VW Golf Variant IV 1,9TDI PD 8V R4 AJM 2001 - Sneaky Sleeper
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
VW Golf Variant IV 1,9TDI PD 8V R4 AJM 2001 - Sneaky Sleeper
Původní specifikace vozu:
* Volkswagen Golf Variant IV, 1,9TDI PD 8V R4 AJM r.v. 2001, FWD, 6° převodovka DRW
Životopis, přibližný harmonogram úprav:
2001 (stav tacho 0)
Zakoupeno firmou jako vůz pro společníka, mého bratra jako vůz pro zásahy v rámci smluvních vztahů s bankovními i nebankovními subjekty, vozidlo pro pracovní cesty do zahraničí náhradou za Ford Escort kombi 1,6i 16V Zetec
2002-2005 (stav tacho ~20tkm)
Postoupeno me pro firemni i osobní účely, výměna za výše zmiňovaný Ford. Následovaly různe laborace (Twister konus atd.), zkoumání systému, přepínatelný chip od firmy MaxTDI (následně Richardem označený jako silně amatérský), celokeramická lamela (která mě opravdu naučila řadit).
Pracovněsoukromá stáž u firmy MaxTDI, v rámci které jsem očekával od této firmy montáž twinturba dle mého návrhu. Bohužel, tato byla neschopná a já odjížděl se záplatou ve formě sady se vstřikováním NOS. Více, nežli pravděpodobně jsem byl první v ČR.
2005 (stav tacho ~70-80tkm)
- preventivní výměna motoru (ten motor je stále uložen k použití) za ASZ u Aleše Škutchana
- montáž sportovních sedaček Recaro s bočnicema z vepřovice
- potažení stávajícího čtyřramenného volantu a začlenění přepínače verzí softu
- montáž ozvučení interiéru za lepší SPECTOR, "chytré" rádio VDO Dayton
- kola Monte Carlo R17
- montáž tlumičů Koni Sport (nastavitelná výška+tuhost)
- montáž předních kotoučů Zimmerman + desky DS2500
- montáž turba VB
- montáž twin IC - původní+ARL
- montáž přítlačného talíře a lamely Sachs Race Engineering
- montáž Fratelli Bosio RACE 783
- jeden z prvních chipů od Reeshy
- Mimoň 2006, tehdy čas kolem 15,5s, jednalo se o zimní chip, takže značný kouř (Lusťa bude vědět, já si to neuložil)
- i nějaká videa z té úpravy se zachovala... neodlehčený vůz, dva "metráčci" na palubě :
2. převodový stupeň
3. převodový stupeň
4. převodový stupeň
2008 - 2009 (stav tacho ~100tkm)
- vývoj a montáž sekvenčního twinturba dle vlastního návrhu obsahující:
- předělání ARL bočnic do hliníku svépomocí s vývodem nahoře
- vedení sání průměr 60mm, průchozí výfuk 74mm
- GT1749VA a GTB2260VK BMW (model 2008 na V-bandy)
- pulzně laděné svody dle 3D návrhu
- sací svody s jednou větší komorou a delšími kanály
- žel, nic se nezachovalo vzhledem k "utajení" a bohužel, ani nedošlo ke změření, navzdory tomu, že v ten moment docházelo ke "kalibraci" nově zavedené zátěžové brzdy v DP
- výkon mohu jen stěží odhadovat, nicméně při porovnání s bývalým Lusťovým Golfem (kratší, lehčí) výrazně lepší spodek a nahoře srovnatelné byť trochu nepatrně slabší ... ~245PS
2011 (stav tacho ~115tkm)
- nehoda se vstřikovačem (dodnes mi nebylo vysvětleno), bez váhání výměna za od roku 2005 čekající motor ASZ z Fábie RS, který se následně ukázal být špatný (profuky, komprese), již od počátku hulil z odvětrání a žral olej (nikoliv přes turba)
- montáž předních brzd 288mm s plovoucími kotouči od firmy MD Components
