chyba 17945 octavia v nouzaku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

DTC OFF? :)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

To bolo prve co som skusil... (rofl) ale po DTC OFF len nebol nudzak a nehadzalo chybu v ECU... Otacky po starte stale lietali k 2000... Teraz to funguje uplne bez problemu..
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Pitlik píše:To bolo prve co som skusil... (rofl) ale po DTC OFF len nebol nudzak a nehadzalo chybu v ECU... Otacky po starte stale lietali k 2000... Teraz to funguje uplne bez problemu..
a prezradis nam cim to teda je ?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29

Příspěvek od Pitlik »

Riadiaca jednotka robi kazdych niekolko hodin test funkcnosti stop ventilu, ak sa test nepodari jednotka to vyhodnoti ako nedokonceny test a snazi sa po kazdom starte navodit otacky potrebne pre tento test tym ze dohodi vysoku davku (napatie na cerpadle) a toto bude robit az dokym nebude test uspesny... Upravenim podmienok pre tento test sa to da odstranit... Zrejme to je sposobene vacsou hlavou cerpadla, treba vylucit samotny stop ventil. Presny postup co upravit v ECU si zatial necham pre seba (crazy)
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“