Presah piestu a tesnenie 1.9 DCI 88kw (Vyriešené)

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Správně se váží samostatná ojnice , poté musí mít všechny písty stejnou váhu a pak celý komplet. Váha se může ubrat u ojnice na nálitcích, které tam jsou. Nemusíš nic kupovat je to na hranici,ale když ty těžší trochu ubereš na spodku ojnice , tak to bude bezva.. :)
nepropadat panice...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

spravne...

čo sa tyka tej hlavy...

ak zoberu z hlavy samozrejme musia zabrusit ventile nizsie. Preto sa hlavy davaju robit profesionalom...napr u nas take veci na dielni nerobime. Posielame dovalovskemu alebo Engitec v CZ ked sa robia PD vlozky.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

https://www.youtube.com/watch?v=QLpiF0E0EJU


veľmi pomohlo aj toto video. dneska som to obrúsil a vyvážil na dovolím si tvrdiť 0,5g presne odniesol som to zasa na zváženie do strojárni a pán pochválil. Tak dúfam že to bude šepot kvetín na voľnobeh :D dám vedieť inak Ešte raz sa chcem poďakovať za rady. jedno veľké Ďakujem. Jericho-3 a aj bmwrepair
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Trošku mne zarazilo, že bral i oko pístního čepu, i když tam nebyl nálitek, ale patrně tohle malé ubrání to moc nezeslabí..Můj kolega ladič vzal ojnice z benzinového motoru , sladil je váhově a poté je doladil a doleštil tak, že byly jako chromované, bez jakéhokoliv záhybu nebo nerovnosti.. :)
nepropadat panice...
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 06 zář 2015, 10:33

Příspěvek od ondra.p »

To leštění se dělá kvuli praskání ojnic
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Este by ma zaujimalo, pri vyvazovani som skusil prevazit ojnicne salky osobitne a kazda mala cca 3g hore dole no pri tom ked som ich namontoval a odvazil celu ojnicu tak vaha bola na vsetkych rovnaka.

Nedali by sa ojnice vyvazovat tak ze odkutia sa salky tie sa vyvazia do jednej vahy a potom sa vyvazia ojnice bez salok do jednej vahy a potom sa zmontuju ? Vahy ojnic by mali byt potom presne nie ?? Preco potom v jednom motore su na niektorych ojniciach salky tazsie.

Takym postupom by boli vsetky ojnice perfektne vyvazene vsetky spolu na rovnaku vahu

Mali by rovnako tazke salky a vrch ojnic by bol tiez rovnako tazky.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

ondra.p píše:To leštění se dělá kvuli praskání ojnic
Ano, hladkým povrchem se předejte prasknutí..Fenixi 9555 , sálky jsou spodky ojnic? I když jsem se učil slovensky ve škole a dostal jedničku za čtení před celou třídou, název sálky jsem považoval za šály po česku, což jsou kluzná ložiska.. :)
nepropadat panice...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ked objednas komplet ojnice z VW napr..nebudu na chlp rovnake...je tam istá tolenracia...

to iste salky... je to + -
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

jericho-3 píše:
ondra.p píše:To leštění se dělá kvuli praskání ojnic
Ano, hladkým povrchem se předejte prasknutí..Fenixi 9555 , sálky jsou spodky ojnic? I když jsem se učil slovensky ve škole a dostal jedničku za čtení před celou třídou, název sálky jsem považoval za šály po česku, což jsou kluzná ložiska.. :)

tak myslel som tím spodok ojnice, puzdro kde sa vkladá ložisko, v čechách tomu hovoríte tuším Ojniční pánev -klzné ložisko
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To je právě ta kontroverze.. Spodek ojnice je spodek ojnice a není to kluzné ložisko nebo ojniční pánev..A spodek ojnice není záměnný se spodkem jiné ojnice, takže váha spodku jedné ojnice může být rozdílná od jiné..Proto se musí vždy vážit pouze ojnice celá...Tohle krásně ukáže, když přijedeš na vrakoviště a chceš koupit ojnici, jaký materiál tam "úřaduje". Stalo se mi, že mi chtěl prodat jen vršek ojnice, protože spodky nejsou , tak že si je nechá...Měl jsem zato, že to je šprýmař, ale myslel to vážně..To samé se mi stalo i s blokem..Soudruh si víka hlavních ložisek chtěl ponechat./zůstal mu i blok, což jej mrzelo/.Takže se měj .. :)
nepropadat panice...
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Chalani pomooc motor je v aute predne celo este nieje nahodene pozapajal som snimace baterku, a ze ho idem nadtartovat odomknem cetralom na karte vojdem do auta box na kartu svieti vlozim kartu stlacim start a nic sa nerozsvieti. Diagnostika tiez nema napatie. Cim to moze byt ?? Ze by to malo nejaku ochranu ?? Cele celo a hladice tam niesu ani svetla.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

diagnostika nema napatie?....

jednotky ti nekomunikujú?

vitaj....možno sa ti rozsypalo immo..tj. auto nepozná kartu.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Uz to ide obisiel som taku cieru ako keby poistku v plusovom kably co ma krabicku, a uz to ide, no nestartoval som ho este bojim sa ze ta ciera vec je nieco ako dioda a ked nastartujem a zacne dobijat tak mi to odpali alternator. Ta cierna vec ma na sebe 32V. CAL.2 MTA\\
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Toto Obrázek
[/img]
george40
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 13 úno 2015, 13:19
Bydliště: Most

Příspěvek od george40 »

to je normální auto pojistka na vyšší proudy (400A), chrání baterii a kabeláž při zkratu při havárii a.t.d..

https://www.tme.eu/cz/details/powerval- ... rval-cal2/
Obrázek
VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“