- montáž "puků"
- experimenty v rámci Turbopower:
- první kuličkové turbo určené pro diesel
- porovnání s turbem na kluzných ložiscích
2013 (stav tacho ~117tkm)
- odkup do soukromého vlastnictví mé osoby na základě odhadu nezávislého soudního znalce
- montáž hybridu GTB2264VK se specifickými úpravami, výrobce Turbopower, ovládané za pomocí elektronické regulace (REA) ... až najdu graf z vyvážení na VSR tak přidám
- downpipe 90mm -> 80mm -> 74mm průchozí výfuk
- náporové sání se sportovním filtrem určeným pro závodní účely
- montáž repasované zadní nápravy původem z Octavie RS, sériové kotouče+lepší desky (už netuším jaké, pardón)
- montáž nového sériového dvouhmotnostního setrvačníku
- nasazení "Forestova orloje" - superpřesný velký manometr, materiál 1.4571, průměr 15cm+
Vyladění na zátěžové brzdě ve firmě Dieselpower:
Graf po vyladění na maximum (limitující byl špatný stav motoru a trysky):
...pro srovnání se sérií:
Následný graf s ohledem na dvouhmotu, emise a možný provoz v "plné zátěži" v běžném provozu s ohledem na kondici motoru:
...pro srovnání se sérií:
Sumarizace, komplexní porovnání dostupných výsledků:
Na památku před rozebráním jsme ještě pořídili nějakou tu videodokumentaci (pozn. pro amatéry - nejedná se o glycerinový budík):
- povalečské vlažné poflakování po městě v nízkých otáčkách (ukázka pružnosti při slabém zatížení v rámci nízkých otáček)
- pružné zrychlení
3. převodový stupeň z "volnoběžných" otáček
3. převodový stupeň z "volnoběžných" otáček
4. převodový stupeň z "volnoběžných" otáček
6. převodový stupeň z 2000 otáček (na volnoběžné jsem si opravdu netroufnul)
- rozjezd stojícího vozu "naplno" - záď
- rozjezd stojícího vozu "naplno" - příď
... pravdou zůstává, že tato videa nemají moc dobrou vypovídací schopnost neboť se jedná o "vylágrovaný" motor, nedá se nic dělat, za "hříchy a blbosti mládí" se platí
03/2015
- prodej vozu mému bratrovi v téměř sériovém stavu
V rámci závěru bych chtěl poděkovat následujícím, kteří se přímo či nepřímo podíleli na vývoji zmiňovaného vozu (pořadí náhodné):
Reesha za profesionální, přátelský, odborný a trpělivý přístup "v dobrém i ve zlém"
MirekX za odborně profesionální a vstřícný přístup a nezbytné pochopení pro výstřední přístup z mé strany, trpělivost
Bóďa za vyslyšení, odbornou i přátelskou pomoc, podporu a vstřícný přístup za každé situace
Adam N. z DP za to, že se s tím vyloženě popral a dokázal, že když se hledá cesta jak to jde a ne důvody proč by to nemělo jít, i z prdu se dá udělat kulička a z hovna uplést bič
Jim za vyslyšení, podporu, přátelství a zvídavý přístup
Oleg z firmy Turbopower za profesionální, přátelský, odborný a trpělivý přístup "v dobrém i ve zlém", ochotu vyzkoušet cokoli a nic "nezahazovat do koše"
Jeny za vyslyšení, podporu, pomoc a hlavně přátelský a vstřícný přístup
1pavel za vyslyšení, podporu, cenné rady a pomoc
Moucha za vyslyšení, podporu
Subzero za vyslyšení, podporu, cenné rady
BH motor za podporu, cenné rady i pomoc a přátelský a vstřícný přístup
Holz-tdi (Luboš H.)za vyslyšení, odbornou i přátelskou pomoc, podporu a vstřícný přístup za každé situace
