Engine Malfinction Mondeo MK4 2.0 TDCI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Engine Malfinction Mondeo MK4 2.0 TDCI
Dobrý den,
Mám problém s Mondeem MK4. Při jízdě se na obrazovce zobrazí ENGINE MULTIFINCTON a rozsvítí se kontrolka ESP. Po opětovném nastartování vše zhasne. Při zobrazení hlášky diagnostika ukáže chyby :
Nafta (QXBA - Duratorq-TDCi - MT/AT)
DTC (chybový kód)
Popis
P003A - Regulace tlaku A turbodmychadla / kompresoru - Proud
P003A - Regulace tlaku A turbodmychadla / kompresoru - Probíhá
P1632 - Inteligentní alternátor, výstupní obvod - Vadný
P1632 - Inteligentní alternátor, výstupní obvod - Chyba aktivace
P2263 - Turbokompresorový plnicí systém – výkon - Proud
Neví někdo co s tím ?
[/img]
Mám problém s Mondeem MK4. Při jízdě se na obrazovce zobrazí ENGINE MULTIFINCTON a rozsvítí se kontrolka ESP. Po opětovném nastartování vše zhasne. Při zobrazení hlášky diagnostika ukáže chyby :
Nafta (QXBA - Duratorq-TDCi - MT/AT)
DTC (chybový kód)
Popis
P003A - Regulace tlaku A turbodmychadla / kompresoru - Proud
P003A - Regulace tlaku A turbodmychadla / kompresoru - Probíhá
P1632 - Inteligentní alternátor, výstupní obvod - Vadný
P1632 - Inteligentní alternátor, výstupní obvod - Chyba aktivace
P2263 - Turbokompresorový plnicí systém – výkon - Proud
Neví někdo co s tím ?
[/img]
Aspoň opsat bys to mohl správně...multifinction
Má to řízený alternátor takže závada asi v regulátoru, je to v podstatě neopravitelný tento altík nebo téměř za cenu nového,kupuje se to nový ve Fordu
ty ostatní závady jsou patrně jen důsledek
změř kolik to dobíjí,myslím že se to nebude měnit v závislosti na zatížení ale dávat pořád stejně např. 13,8V
Má to řízený alternátor takže závada asi v regulátoru, je to v podstatě neopravitelný tento altík nebo téměř za cenu nového,kupuje se to nový ve Fordu
ty ostatní závady jsou patrně jen důsledek
změř kolik to dobíjí,myslím že se to nebude měnit v závislosti na zatížení ale dávat pořád stejně např. 13,8V
- supermuf0090
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
Jak se to chová?
Svítí, funguje všechno?
Myslím vše elektrické?
Ale bude to horší, jak Ti začne tohle, tak Ti pak začne hlásit abs, nepůjde posilovač, atd. Pokud máš elektrický.
Je potřeba zkontrolovat kabeláž alternátor - motorová jednotka.
Pokud tam máš kolem 14V. Tak můžeš mít i jen shnilé kabely do edc.
Chce to prověřit dřív než budeš kuchat alternátor.
Zrovna jsem dělal C-maxe a tam umřel úplně a ve finále se i zhasly budíky. Byly vystřelený diody na můstku.
Svítí, funguje všechno?
Myslím vše elektrické?
Ale bude to horší, jak Ti začne tohle, tak Ti pak začne hlásit abs, nepůjde posilovač, atd. Pokud máš elektrický.
Je potřeba zkontrolovat kabeláž alternátor - motorová jednotka.
Pokud tam máš kolem 14V. Tak můžeš mít i jen shnilé kabely do edc.
Chce to prověřit dřív než budeš kuchat alternátor.
Zrovna jsem dělal C-maxe a tam umřel úplně a ve finále se i zhasly budíky. Byly vystřelený diody na můstku.
Ahoj, mám stejný problém. Chyba P003A 17-2F, repasované turbo a nový egr. Puvodní turbo zaseklá regulace, po výměně za repas zustala už jen tahle chyba. Auto zaškube občas kolem 1500 ot., do nouze nepadá. Neví někdo správné hodnoty vane pos. sensoru při zapnutém klíčku, volnoběhu a zatížení?
S-max KLWA 85 kw DPF
S-max KLWA 85 kw DPF
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 75
- Registrován: 22 čer 2006, 08:47