ŠKODA Octavia 1.9TDI 81kW AHF
Majitel vozidla nás původně kontaktoval s požadavkem na pouhou výměnu vstřikovacích trysek. Jednalo se o vozidlo, s dnes již kultovním motorem 1.9TDI s rotačním čerpadlem. Dnes můžeme říci již z minulého tisíciletí, konkrétně z roku 1999, které mělo nájezd téměř čtvrt milionu kilometrů. Byl tedy nejvyšší čas na preventivní údržbu a zákazník si v rámci toho dopřál malinko větší trysky (s označením Fratelli Bosio Sprint 502), než jsou v sériovém motoru. Při této příležitosti jsme vyměnili i zpuchřelé podtlakové hadičky za kvalitní silikonové hadičky SILICONHOSES. V kombinaci s původním „hardwarem“ a úpravou software jsme navýšili výkon na krásných 151PS a 358Nm, což jsou na téměř 20 let staré auto vynikající hodnoty.
Touto kombinovanou úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 41 PS a 123 Nm
snížení spotřeby až 10%
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech a celém spektru otáček
údržbu vstřikovacího systému
Máte-li zájem o tuto úpravu nebo jiný dotaz, více informací získáte zde: http://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/oc ... -stage-ii/
Vstřikovací trysky Fratelli Bosio můžete zakoupit zde: http://www.dp-race.com/vstrikovaci-trysky-cenik/
Graf zde:
http://www.dp-race.com/2017/08/22/skoda ... kw-110-ps/
https://www.facebook.com/dieselpower.cz ... =3&theater
https://plus.google.com/b/1072377140992 ... M_etLSquwE
ŠKODA Octavia 1.9TDI 110PS (AHF) to 151PS by DIESELPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Jak to děláte, že na takovém výkonu nepadá tlak při maximálním zatížení, u mé fabie je max tlak 1.4 bar a sériové vstriky 74kw PD... při teplotách nad 20°C padne po delší zátěži tlak na 1.2, kdy zasahuje limiter díky prehratemu cooleru.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)