Láďa - G1 za vyslyšení, odbornou i přátelskou pomoc, podporu
MKB za vyslyšení, přátelskou pomoc, podporu
Flekyč za odborný přístup
Dukes za odborný přístup
Bouda ...však Ty víš
Marena za některé rady, pomoc s výfukem
Marcos za přátelský přístup, rady, vyslyšení a pochopení i pro opravdu výstřední nápady
Frenzy za přátelský přístup, vyslyšení ... a hlavně, že se k nám TDIčkářům přidal
Laďas za dodávku náhradních dílů, rady
JendaT4 za dodávku náhradních dílů
Lusťa za pokec i podporu
Žížala za energii "v dobrém i zlém"
Andre za prvotní trpělivost a negativní přístup k myšlence twinu, který mi byl následně "motorem" pro to dokázat, že se mýlil
"konkurenci" za negativní motivaci, "motor" něco dokázat, ukázat, že to jde
... všem, kteří se dostali až sem děkuji za pozornost a omlouvám se za velmi pozdní info a hlavně záměrné utajování informací (v souladu s požadavky firmy zodpovědné za ladění vozu).
... a všeho konec je něčeho začátek ... čeho? Nechte se překvapit, bude to v mém stylu, tedy značně netradiční protože mě, na rozdíl od mnohých nebaví a nenaplňuje vyčkávat kdo s čím přijde a následně se ubírat prošlapanýma cestičkama
"...coming soon, more than later and hopefully, more than better ..."
* Volkswagen Golf Variant IV, 1,9TDI PD 8V R4 AJM r.v. 2001, FWD, 6° převodovka DRW
Životopis, přibližný harmonogram úprav:
2001 (stav tacho 0)
Zakoupeno firmou jako vůz pro společníka, mého bratra jako vůz pro zásahy v rámci smluvních vztahů s bankovními i nebankovními subjekty, vozidlo pro pracovní cesty do zahraničí náhradou za Ford Escort kombi 1,6i 16V Zetec
2002-2005 (stav tacho ~20tkm)
Postoupeno me pro firemni i osobní účely, výměna za výše zmiňovaný Ford. Následovaly různe laborace (Twister konus atd.), zkoumání systému, přepínatelný chip od firmy MaxTDI (následně Richardem označený jako silně amatérský), celokeramická lamela (která mě opravdu naučila řadit).
Pracovněsoukromá stáž u firmy MaxTDI, v rámci které jsem očekával od této firmy montáž twinturba dle mého návrhu. Bohužel, tato byla neschopná a já odjížděl se záplatou ve formě sady se vstřikováním NOS. Více, nežli pravděpodobně jsem byl první v ČR.
2005 (stav tacho ~70-80tkm)
- preventivní výměna motoru (ten motor je stále uložen k použití) za ASZ u Aleše Škutchana
- montáž sportovních sedaček Recaro s bočnicema z vepřovice
- potažení stávajícího čtyřramenného volantu a začlenění přepínače verzí softu
- montáž ozvučení interiéru za lepší SPECTOR, "chytré" rádio VDO Dayton
- kola Monte Carlo R17
- montáž tlumičů Koni Sport (nastavitelná výška+tuhost)
- montáž předních kotoučů Zimmerman + desky DS2500
- montáž turba VB
- montáž twin IC - původní+ARL
- montáž přítlačného talíře a lamely Sachs Race Engineering
- montáž Fratelli Bosio RACE 783
- jeden z prvních chipů od Reeshy
- Mimoň 2006, tehdy čas kolem 15,5s, jednalo se o zimní chip, takže značný kouř (Lusťa bude vědět, já si to neuložil)
- i nějaká videa z té úpravy se zachovala... neodlehčený vůz, dva "metráčci" na palubě :
2. převodový stupeň
3. převodový stupeň
4. převodový stupeň
2008 - 2009 (stav tacho ~100tkm)
