Vysoké EGT

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

erik7
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 31 pro 2016, 18:21
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od erik7 »

Brano vravel ze to je kvôli tej väčšej vrtule čo myslíte on už ma odladene dáke roky
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

mecKo píše:
UchoTD píše:hmm,zaujimave umiestnenie,prečo prave tam?
ja by som ju umiestnil do zaslepky na egr.
Ucho, toto vazne ?
A? Nič na tom nevidím, neviem akú sondu egt používa, ja ktoré som používal boli dosť hlboko na to aby boli priamo v prúdení spalín, bežne sa tam sondy umiestňujú. .., sondy ktoré som ja používal by si napríklad nedokázal umiestniť tam kde ju má on,lebo boli dlhé
len preto ta otázka.
Samozrejme. Čím bližšie. K hlave tým lepšie.
Každý má umiestnenú sondu inde a potom si porovnávajú egt, ďalšia vec. Blbo položená otázka z mojej strany.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

oné...a netaví sa liatina niekde pri 1100°? to 1000° sa tam musia diat zaujimave veci.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

octaviask píše:oné...a netaví sa liatina niekde pri 1100°? to 1000° sa tam musia diat zaujimave veci.
Jiz nekolikrat jsem ti psal abys pred postovanim premyslel a kdyz to neni v hlave, najdes to na googlu.

Problem nenastava u litiny ale v turbodmychadle, konkretne turbine, ktera ma v ramci soucinnosti vysoke teploty a tlaku podlehat deformaci. Ikdyz VKLR vodou chlazene, stale je kontruovano na tusim 863°C (dlouhodoba zatez), takze pres 950°C bych v kratkodobych spickach rozhodne nechodil.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
erik7
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 31 pro 2016, 18:21
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od erik7 »

Forest píše:
octaviask píše:oné...a netaví sa liatina niekde pri 1100°? to 1000° sa tam musia diat zaujimave veci.
Jiz nekolikrat jsem ti psal abys pred postovanim premyslel a kdyz to neni v hlave, najdes to na googlu.

Problem nenastava u litiny ale v turbodmychadle, konkretne turbine, ktera ma v ramci soucinnosti vysoke teploty a tlaku podlehat deformaci. Ikdyz VKLR vodou chlazene, stale je kontruovano na tusim 863°C (dlouhodoba zatez), takze pres 950°C bych v kratkodobych spickach rozhodne nechodil.
Ešte doplnim ta teplota bola na brzde na ceste je to menej okolo 900° už ked ho podržím do dakych 5500ot tak je dakych 950°
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

erik7 píše:Ešte doplnim ta teplota bola na brzde na ceste je to menej okolo 900° už ked ho podržím do dakych 5500ot tak je dakych 950°
Tak to je podstatna informace ... nebo s tim planujes jezdit jen na brzde? :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
erik7
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 31 pro 2016, 18:21
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od erik7 »

Forest píše:
erik7 píše:Ešte doplnim ta teplota bola na brzde na ceste je to menej okolo 900° už ked ho podržím do dakych 5500ot tak je dakych 950°
Tak to je podstatna informace ... nebo s tim planujes jezdit jen na brzde? :roll:
Nie, ale nieje využitý potenciál turba, skončili sme na 2,5b podľa toho co hovoria da sa ísť až na 2,9b,
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 18 led 2011, 15:17

Příspěvek od shima »

sa pozri ake mas EMP pri 2,9 baru ...
erik7
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 31 pro 2016, 18:21
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od erik7 »

shima píše:sa pozri ake mas EMP pri 2,9 baru ...
Pozorne čítaj! mám len 2,5b
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Nainstalovat emp budik a doladit. Da sa mu este trochu prifuknut, egt pojde dole. Btw, egt do 900 stupnov na ceste je OK ! (hm)
erik7
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 31 pro 2016, 18:21
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od erik7 »

mecKo píše:Nainstalovat emp budik a doladit. Da sa mu este trochu prifuknut, egt pojde dole. Btw, egt do 900 stupnov na ceste je OK ! (hm)
Začínam na tom pracovať :) Môžem to vytiahnuť cez egr zaslepku ? Aky mam použiť budík na meranie?
Uživatelský avatar
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 958
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13

Příspěvek od matesfox »

erik7 píše:
mecKo píše:Nainstalovat emp budik a doladit. Da sa mu este trochu prifuknut, egt pojde dole. Btw, egt do 900 stupnov na ceste je OK ! (hm)
Začínam na tom pracovať :) Môžem to vytiahnuť cez egr zaslepku ? Aky mam použiť budík na meranie?
na EMP mám glycerinový kvůli přesností měření :)
erik7
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 31 pro 2016, 18:21
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od erik7 »

matesfox píše:
erik7 píše:
mecKo píše:Nainstalovat emp budik a doladit. Da sa mu este trochu prifuknut, egt pojde dole. Btw, egt do 900 stupnov na ceste je OK ! (hm)
Začínam na tom pracovať :) Môžem to vytiahnuť cez egr zaslepku ? Aky mam použiť budík na meranie?
na EMP mám glycerinový kvůli přesností měření :)
Vieš mi tu dať dáky odkaz ako vyzerá ?
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

erik7 píše:
mecKo píše:Nainstalovat emp budik a doladit. Da sa mu este trochu prifuknut, egt pojde dole. Btw, egt do 900 stupnov na ceste je OK ! (hm)
Začínam na tom pracovať :) Môžem to vytiahnuť cez egr zaslepku ? Aky mam použiť budík na meranie?
Vyvod na meranie emp mozes spravit z egr zaslepky, ja osobne pouzivam depo budik (rovnaky ako na meranie tlaku turba). Do 3 Bar musi stacit ;)
Obrázek
erik7
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 31 pro 2016, 18:21
Bydliště: Ružomberok

Příspěvek od erik7 »

mecKo píše:
erik7 píše:
mecKo píše:Nainstalovat emp budik a doladit. Da sa mu este trochu prifuknut, egt pojde dole. Btw, egt do 900 stupnov na ceste je OK ! (hm)
Začínam na tom pracovať :) Môžem to vytiahnuť cez egr zaslepku ? Aky mam použiť budík na meranie?
Vyvod na meranie emp mozes spravit z egr zaslepky, ja osobne pouzivam depo budik (rovnaky ako na meranie tlaku turba). Do 3 Bar musi stacit ;)
Obrázek
Ďakujem ;) Ja poriešim niečo dočasne na vyskušanie
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“