Mazda 5 - klepání v motoru

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Mazda 5 - klepání v motoru

Příspěvek od HonzaXM »

Mazda 5, motor 2,0 TD, rok 2006. Někdy na volnoběh jde motor krásně, někdy v něm klepe, při zvýšených otáčkách klepe vždy. Je to klepání jako prasklé vahadlo nebo vysypaná rolna na něj. Jde to jakoby z hlavy, ale po sundání víka ventilů nic viditelného. Že by se zvuk přenášel zespodu? Má tenhle motor nějakou typickou vadu? Nějaké zkušenosti? Díky
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
ferusko666
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 15 bře 2009, 12:41
Bydliště: Považska Bystrica

dotaz

Příspěvek od ferusko666 »

co bolo s motorom??mam podobny problem,rozvody o.k ale zdyhatka su volne na výfuku maju tak 2mm volu ako keby zostali yaseknute chyba nastala pre emisnej kontrole ked merali odtedy motor klepe.dik za radu
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Majitel to nakonec nechtěl řešit a auto prodal se závadou.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
ferusko666
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 15 bře 2009, 12:41
Bydliště: Považska Bystrica

motor 2,2

Příspěvek od ferusko666 »

dik za odpoved uz to mam vola na ojniciach poskodena kluka a piest naraza do ventilov slebe mazanie doslo k pridreniu kluky.
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Už ani Mazda nemá dobré motory... Kdysi jsem dělal Mazdy 626 2,0 D a 2,0D Comprex. Když ten kompresor zabral, jelo to moc hezky. A 2,0 D mi přitáhli z kopřiv, kde to stálo 11 let, ten motor šel do jiného auta (majitel nechal původní potkat), po napumpování nafty po prvním otočení startéru chytil. Neuvěřitelná strojovna. Dodnes jezdí.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

626 2.0TD 2001 myslím to bylo označení Turbo Di 74kw jsem dělal před léty přidřenou v jednom válci, jinak to jezdilo pěkně
Mirekdoda
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 18 bře 2013, 15:05
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Mirekdoda »

ferusko666:
jak mám chápat "slabé mazání"? Malý tlak oleje, špatné olejové čerpadlo, nebo nedostatek oleje? Jaký olej byl nalitý v motoru a kolik měl najeto?
Pokud nezvedám telefon, řídím letadlo.
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09

Příspěvek od auto-point »

2.0d padají jako mouchy, výrobní vada? Nebo plánovaná životnost komponent
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06

Příspěvek od marthass »

2.0D myslíte ty mzr-cd? V Mazdě 5 81kw nebo 105kw? V Mazdě 6 103kw? Prý patří mezi ty spolehlivější než 2,2
No jo fordí spolupráce.
Odpovědět

Zpět na „Mazda“