola regulacie turba ;)

Napsal: 25 čer 2017, 15:22
od disk
Zadna závada s dpf. Jen nevim proc to nejede. 70g popilku jsem myslel, ze uz bude plny a proto nejede.
Zavada s tlakem vyskoci az po 100km a jeste k tomu, jen kdyz jedu z kopce bez plynu.
7296 snimac plnícího tlaku g31 p0237 signal prilis maly

Napsal: 25 čer 2017, 16:10
od dhfool
Máš freeze frame k té závadě? Pokud je v sání tlak pod atmosferickým, tak bych zkusil projít kabeláž ke snímači tlaku.

Napsal: 25 čer 2017, 17:16
od toyota.kzj
praskla hadice od turba do sani , taky mne to vyhazovalu chybu jen kdyz jsem na horizontu sundal nohu s plynu tak je skus zkouknout

Napsal: 25 čer 2017, 19:49
od disk
1 nalezena chyba:
Readiness: 0000 0000

Objednací èíslo øídící jednoky: 03L 906 023 FS HW: 03L 907 425 C Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H43 8856
Kódování: 00194036032401080000 Èíslo dílny: WSC 00015 115 00000 ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023FS 003005 (VW46) VCID: 7CF30B17F701CBA1B5-8028

7296 - snimac plniciho tlaku (G31)
P0237 00 [167] - signal prilis maly
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamìti info o závadì:
Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Kilometry: 268058 km Datum: 2072.14.13 Èas: 20:46:18

Otáèky motoru: 2217.75 /min
Normovaná hodnota zátìže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 130 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 85 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 29 °C
Okolní tlak vzduchu: 940 mbar
Napìtí svorky 30: 14.569 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Otáèky motoru: 2218 /min
Rychlost vozidla: 130 km/h
Poloha plynového pedálu: normovaná-Poloha plynového pedálu: 0.00 %
Plnicí tlak: požadovaná hodnota-MAP_SP_MMV: 200.00 hPa
Plnicí tlak: skuteèná hodnota-MAP_MMV: 200.00 hPa
Ovladaè plnicího tlaku: buzení-ANG_SP_BPA[0]: 71.667 %
Ovladaè plnicího tlaku: zpìtné hlášení-ANG_BPA[0]: 71.735 %

Napsal: 26 čer 2017, 13:13
od dhfool
No, hodnota 200hPa je sice podivná, to u motoru klapkou může asi být, ale kopíruje požadavek, takže netuším, co se mu nelíbí :)

Osobně bych prošel kabeláž. Kilometry to už má, prošoupaná může být. Hadice, jak píše kolega, taky projdi...

Napsal: 16 črc 2017, 20:40
od disk
tak tu máme pořád to samé
kabeláž jsem prošel, hadice také
nemůže to být el. snímání na turbu?

VCDS Windows VAG/VAS Emulator Bìží na Windows 7 x64 Version: SVO 17.1.3 www.vag-com.com
Jméno servisu: 1 Èíslo dílny: 123 12345
Výpis pamìti závad Nedìle,16,Èervenec,2017,21:14:29:60076
VIN: WVWZZZ3CZBE354198 Výrobní štítek: Kilometry: Èíslo zakázky::
Objednací èíslo øídící jednoky: 03L 906 023 FS HW: 03L 907 425 C
Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H43 8856
Kódování: 00194036032401080000
Èíslo dílny: WSC 00015 115 00000
ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023FS 003005 (VW46) VCID: 7CF30B17F701CBA1B5-8028
7296 - snimac plniciho tlaku (G31)
P0237 00 [168] - signal prilis maly
Kontrolka závad ZAP - Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání pamìti
info o závadì: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 3
Kilometry: 268110 km Datum: 2073.14.04 Èas: 20:22:52
Otáèky motoru: 1576.00 /min
Normovaná hodnota zátìže: 0.0 %
Rychlost vozidla: 56 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 81 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 26 °C
Okolní tlak vzduchu: 960 mbar
Napìtí svorky 30: 13.666 V
Èítaè zapomenutí po OBD: 40
Otáèky motoru: 1815 /min
Rychlost vozidla: 80 km/h
Poloha plynového pedálu: normovaná-Poloha plynového pedálu: 30.18 %
Plnicí tlak: požadovaná hodnota-MAP_SP_MMV: 1094.10 hPa
Plnicí tlak: skuteèná hodnota-MAP_MMV: 200.00 hPa
Ovladaè plnicího tlaku: buzení-ANG_SP_BPA[0]: 84.000 %
Ovladaè plnicího tlaku: zpìtné hlášení-ANG_BPA[0]: 56.287 %

Napsal: 16 črc 2017, 21:21
od papouch22
par tech snimacu sem uz menil dole na hadici u vany . a na ovladani turba to ma samotnej ventil jak stara 81 kw octa tak ty taky umiraj. musis koukat a merit

Napsal: 26 říj 2018, 15:52
od Pavel Brno
Tak ja tam mel chybu 7381. Byl vadny senzor plniciho tlaku. Supr napad dat ho pod komresor klimy aby na nej kapal kondenzat. Krom toho ze diky tomu odesel tak jeste zrezively sroubky co ho drzi tak ze se rozpadly a je celkem orisek ten novej pridelat.

Motor CAYC v SuperB 8/2012

Napsal: 09 říj 2019, 21:56
od Pajtaš
Čaute,
Uvažujem nad kúpou SuperB s 1.6tdi v chipe, auto ide pekne, no nie žiadny pretekár..pozeral som hodnoty vo VAG a ukázalo sa toto, čo myslíte, koľko dpf ešte vydrží? Motor ide pekne..205000km
Diky
Obrázek