- vývoj a montáž sekvenčního twinturba dle vlastního návrhu obsahující:
- předělání ARL bočnic do hliníku svépomocí s vývodem nahoře
- vedení sání průměr 60mm, průchozí výfuk 74mm
- GT1749VA a GTB2260VK BMW (model 2008 na V-bandy)
- pulzně laděné svody dle 3D návrhu
- sací svody s jednou větší komorou a delšími kanály
- žel, nic se nezachovalo vzhledem k "utajení" a bohužel, ani nedošlo ke změření, navzdory tomu, že v ten moment docházelo ke "kalibraci" nově zavedené zátěžové brzdy v DP
- výkon mohu jen stěží odhadovat, nicméně při porovnání s bývalým Lusťovým Golfem (kratší, lehčí) výrazně lepší spodek a nahoře srovnatelné byť trochu nepatrně slabší ... ~245PS
2011 (stav tacho ~115tkm)
- nehoda se vstřikovačem (dodnes mi nebylo vysvětleno), bez váhání výměna za od roku 2005 čekající motor ASZ z Fábie RS, který se následně ukázal být špatný (profuky, komprese), již od počátku hulil z odvětrání a žral olej (nikoliv přes turba)
- montáž předních brzd 288mm s plovoucími kotouči od firmy MD Components
- montáž "puků"
- experimenty v rámci Turbopower:
- první kuličkové turbo určené pro diesel
- porovnání s turbem na kluzných ložiscích
2013 (stav tacho ~117tkm)
- odkup do soukromého vlastnictví mé osoby na základě odhadu nezávislého soudního znalce
- montáž hybridu GTB2264VK se specifickými úpravami, výrobce Turbopower, ovládané za pomocí elektronické regulace (REA) ... až najdu graf z vyvážení na VSR tak přidám
- downpipe 90mm -> 80mm -> 74mm průchozí výfuk
- náporové sání se sportovním filtrem určeným pro závodní účely
- montáž repasované zadní nápravy původem z Octavie RS, sériové kotouče+lepší desky (už netuším jaké, pardón)
- montáž nového sériového dvouhmotnostního setrvačníku
- nasazení "Forestova orloje" - superpřesný velký manometr, materiál 1.4571, průměr 15cm+
Vyladění na zátěžové brzdě ve firmě Dieselpower:
Graf po vyladění na maximum (limitující byl špatný stav motoru a trysky):
...pro srovnání se sérií:
Následný graf s ohledem na dvouhmotu, emise a možný provoz v "plné zátěži" v běžném provozu s ohledem na kondici motoru:
...pro srovnání se sérií:
Sumarizace, komplexní porovnání dostupných výsledků:
Na památku před rozebráním jsme ještě pořídili nějakou tu videodokumentaci (pozn. pro amatéry - nejedná se o glycerinový budík):
- povalečské vlažné poflakování po městě v nízkých otáčkách (ukázka pružnosti při slabém zatížení v rámci nízkých otáček)
- pružné zrychlení
3. převodový stupeň z "volnoběžných" otáček
3. převodový stupeň z "volnoběžných" otáček
4. převodový stupeň z "volnoběžných" otáček
6. převodový stupeň z 2000 otáček (na volnoběžné jsem si opravdu netroufnul)
- rozjezd stojícího vozu "naplno" - záď
- rozjezd stojícího vozu "naplno" - příď
... pravdou zůstává, že tato videa nemají moc dobrou vypovídací schopnost neboť se jedná o "vylágrovaný" motor, nedá se nic dělat, za "hříchy a blbosti mládí" se platí
03/2015
- prodej vozu mému bratrovi v téměř sériovém stavu
V rámci závěru bych chtěl poděkovat následujícím, kteří se přímo či nepřímo podíleli na vývoji zmiňovaného vozu (pořadí náhodné):
