ŠKODA Octavia 1.9TDI 110PS (AHF) to 151PS by DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

ŠKODA Octavia 1.9TDI 110PS (AHF) to 151PS by DIESELPOWER

Příspěvek od DIESELPOWER office »

ŠKODA Octavia 1.9TDI 81kW AHF

Majitel vozidla nás původně kontaktoval s požadavkem na pouhou výměnu vstřikovacích trysek. Jednalo se o vozidlo, s dnes již kultovním motorem 1.9TDI s rotačním čerpadlem. Dnes můžeme říci již z minulého tisíciletí, konkrétně z roku 1999, které mělo nájezd téměř čtvrt milionu kilometrů. Byl tedy nejvyšší čas na preventivní údržbu a zákazník si v rámci toho dopřál malinko větší trysky (s označením Fratelli Bosio Sprint 502), než jsou v sériovém motoru. Při této příležitosti jsme vyměnili i zpuchřelé podtlakové hadičky za kvalitní silikonové hadičky SILICONHOSES. V kombinaci s původním „hardwarem“ a úpravou software jsme navýšili výkon na krásných 151PS a 358Nm, což jsou na téměř 20 let staré auto vynikající hodnoty.

Touto kombinovanou úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 41 PS a 123 Nm
snížení spotřeby až 10%
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech a celém spektru otáček
údržbu vstřikovacího systému

Máte-li zájem o tuto úpravu nebo jiný dotaz, více informací získáte zde: http://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/oc ... -stage-ii/
Vstřikovací trysky Fratelli Bosio můžete zakoupit zde: http://www.dp-race.com/vstrikovaci-trysky-cenik/

Obrázek
Obrázek

Graf zde:
http://www.dp-race.com/2017/08/22/skoda ... kw-110-ps/

https://www.facebook.com/dieselpower.cz ... =3&theater

https://plus.google.com/b/1072377140992 ... M_etLSquwE
Obrázek
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2473
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Jak to děláte, že na takovém výkonu nepadá tlak při maximálním zatížení, u mé fabie je max tlak 1.4 bar a sériové vstriky 74kw PD... při teplotách nad 20°C padne po delší zátěži tlak na 1.2, kdy zasahuje limiter díky prehratemu cooleru.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“