Fabia II vibrace předních brzd

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tomxass píše: Som z toho znechuteny a pritom sa tvari, ze je kamarat...
Takisto tu montaz robili hur hur, urcite ten naboj ani neocistili od hrzde, len cim skor zarobit peniaze a osrat zakaznika, na strmen takisto urcite nepozreli, skoda slov.

on za to nemůže, problém hledáte tam kde není, příteli problém je v tom že máš nahovno destičky, destičky přehřívají nesprávně kotouč a vzniká pískání, to se projevuje v místě kde se deska dotýká držáku, je tam vyleštěné místo kotouč rozkmitá desku a ta píská,

pokud ti deska zvlní kotouč nad O.O3 mm začne ti to třepat volantem nebo kopat do pedálu, kotouč schládne a srovná se, někdy se stane že se už nestrovná, srovná ho soustružník a situace se opakuje, desky jsou na kokot,

kotouče si tam dej třeba obyčejné starline, ale musí být broušené, jak na fotce, pokud jsou hladké neber, pak mají carbon, lakované nebo sport, dávám obyčejné nebo lakované, na do desky E-Icer a máš pokoj

dobrý prodejce ti prozradí že na ate je hodně reklamací, pak fungují destičky remsa, zimerman i boš, pak v elitu RH,

mě níkdy nezklamalo auto kelly starline + icer ale třeba na dodávky desky typu van range
tomxass
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 27 úno 2013, 10:03

Příspěvek od tomxass »

skusime predok zadok original skoda v autorizaku
cena je ok, 350 za diely 70 praca
ked ich pokruti predam auto
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tomxass píše:skusime predok zadok original skoda v autorizaku
cena je ok, 350 za diely 70 praca
ked ich pokruti predam auto
chodil jsem do jednoho skladu tam měli orginální náhradní díly škoda za facku, šecko stálo za prd, nakupoval tam i autorizák, jen nákupní cenu zpětinásobil a to byl ten správný orginál,
tomxass
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 27 úno 2013, 10:03

Příspěvek od tomxass »

tak teraz si ma zneistil...
takze riesit cez autokelly to co si pisal?
presne ten mechanik berie diely cez autokelly, ale za nim by som ist nechcel uz
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Origo kotouče mají vylitý nějaký čísla v mezeře mezi kotouči jak jsou chladící žebra.
Nevím kdo je pro ně vyrábí, ale na žádnejch jinejch kotoučích jsem to neviděl.
A pokud má auto skony křivit kotouče, tak nový náboje s druhovýrobními kotouči jsou vyhozený peníze.
Chce to vzít hodinky a pokud náboje nehází víc než 0,03 mm, tak na ně dát origo kotouče a je slušná šance, že to bude OK - viz toto vlákno.

Jinak na služební fabii jsem dal na soustruhu srovnaný bremba co měly 4 tkm a 10 tkm to bylo dobrý, pak začaly kopat, ale já jsem to vydržel
(je to přece jen služebák) a po nějakých 3 - 4 tkm vibrace zase postupně zmizely.Teď mají něco kolem 35 tkm a jsou zcela OK.

Někde jsem četl, že kotouče který se vyrábějí masově výrobci nějakým způsobem šidí, asi na tom něco bude.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Brzdy je loterie. Chce to tvrdý kotouče a měkké desky,které taky hnusně práší.Brzdiče musí chodit úplně volně.Pak nic nekope. Na OI mám problematické 280 a klídek. Jen ta špína.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Jarda-k"].
Chce to vzít hodinky a pokud náboje nehází víc než 0,03 mm, tak na ně dát origo kotouče a je slušná šance, že to bude OK - viz toto vlákno.

jardo házivost nábojů to byla zbran těch prodejců, ale nikoliv mockrát jsem psal že házivost nábojů byla tak velká žes přesně dopředu nevěděl kudy pojedeš a nic netřepalo, leta jsem se se šmejdama trápil až jsem si udělal den času různé kotouče a destičky a je to v deskách nikde jinde, jednou jsem dostal vyreklamované kotouče a bylo tam zaznačené vymleté místo udajně z házivosti nábojů, nasadil jsem kotouče na auto a házivost 0 a ve vymletém místě se hodinky nepohly, takže zase z mě chtěli udělat blba, je to víc jak deset let
tomxass
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 27 úno 2013, 10:03

Příspěvek od tomxass »

mozno by som skusil to co si radil, starline s icer doskami, vychadza to na 150eur komplet predok zadok
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 718
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Příspěvek od passion »

Teraz som menil na GVI
Vpredu kotúče brembo max, dosky textar
Vzadu kotúče textar, dosky textar.
S poštovným 160€. Vyzerá to super, brzdí to super.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

martinsidlo píše:Jen ta špína.
mám přesně rok starou koktu, na letních litákách najeto půl roku černisko ti mohu vyfotit je několikrát wapkou ojeté a furt to leze ven
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tomxass píše:mozno by som skusil to co si radil, starline s icer doskami, vychadza to na 150eur komplet predok zadok
měl jsem třeba fordíka dal ate za chvilku KO reklamace, koupil origo motorkraft situace podobný ty motorkrafty jsem osobně sdělával, starline icer jezdí mnoho let, pak napiš, mi to zajímá protože ta směs se měnila kvůli mědi zda je vše při starém, na dvojkovou koktu jsem ted kotouče nedával jen desky, pírkrát na první octávia II model ale to bylo před změnou
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Miloš:Ja ted budu zkouset kotouce a desky ABE z Intercarsu,tak jsem zvědav :-)
Desky jsou prý měkké a sviní kola,ale reklamace na tuto kombinaci prý nejsou.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
tomxass
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 27 úno 2013, 10:03

Příspěvek od tomxass »

dnes som o tejto problematike vela cital
vela ludi odporuca skusit dopredu BREMBO max a dosky textar
dozadu textar + textar

vela sa tu pisalo, ze je to o doskach...
mate niekto skusenost s keramickymi?

napr. textar ceramic alebo ate ceramic?
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="tomxass"]dnes som o tejto problematike vela


jezdí knám pražáci na dovču, jeden si dopřál deesky na audinu za 4000 druhý za 6600 na dálnici oba dopadli třesem, je to teda 6 let zpět, skončili na levných remsa za 600 a pořešené
tomxass
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 27 úno 2013, 10:03

Příspěvek od tomxass »

a co si mam mysliet o tom, ze su aj zadne kotuce krive?
rovnaka znacka ATE kotuce aj dosky
boli menene o tri mesiace neskor ako predne a asi o tri mesiace neskor sa skrivili... predne sa dali vydrzat bo boli stiahnute sustruhom, zadok sa neda takze vymena
nemohol mi tam dat nejaky falzifikat?
alebo je to taky smejd?

dlho som spekuloval ale uz som objednal dopredu 2xnove lozisko SNR a 4x original kotuc aj dosky...
snad su zadne loziska ok
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“