Reesha za profesionální, přátelský, odborný a trpělivý přístup "v dobrém i ve zlém"
MirekX za odborně profesionální a vstřícný přístup a nezbytné pochopení pro výstřední přístup z mé strany, trpělivost
Bóďa za vyslyšení, odbornou i přátelskou pomoc, podporu a vstřícný přístup za každé situace
Adam N. z DP za to, že se s tím vyloženě popral a dokázal, že když se hledá cesta jak to jde a ne důvody proč by to nemělo jít, i z prdu se dá udělat kulička a z hovna uplést bič
Jim za vyslyšení, podporu, přátelství a zvídavý přístup
Oleg z firmy Turbopower za profesionální, přátelský, odborný a trpělivý přístup "v dobrém i ve zlém", ochotu vyzkoušet cokoli a nic "nezahazovat do koše"
Jeny za vyslyšení, podporu, pomoc a hlavně přátelský a vstřícný přístup
1pavel za vyslyšení, podporu, cenné rady a pomoc
Moucha za vyslyšení, podporu
Subzero za vyslyšení, podporu, cenné rady
BH motor za podporu, cenné rady i pomoc a přátelský a vstřícný přístup
Holz-tdi (Luboš H.)za vyslyšení, odbornou i přátelskou pomoc, podporu a vstřícný přístup za každé situace
Láďa - G1 za vyslyšení, odbornou i přátelskou pomoc, podporu
MKB za vyslyšení, přátelskou pomoc, podporu
Flekyč za odborný přístup
Dukes za odborný přístup
Bouda ...však Ty víš
Marena za některé rady, pomoc s výfukem
Marcos za přátelský přístup, rady, vyslyšení a pochopení i pro opravdu výstřední nápady
Frenzy za přátelský přístup, vyslyšení ... a hlavně, že se k nám TDIčkářům přidal
Laďas za dodávku náhradních dílů, rady
JendaT4 za dodávku náhradních dílů
Lusťa za pokec i podporu
Žížala za energii "v dobrém i zlém"
Andre za prvotní trpělivost a negativní přístup k myšlence twinu, který mi byl následně "motorem" pro to dokázat, že se mýlil
"konkurenci" za negativní motivaci, "motor" něco dokázat, ukázat, že to jde
... všem, kteří se dostali až sem děkuji za pozornost a omlouvám se za velmi pozdní info a hlavně záměrné utajování informací (v souladu s požadavky firmy zodpovědné za ladění vozu).
... a všeho konec je něčeho začátek ... čeho? Nechte se překvapit, bude to v mém stylu, tedy značně netradiční protože mě, na rozdíl od mnohých nebaví a nenaplňuje vyčkávat kdo s čím přijde a následně se ubírat prošlapanýma cestičkama
"...coming soon, more than later and hopefully, more than better ..."
Naposledy upravil(a) Forest dne 27 črc 2018, 14:43, celkem upraveno 4 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Leon/kissiakos
- Aktivista
- Příspěvky: 2603
- Registrován: 24 pro 2010, 13:58
- Bydliště: Poprad
pekne napisane.. turbo je uz u mna
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jo, se znacnou nadsazkou by se dalo rict, ze vice nastalo nezli najezdilo (celkem asi 3 roky ze sve 14-ti lete existence) - a komu to trha zily, tobe? A Anavenol beres? Tobe to auto stalo nebo me? Od ceho by jinak byl depozit?Vici píše:to auto pořád jen stálo někde odstavené pokud se dobře dívám ?
Vis, je treba si to uvedomit z meho pohledu, ze kdyz mas dostatek dalsich aut, ktere muzes pouzivat, tak s tim problem clovek nema. Snad jen proto, kdyz mas jen jedno a "vyvijis" jen o vikendech, kdy to v patek rozhodis a v nedeli zase skladas.
