Zdravim,
mám Renault Megane 1.9 dCi 88 Kw + chip, jezdilo pěkně, teď po výměně turba slabej tah odspodu, pak od 2 tis. dál táhne dobře až po 2.-3. prošlápnutí plynu. Hadice se kontrolovaly, EGR ok, váha ok.
Narazil jsem na téma, kde týpek měl to stejný u BMW 320D, nepomohla výměna turba, palivovýhu filtru, kontrola výfuku. Bohužel tam neni, jak to dopadlo. Setkal se s tim někdo? Nějaká rada/tip?
Díky.
Po výměně turba netáhne odspodu, pak až po dalším sešlápnutí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Omlouvám se za OT, ale pokud je dobře udělaný repas, tak by neměl být problém, nebo ne? V čem je problém repasu? V kvalitě vyměněných dílů, nebo že to někdo odflákne?octaviask píše:ak je turbo repas...vyhodit oknom a kupit nove..pojde
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
To,že repas je vabank.Bud ide,alebo nie.Tiež som mal problemy na LII.Dva repasy na h...o Nakoniec išlo použité z búračky a to sadlo- jede jak raketa.pepe276 píše:Omlouvám se za OT, ale pokud je dobře udělaný repas, tak by neměl být problém, nebo ne? V čem je problém repasu? V kvalitě vyměněných dílů, nebo že to někdo odflákne?octaviask píše:ak je turbo repas...vyhodit oknom a kupit nove..pojde
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Díky za rady.
Zapomněl jsem napsat, že u toho BMW zkoušeli turba 3 prej, bylo i na kontrole a ok, v jinym autě ok. Vzhledem k tomu, že ta porucha se projevuje u mýho úplně stejně, tak si nejsem jistej, že to bude tim turbem. Jestli nemůže bejt problém někde jinde. Repas to je, ale myslim, že od solidní firmy, samozřejmě může se stát, že se nepovede.
Ono jediný, co by na tom turbu mohlo bejt špatně, je regulace, ne.
johnyd1: Taky mazec, ty dva repasy byly jinde ok, nebo úplně k ničemu, jestli víš.
Zapomněl jsem napsat, že u toho BMW zkoušeli turba 3 prej, bylo i na kontrole a ok, v jinym autě ok. Vzhledem k tomu, že ta porucha se projevuje u mýho úplně stejně, tak si nejsem jistej, že to bude tim turbem. Jestli nemůže bejt problém někde jinde. Repas to je, ale myslim, že od solidní firmy, samozřejmě může se stát, že se nepovede.
Ono jediný, co by na tom turbu mohlo bejt špatně, je regulace, ne.
johnyd1: Taky mazec, ty dva repasy byly jinde ok, nebo úplně k ničemu, jestli víš.
Jenom turbo a opravoval se tempomat, ten by to snad nepokazil takhle, funguje ok.
Včera se pak dával i novej palivovej filtr.
Divný, že nejdřív jsme to pak zkoušeli vytáčet a šlo to v pohodě k 5ti tis., pak najednou to mělo problém se dostat ke 4. Zkoušeli jsme to projet, zátah
byl až kolem 3, ne takovej, jakej by bejt měl a taky jsem měl v jednu chvíli
za 4 100 km/h a při sešlápnutí plynu se vůbec nic nedělo, ani rychlost ani otáčky nešly nahoru, ani po vyřazení a zařazení.
Včera se pak dával i novej palivovej filtr.
Divný, že nejdřív jsme to pak zkoušeli vytáčet a šlo to v pohodě k 5ti tis., pak najednou to mělo problém se dostat ke 4. Zkoušeli jsme to projet, zátah
byl až kolem 3, ne takovej, jakej by bejt měl a taky jsem měl v jednu chvíli
za 4 100 km/h a při sešlápnutí plynu se vůbec nic nedělo, ani rychlost ani otáčky nešly nahoru, ani po vyřazení a zařazení.
ta ista pesnička dookola...
v prvom rade treba skontrolovat ci je motor samotny OK....
ak ano..a prichadza do uvahy turbo.. ( a je po repase ) tak je to jasné!
Problem repasov je v tom ze sa pouzivaju druhovyrobne diely, pretoze original nie su dostupne.
S druhovýrobnými dielmi, ktore ani nesmu byt presnou kopiou originalu (lebo patenty) nemozes chciet aby to turbo chodilo ako original, to je snad jasne
posledny najvacsi problem su tolerancie a regulacia....mozeme sa bavit ako sa zmenia jednotlive tolerancie v turbe, vôle... a všetky tieto premenné. po vymene za mellet vrtulky, stredy,,loziska...
to ze na takomto turbe nastavit regulaciu, aby bol nabeh ako origo..je viac nemozne ako mozne.. ani nevravim...
Tiez som si myslel ze ked je dobra dynamicka stolica musi to ist, avšak to nie je vzdy pravda a jak tu povedal jozef, repas vzdy ostava vabankom.
Preto ludia ktori seriozne robia servis..sa za tie roky naucili repasovane turba proste nezakladat...tie vysvetlovacky a tahanice preco to nejde, ved to slo...co ste zle spravili..atd atd...
v prvom rade treba skontrolovat ci je motor samotny OK....
ak ano..a prichadza do uvahy turbo.. ( a je po repase ) tak je to jasné!
Problem repasov je v tom ze sa pouzivaju druhovyrobne diely, pretoze original nie su dostupne.
S druhovýrobnými dielmi, ktore ani nesmu byt presnou kopiou originalu (lebo patenty) nemozes chciet aby to turbo chodilo ako original, to je snad jasne
posledny najvacsi problem su tolerancie a regulacia....mozeme sa bavit ako sa zmenia jednotlive tolerancie v turbe, vôle... a všetky tieto premenné. po vymene za mellet vrtulky, stredy,,loziska...
to ze na takomto turbe nastavit regulaciu, aby bol nabeh ako origo..je viac nemozne ako mozne.. ani nevravim...
Tiez som si myslel ze ked je dobra dynamicka stolica musi to ist, avšak to nie je vzdy pravda a jak tu povedal jozef, repas vzdy ostava vabankom.
Preto ludia ktori seriozne robia servis..sa za tie roky naucili repasovane turba proste nezakladat...tie vysvetlovacky a tahanice preco to nejde, ved to slo...co ste zle spravili..atd atd...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke