Autodiagnostika znacky AUTEL
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ja som tiež uvažoval o tom Auteli ale nakoniec som "na skúšku" kúpil Launch (tú nie celkom oficiálnu tablet verziu) - hlavne kvôli Japoncom. Ak sa osvedčí pôjdem do oficiál PRO3 od Jantoláka. Prvá vec čo ma sklamala že asi nebude možné nahrávať log do excelu resp. neviem ako na to, inak ovládanie je v pohode vyzerá to celkom prehladne aj keď nie tak intuitívne ako Delphi alebo VCDS no to je len o zvyku. Stále mám ale názor že treba mať OEM diagnostiky na značky ktoré človek robí najčastejšie a multidiag len keď treba napichnúť "niečo mimo", alebo len tak narýchlo niekde v teréne, na toto zatiaľ ten launch vyzerá byť OK.
No jak to tak sleduju obecně, tak automobilky vlastně číňanům/klonům stále víc otvíraj dveře/vytvářej trh, když už to s těma "autorskejma právama/licencema" dochází tak daleko, že třeba Bosch (od 1/2015 100% vlastník ZF Lenksysteme) nesmí umět např. naučit snímač úhlu řízení na 16 let starým BMW... A třeba nastavit přes KTS ten jejich nesmyslnej km limit na brzdy je taky zbytečně zdlouhavý už tím, že to tam chce zadat snad i sekundy (a dle info z autorizáku v OE zas zadávaj tloušťku desek v mm), přitom s tím Launchem to jde většinou daleko jednodušeji za zlomek času, což ale nevim u toho snímače úhlu řízení ... Těžko z nich vymámit přesný rozdíly jednotlivejch verzí (či omezení jejich "FULLTOP-ovky" u jednotl.automobilek/modelů...) a zajímalo by mě, co je pravdy na tom, že i ofiko předplacený 3-letý aktualizace nejdou po novým roce na některých starších hlavicích... A taky mi neodpověděli ani na to, jestli k hlavici M-Diag (ofiko aktuálně s datama jedný automobilky) lze dokoupit třeba nějak výhodněji všechny (popř.eu/asie/usa) automobilky a funkce,který kdyby si měl člověk kupovat jednotlivě, tak snad vyjde levněji i to PRO3 full (o tom pořád uvažuju, pecka by byla možnost používat to i s tou hlavicí M-Diag, ale to už bych chtěl asi moc )
pašíkombi AFN B597