Ale neboj, na stavby tveho razeni staci odpoledne ... ikdyz, pravdou je, ze kdyz neumite naladit turbo, ktere do posledni chvile perfektne fungovalo na tom stejnem typu motoru (pomineme-li rozdil mezi ARL a ASZ) tak je to dost smutne a chapu, ze se i vam to muze dost protahnout ... a pak radeji instalujete prehistoricke VB.... proste to, na co softy uz existuji, ono se to dobre pak ladi, tak radeji lanarite na jiz probadane cesty
... "co tam mas dal"?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Leon/kissiakos
- Aktivista
- Příspěvky: 2603
- Registrován: 24 pro 2010, 13:58
- Bydliště: Poprad
Skor otazka znie preco vobec md ? Ved pan kabrt je najhorsi vyrovca a si na svete..
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Historii toho pána znám skoro od záčátku a vždy jsem četl/slyšel to stejné, nespolehlivost snad v nejvišší možné míře.
Mě ale hlavně zajímá tato volba, tedy hlavně v čem jsou plovoucí kotouče lepší a proč zrovna tento rozměr, když soudě podle kol by větší kousky nebyly problém.
Mě ale hlavně zajímá tato volba, tedy hlavně v čem jsou plovoucí kotouče lepší a proč zrovna tento rozměr, když soudě podle kol by větší kousky nebyly problém.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
V klidu, slo o zachovani moznosti R15 na zimu. Neboj, na okruh s tim nepocitam jezdit a v beznem provozu to brzdi opravdu skvele.favo píše:Mohu se zeptat, čistě ze zvědavosti, proč padla volba na "jen" 288 mm plovoucí kotouče MD Components ?
Protoze s nim mam dobre vztahy a on si nedovoli me jakkoli podrazit. Zeptej se Bodi, jak jsem mu s nim v nesnazich pomohlLeon/kissiakos píše:Skor otazka znie preco vobec md ? Ved pan kabrt je najhorsi vyrovca a si na svete..
Ano, vim o tom, ale ja soudim na zaklade vlastnich zkusenosti a ty jsou kladne - navic, me si to ani nedovoli udelat. Ono, jak bych to rekl - kazda mince ma dve strany.favo píše:Historii toho pána znám skoro od záčátku a vždy jsem četl/slyšel to stejné, nespolehlivost snad v nejvišší možné míře.
Mě ale hlavně zajímá tato volba, tedy hlavně v čem jsou plovoucí kotouče lepší a proč zrovna tento rozměr, když soudě podle kol by větší kousky nebyly problém.
Nicmene, odpovim na otazku: jedna se jednak o technickou absenci moznosti zkrouceni kotoucu, coz je u tech "jednodilnych" pri castem namahani zcela bezny problem a dale pak pri opotrebeni dochazi k vymene pouze opotrebovane casti. Mimochodem ano, v textu je uvedeno R17, ale to jsou letni, veskera videa vsak byla porizena v zimnim obdobi, tedy na R15 (vzhledem k tomu, ze jezdim do lokalit, kde je povinnost mit na voze zimni obuti).
Neboj, kdybych tam chtel velky brzdice, tak by se mi tam na leto vesly (uz v roce 2007 jsem mel pripravene Bremba) ... ale ja je opravdu nepotrebuji, tyto jsou vice, nezli dostatecne a staci i bratrovi, ktery urcil Golfa pro provoz na cesty do Nemecka, kde je technicky legalne mozne jezdit neomezenou rychlosti.
Pozn.: UPRAVENO v souladu s upozornenim Viciho viz. nize, za ktere timto vyjadruji dik.
Naposledy upravil(a) Forest dne 27 bře 2015, 10:04, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Dekuji za upozorneni. V tu nocni hodinu jsem nepochopil. Puvodni prispevek upraven.Vici píše:Favo ale psal o Kabrtovi
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
R15 na zimu to celé vysvětluje, to víš já žiji v tom že na léto mám R16 a na zimu taky R16 a když už jsem měl kola jak letní tak zimní 16" tak jsem šel do kotoučů z kokty RS.
