Výměna intercooleru - Octavia II

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bargoner
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 09 črc 2015, 16:20

Výměna intercooleru - Octavia II

Příspěvek od Bargoner »

Zdravím, musím vyměnit intercooler (je na něm někde dírka) a rád bych se zeptal, jak složitá je výměna? Zvládnu to doma?
Musí se demontovat celá ta stěna(chladič vody,intercooler,chladič klimy) nebo lze nějak třeba spodem vytáhnout jen ten IC?

Octavia II 1.9TDI 77kw PD 2005


Děkuji předem za odpověď a přeji příjemný víkend.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

předek dolů včetně stěny
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2020
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

jak piše ladas jestli si šikovnej jde to bez rozpojení klimy
Passat CC 2.0 tdi
Bargoner
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 09 črc 2015, 16:20

Příspěvek od Bargoner »

Děkuji toho jsem se bál, myslel jsem že na to bude nějak fígl. Co bych dal za intercooler jaky byl u předchozí verze...
Ale i přes to se do toho zkusím pustit. Mám teď týden dovolenou, nějak se s tím nějak poperu.
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2020
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

jasny určitě to zvladneš
Passat CC 2.0 tdi
Bargoner
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 09 črc 2015, 16:20

Příspěvek od Bargoner »

Tak se podařilo, žádná díra na něm nebyla, akorát z obou stran ten spoj plast/hliník povolil. Z jedné strany úplně podle oleje.
Mám už objednaný nový každou minutou mi má přijít ale myslíte že by to šlo jen ohnout zpět a pojistit to třeba černým lepidlem na okna abych to mohl ještě použít v případě že by mi někdy prdnul ten nový?

Obrázek

Obrázek
Naposledy upravil(a) Bargoner dne 04 črc 2017, 12:34, celkem upraveno 1 x.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Jestli se ti za dva týdny bude chtít dělat auto celý znova včetně materiálů tak jo.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tohle hodně tlačí nemáš tam nějakou změnu SW?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
mili000
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 06 kvě 2015, 07:53

Příspěvek od mili000 »

Jak se projevovala tato zavada?
Bargoner
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 09 črc 2015, 16:20

Příspěvek od Bargoner »

@Ladas Je tam chip na 99kw. A je s ním najeto cca 4tis.
Kdo ví ale co to bylo za značku toho chladiče, auto bylo bourané na předek a chladič se měnil. Nemůžu na něm najít ani žádné značení nebo tak.... Teď tam je originál a už na pohled vypadá trochu jinak.

@mili000 chrčelo to od nějakých 1400-2500ot a od 2500+ to jen pískalo úbytek výkonu ale žádný co bych poznal.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

na kolik to udělali tlaku a kolik to reálně ve špičkách dává?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Bargoner
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 09 črc 2015, 16:20

Příspěvek od Bargoner »

To jsem teda ještě nezjišťoval. Najdu to ve VAGu, nebo je potřeba normální mech. budík ?
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

na originálu jsem tohle ještě neviděl ale replik takhle otevřenejch už pár bylo
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Ve dvou autech jsem jezdil GTB2260VK (VKLR) a originál cooler držel.
Neoriginál asi tolik nevydrží.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

viděl jsem na T5 celohliník co se tak o 25% zvětšil díky kvalitnímu SW (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“