Stránka 1 z 1

Po výměně rozvodů nestartuje_Octavia I Tdi 81kw ASV

Napsal: 07 črc 2017, 08:52
od Pan.Klobouk
Zdarvím, pokud je tu nějaký motorář prosím o radu.
vím že diskuze na toto téma tu už vznikla ale je příliš stará proto jsem založil novou, tam jsem na svou otázku nenašel odpověď. ;)

Takže pokusil jsem si sám vyměnit rozvody ale nepovedlo se, auto nejde natočit.
Při montáži:
-jsem to u spojky postavil na rysku
-jsem zaretoval vačku
-klika se nehla
-tři šrouby na čerpadle poveleny a po výměně rozvoďáku utaženy

-postupoval jsem ale nestandartně kolo z vačky zaboha nešlo sundat ani stahovákem. Takže nebylo sundáno nasadil jsem to s kladkou.

-A taky se mi asi nepovedlo řádně zaaretovat čerpadlo tím kolíkem.

I po povelení těch oněch tří šroubů a zahejbání s čerpadlem do všech možných poloh auto nestartuje, když povolím palivové vedení nafta tam jde.

Moje otázka zní mám to postavit celé znova? a na co si při tom dát pozor. A jen pro kontrolu jak vypadá základní postavení na rozvody (kde jsou všecky rysky a pod.)
Nebo se to dá nějak dohnat čerpadlem pokud dám první válec do HÚ ?

(Prosím nechápejte mne hned špatně, chtěl jsem to vyzkoušet a něco se naučit :D)

Napsal: 07 črc 2017, 08:59
od Tomas.cz
No a měl jsi zaaretovaé čerpadlo, když jsi mu povolil 3 šrouby na náboji??

Napsal: 07 črc 2017, 09:04
od Pan.Klobouk
Tomas.cz píše:No a měl jsi zaaretovaé čerpadlo, když jsi mu povolil 3 šrouby na náboji??
No uplně ne ten kolík tam nešel zastrčit.

Napsal: 07 črc 2017, 09:10
od Tomas.cz
To bude ono, takže znova, kliku na -o-, vačku na pravítko, a čerpadlo zaaretovat na kolík 6mm při povolených šroubech náboje.
Ale pozor, tím, že vačka nemá drážku pro pravítko excentrickou lze zaaretovat tak či tak, je tedy možné, že budeš mít prve čerpadlo otočené o 180st., pak bude potřeba ještě jednou otočit motorem, aby šlo čerpadlo zaaretovat.

Napsal: 07 črc 2017, 09:19
od Pan.Klobouk
Tak jo děkuji za radu, než to zase všechno sundám a nandám tak to nějaký čas zabere :D a až bude po všem dám vědět jak to dopadlo. :D

jenom tak mimochodem tím pravítkem myslíš tu aretaci na konec vačky (plocháč či podobné věci co jí udrží aby se nehla) ?

Napsal: 07 črc 2017, 09:42
od Tomas.cz
Přesně tak.

Napsal: 07 črc 2017, 10:00
od Pan.Klobouk
Díky za upřesnění jdu na to :D

Napsal: 07 črc 2017, 10:15
od tom hanks
řemenici z čerpadla sundej úplně,ať tam pořádně vidíš kde ten kolík je,pokud není přetočená vačka o 180° tak to musí chytit

Napsal: 07 črc 2017, 10:31
od mh964
je možne ze mel nekdo dole unasec cerpadloveho kola a uz to nesedi na aretak

Napsal: 07 črc 2017, 11:09
od honzas1
Vacka musí byt tusim na prvním valci u rozvodu palcema nahoru. Pokud ti to nejde stahovakem, tak ho zkus znova napruzit a klepni kladivem po šroubu stahovaku. Mel sis to cmarnout fixem nez jsi do toho začal dupat.

Napsal: 07 črc 2017, 14:25
od Pan.Klobouk
Dík za tipy ozkouším všechno. Fixou jsem to značil to sedělo. Vačka je palcema nahoru jak má být.

Napsal: 07 črc 2017, 20:09
od Pan.Klobouk
Tak a kára už hrčí! (noteeth) takže bych vám všem chtěl poděkovat za včasné a užitečné rady ;) chyba byla v pootočeném unašeči na čerpadle asi o 35 stup nazpět. Proto tam ten kolík nešel....a hlavně poprvý jsem ten kolík nacpal bůhví kam :D
Řešil jsem to tak že jsem znovu sundal rozvoďák v HÚ 1. Válce a i řemenici čerpadla a otočil unašeč do aretovací polohy a znovu vše nasadil. Předstřik byl na spodní hranici toho šikmého pole, takže až bude wejkendu čas přenastavím
Zatím to fachá tak doufám že i nadále bude. :D