Díky za vysvětlení problematiky plovoucích kotoučů, já v těhle detailech lepších brzd nějak zběhlý nejsem. Na brzdách jsem nikdy nešetřil, ale tak dalece, aby šel do něčeho extra jsem ještě nedošel.
Hlavně jsem se vždy dostal k sadám za 35 000,- a výše a to se mi skutečně jen za brzdy na auto který mě denně vozí do práce, zdálo moc.
Doufal jsem že moje potřeby uspokojí 312/256, ovšem nijak zvlášť nadšený z této kombinace nejsem, ale brzdí to, nekroutí se to a po většinu času se to ani moc nehřeje, takže to musí stačit než sjedu desky nebo kotouče, potom se uvidí co dál.
No historii pana Vičiho znám taky, ale na něj nemůžu říct křivého slova.
Já chtěl kdysi strašně dávno brzdy od Kábrta na favorita, ale v obchodě kde jsem je chtěl objednat mi to rozmluvili a popsali svoje zkušenosti s dodávkami objednaných brzd.
Pokud s ním máš jiné zkušenosti, je to pro Tebe jenom dobře.
Díky za vysvětlení problematiky plovoucích kotoučů, já v těhle detailech lepších brzd nějak zběhlý nejsem. Na brzdách jsem nikdy nešetřil, ale tak dalece, aby šel do něčeho extra jsem ještě nedošel.
Hlavně jsem se vždy dostal k sadám za 35 000,- a výše a to se mi skutečně jen za brzdy na auto který mě denně vozí do práce, zdálo moc.
Doufal jsem že moje potřeby uspokojí 312/256, ovšem nijak zvlášť nadšený z této kombinace nejsem, ale brzdí to, nekroutí se to a po většinu času se to ani moc nehřeje, takže to musí stačit než sjedu desky nebo kotouče, potom se uvidí co dál.
No historii pana Vičiho znám taky, ale na něj nemůžu říct křivého slova.
Já chtěl kdysi strašně dávno brzdy od Kábrta na favorita, ale v obchodě kde jsem je chtěl objednat mi to rozmluvili a popsali svoje zkušenosti s dodávkami objednaných brzd.
Pokud s ním máš jiné zkušenosti, je to pro Tebe jenom dobře.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Editace úvodního příspěvku, přidány grafy porovnávající sérii s úpravou následované komplexní sumarizací - motivací mi byly neomalené zmínky diskutující kvalitu spodku.
Tímto děkuji Adamovi N. z Dieselpoweru za trpělivost, vstřícnost a kladné vyřízení mé prosby.
Tímto děkuji Adamovi N. z Dieselpoweru za trpělivost, vstřícnost a kladné vyřízení mé prosby.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Este mala poznamka k brzdam Mari Design. Tam sa nejednalo o nespolhlivost brzd. Brzdy boli v danej cenovej kategorii na trhu asi najviac muziky za najmenej penazi. Pozri si cennik napr. ALCON, alebo AP racing a zomries. Problem bol s ochotou resp. neochotou firmi dodat veci na cas. Ako pokial mas auto len tak pre potesenie, tak furt tam volat ci ti to uz konecne poslali sice nastve, ale neprekazi ti to plany. Horsie je ked s autom jazdis pohar v nejakej skupine a musis vynechat zavod pretoze nemas cim brzdit. Proste furt problem s dodanim.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@TDI tech: Potvrzuji. Na druhou stranu, kdyz mi pan Kabrt sdeluje, co vsechno mel za problemy s dodavateli - nechtel bych! Je to asi jako kdyz hanite cloveka, ktery vam nezaplati - a pritom jemu tez nezaplatili aneb druhotna platebni neschopnost, takze v tomto pripade druhotna dodaci neschopnost.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)