Engine Malfinction Mondeo MK4 2.0 TDCI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Milan_P
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 29 čer 2017, 05:05

Engine Malfinction Mondeo MK4 2.0 TDCI

Příspěvek od Milan_P »

Dobrý den,
Mám problém s Mondeem MK4. Při jízdě se na obrazovce zobrazí ENGINE MULTIFINCTON a rozsvítí se kontrolka ESP. Po opětovném nastartování vše zhasne. Při zobrazení hlášky diagnostika ukáže chyby :
Nafta (QXBA - Duratorq-TDCi - MT/AT)
DTC (chybový kód)
Popis
P003A - Regulace tlaku A turbodmychadla / kompresoru - Proud

P003A - Regulace tlaku A turbodmychadla / kompresoru - Probíhá

P1632 - Inteligentní alternátor, výstupní obvod - Vadný

P1632 - Inteligentní alternátor, výstupní obvod - Chyba aktivace

P2263 - Turbokompresorový plnicí systém – výkon - Proud
Neví někdo co s tím ?
Obrázek
[/img]
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Aspoň opsat bys to mohl správně...multifinction
Má to řízený alternátor takže závada asi v regulátoru, je to v podstatě neopravitelný tento altík nebo téměř za cenu nového,kupuje se to nový ve Fordu
ty ostatní závady jsou patrně jen důsledek
změř kolik to dobíjí,myslím že se to nebude měnit v závislosti na zatížení ale dávat pořád stejně např. 13,8V
Milan_P
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 29 čer 2017, 05:05

Příspěvek od Milan_P »

Děkuji za odpověď.
Odpoledne to změřím. Jo a omlouvám se za překlep.
Milan_P
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 29 čer 2017, 05:05

Příspěvek od Milan_P »

Tak jsem to změřil a v nezatíženém stavu je 14,18 V a v zatíženém(dálková světla, vyhřívaná okna) to spadne na 13,86 V a vrátí se na 14,16V.
Uživatelský avatar
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

je tam ztráta výkonu ?
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Matias
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 07 říj 2008, 10:02
Bydliště:

Příspěvek od Matias »

Jak se to chová?
Svítí, funguje všechno?
Myslím vše elektrické?
Ale bude to horší, jak Ti začne tohle, tak Ti pak začne hlásit abs, nepůjde posilovač, atd. Pokud máš elektrický.
Je potřeba zkontrolovat kabeláž alternátor - motorová jednotka.
Pokud tam máš kolem 14V. Tak můžeš mít i jen shnilé kabely do edc.
Chce to prověřit dřív než budeš kuchat alternátor.
Zrovna jsem dělal C-maxe a tam umřel úplně a ve finále se i zhasly budíky. Byly vystřelený diody na můstku.
Milan_P
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 29 čer 2017, 05:05

Příspěvek od Milan_P »

Auto při rozjezdu kolem 2000 otáček zaškube jinak vše funguje.
Ve čtvrtek a pátek jsem jel jen krátké trasy a hláška se neobjevila.
Dnes jsem chtěl nastartovat a baterie byla vybitá. ( je půl roku stará )
Jsem amatér a potřebuju poradit, který kabel vede do EDC.
benchi
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 10 lis 2009, 21:32

Příspěvek od benchi »

Ahoj, mám stejný problém. Chyba P003A 17-2F, repasované turbo a nový egr. Puvodní turbo zaseklá regulace, po výměně za repas zustala už jen tahle chyba. Auto zaškube občas kolem 1500 ot., do nouze nepadá. Neví někdo správné hodnoty vane pos. sensoru při zapnutém klíčku, volnoběhu a zatížení?
S-max KLWA 85 kw DPF
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

EGR origo nebo nějaká druhoška ?
Ty nefungují...několikrát vyzkoušeno
Zaslep ho a máš po cukání, jen bude svítit kontrolka motoru
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 861
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

To se DPFku asi moc líbit nebude...
benchi
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Registrován: 10 lis 2009, 21:32

Příspěvek od benchi »

Byl vyhnilej kabel sensoru na baňce u turba, nová kabeláž a hned spadly hodnoty vane pos. sensoru . Jinak jsem dával egr Delphi
Pavel Brno
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 22 čer 2006, 08:47

Příspěvek od Pavel Brno »

Proc si myslite ze je ten nouzak kvuli altiku? Ja bych sel po te regulaci turba. K altiku muze bejt uhnilej drat, ale ze by to hodilo nouzak se mi nezda. Vymazat chyby, projet a znovu nacist co tam skoci jako prvni.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“