Vysoké EGT
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vysoké EGT
Čau, len tak zo zvedavosti či viete poradiť po odladeni auto dosahuje 1000° egt ladilo sa na 63 mm výfuku od turba az po koniec kvôli teplote sa nedalo ísť ďalej, tak sa prerobil komplet výfuk od turba ide 80mm rura po pletenec dalej pokračuje 76mm až pod auto, tam sa to spája prirubov a pokračuje 70mm rúra az na koniec autá. Teplota sa vôbec nezmenila po prerabke auto bolo znova na brzde ale nepomohlo
Motor 1.9tdi pd 96kw, trisky firad +80, turbo sa privaralo na zvody z 1.9tdi, VKLR 2260 kompresor sa zväčšoval z pôvodného 2260 na 2264, vačkovy hriadel je 272° iné úpravy som nerobil
Motor 1.9tdi pd 96kw, trisky firad +80, turbo sa privaralo na zvody z 1.9tdi, VKLR 2260 kompresor sa zväčšoval z pôvodného 2260 na 2264, vačkovy hriadel je 272° iné úpravy som nerobil
- UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
hmm,zaujimave umiestnenie,prečo prave tam?
ja by som ju umiestnil do zaslepky na egr.
boh vie či realne tam je 1000° alebo klame budik alebo je to umiestnením sondy alebo naozaj je tam toľko.
ja by som ju umiestnil do zaslepky na egr.
boh vie či realne tam je 1000° alebo klame budik alebo je to umiestnením sondy alebo naozaj je tam toľko.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
UchoTD píše:hmm,zaujimave umiestnenie,prečo prave tam?
ja by som ju umiestnil do zaslepky na egr.
boh vie či realne tam je 1000° alebo klame budik alebo je to umiestnením sondy alebo naozaj je tam toľko.
Bola krátka ta sonda keby som to dal do zaslepky tak by asi menej ukazoval, tam to ide rovno do turbini. A nemám ani ako vyskúšať ci dobré ukazuje budík