Fabia II vibrace předních brzd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="tomxass"]a co si mam mysliet o tom, ze su aj zadne kotuce krive?
rovnaka znacka ATE kotuce aj dosky
nemysli si nic zkus vnímat co ti řeknu, o kotouče vůbec nejde, ty fachčí všechny ale jak tam dáš špatnou směs desek tak ty kotouče zkurví,
ate dosky bych si dal akorát do popelnice
dobádat se podle čísla jaká směs desek je to dokáže jedině https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... awlXat8oi3
rovnaka znacka ATE kotuce aj dosky
nemysli si nic zkus vnímat co ti řeknu, o kotouče vůbec nejde, ty fachčí všechny ale jak tam dáš špatnou směs desek tak ty kotouče zkurví,
ate dosky bych si dal akorát do popelnice
dobádat se podle čísla jaká směs desek je to dokáže jedině https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... awlXat8oi3
Mechanik vravel, ze tiez montuje z kelly ICER a Starline a spokojnost.
No mne sme uz nechceli radsej davat 280.
Kupil som komplet 312/282 z OII RS.
Objednane su kotuce ATE POWERDISC a dosky ATE CERAMIC, predok aj zadok.
Samozrejme vymena otoci s novymi loziskami vpredu, vzadu ostanu povodne.
Strmene komplet repas.
Po vymene napisem ci je to ok.
Cena ak by niekoho zaujimalo, predne otoce a strmene + zadne strmene 250€ (bazos).
Repas strmena (neviem).
Loziska 2x55€ predok.
Kotuce + dosky predok zadok 350€ (nakup).
Nove ochranne plechy predok zadok 80€.
Praca 100€.
Okolo toho este vymena prednych silentblokov a capu ramena + riadenia (pre istotu 100€).
Spolu 1000€.
No mne sme uz nechceli radsej davat 280.
Kupil som komplet 312/282 z OII RS.
Objednane su kotuce ATE POWERDISC a dosky ATE CERAMIC, predok aj zadok.
Samozrejme vymena otoci s novymi loziskami vpredu, vzadu ostanu povodne.
Strmene komplet repas.
Po vymene napisem ci je to ok.
Cena ak by niekoho zaujimalo, predne otoce a strmene + zadne strmene 250€ (bazos).
Repas strmena (neviem).
Loziska 2x55€ predok.
Kotuce + dosky predok zadok 350€ (nakup).
Nove ochranne plechy predok zadok 80€.
Praca 100€.
Okolo toho este vymena prednych silentblokov a capu ramena + riadenia (pre istotu 100€).
Spolu 1000€.
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tomxass píše:Najazdene od vymeny 10 000km.
312+288mm brzdy su super.
Len co to stalo...
a co furt řešíš kotouče musí mít házivost do O.O3 mm a dáš desky icer a jedeš, pokud ti nic netřepe při prvním brzdění až při opětovném a razantním tak bych ani házivost neměřil, přehodil desky a zdar
nalít někomu do hlavy že desky třepou s volantem a kroutí kotouče je vesměs velmi obtížné i praktiky nemožné
Jak jsou na tom brzdy o rozměru kotoučů 288x25mm? Konkrétně na rapidu? Vzadu jsou kotouče 230mm.
Funguje tam druhovýroba, nebo je jediná jistota origo? Cenovej rozdíl není totiž úplně malej 2000 kč za sadu brembo,
nebo za 5000 kč origo sada ze škoda dílů. Předpokládám, že v autorizáku to bude ještě tak o litr dražší.
Konstrukce těchto brzd je ale odlišná od FSIII, tak třeba by tady mohla být druhoška OK.
Přece jenom jsem těch druhovýrobních brzd zase několik namontoval a nic se nevrátilo.
Funguje tam druhovýroba, nebo je jediná jistota origo? Cenovej rozdíl není totiž úplně malej 2000 kč za sadu brembo,
nebo za 5000 kč origo sada ze škoda dílů. Předpokládám, že v autorizáku to bude ještě tak o litr dražší.
Konstrukce těchto brzd je ale odlišná od FSIII, tak třeba by tady mohla být druhoška OK.
Přece jenom jsem těch druhovýrobních brzd zase několik namontoval a nic se nevrátilo.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Takze prechadzal som z 280/256mm na 312/282mm kvoli traseniu brzd.
Davali sme ATE POWER DISC dopredu aj dozadu a ATE CERAMIC dosky.
20 000km bol pokoj a teraz znova, pri prudsom brzdeni to trasie
Ja uz nerozumiem tomu, to octavia musi mat furt problem s brzdami?
Jazdim Avensis z 2006, tam su povodne kotuce 200 000km, vymenili sme 2x dosky za najlacnejsie TRW a brzdi to nadherne.
Co mam teraz robit?
Su tam uz RS otoce a strmene, cize ostanem pri 312/282, ale aku znacku???
Komplet dosky predok zadok a kotuce predok zadok.
Original - 420€
ATE obycajne plus obycajne dosky 220€
ATE PD plus ceramic 280€ - ale uz radsej nie
TRW - 190€
TEXTAR 182€
Skoda Economy kotuce plus origo dosky- 280€
Starline kotuc plus ICER dosky - 172€
Zimmernan obycajne - 192€
Brembo obycajne - 200€
Davali sme ATE POWER DISC dopredu aj dozadu a ATE CERAMIC dosky.
20 000km bol pokoj a teraz znova, pri prudsom brzdeni to trasie
Ja uz nerozumiem tomu, to octavia musi mat furt problem s brzdami?
Jazdim Avensis z 2006, tam su povodne kotuce 200 000km, vymenili sme 2x dosky za najlacnejsie TRW a brzdi to nadherne.
Co mam teraz robit?
Su tam uz RS otoce a strmene, cize ostanem pri 312/282, ale aku znacku???
Komplet dosky predok zadok a kotuce predok zadok.
Original - 420€
ATE obycajne plus obycajne dosky 220€
ATE PD plus ceramic 280€ - ale uz radsej nie
TRW - 190€
TEXTAR 182€
Skoda Economy kotuce plus origo dosky- 280€
Starline kotuc plus ICER dosky - 172€
Zimmernan obycajne - 192€
Brembo obycajne - 200€
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Tak som našiel na YouTube nejakého Rusa.
Rovnaký problém, vibrácie okolo 70km/h pri strednom brzdení.
Pri slabom a silnom pohoda.
Jednoznačne je vraj problém v doskách.
Mal tam tiež ceramic, vymenil za obyčajne ferodo a po 1000km hladký kotúč, žiadne vibrácie....
Bude to v doskách.
Ja ale asi nebudem už špekulovať a rovno dám originál skoda.
Rovnaký problém, vibrácie okolo 70km/h pri strednom brzdení.
Pri slabom a silnom pohoda.
Jednoznačne je vraj problém v doskách.
Mal tam tiež ceramic, vymenil za obyčajne ferodo a po 1000km hladký kotúč, žiadne vibrácie....
Bude to v doskách.
Ja ale asi nebudem už špekulovať a rovno dám originál skoda.
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Jeden zákazník s Fabia 2 Combi 1.2TSi jezdí poměrně zčerstva, ono je to vidět na úbytku destiček, dali jsme kotouče a desky z druhovýroby a problém, kotouče klepaly a hluk z destiček při brzdění jak litinové špalky u vlaku, on ty desky co jsem koukal na strukturu nějak spálil...
Koupil jsem nehledě na cenu o.e. kotouče a destičky a bez problémů i ten brzdý účinek se pěkně dávkuje z malého plynule až do plného brzdění než začne účinkovat abs.
Koupil jsem nehledě na cenu o.e. kotouče a destičky a bez problémů i ten brzdý účinek se pěkně dávkuje z malého plynule až do plného brzdění než začne účinkovat abs.