Fabia II vibrace předních brzd

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="NOVON"]No dobře,

bohužel masakr až tam mě lidi proškolili, moje kolo nemáš šanci běžným nářadím v autě povolit, ale leta už na mě nikdo neřval z telefonu nebo scéna před barákem jak jsem ho chtěl zabit (LOL) ;) když jedu na defekt tak beru vždy násobič nebo mlýnek na nákladák
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

NOVON píše:No ty deformace naboje u kolovych šroubů,to jsou ti mecháni v servisech..Přece nebudou dotahovat kola rucne a na moment. :-(
To je asi pravda, ale co jezdím s tímto autem (přes 100 tkm), tak na něm nebyla utahovačka použitá ani jednou.
Kupoval jsem ho ale se 150 tkm, takže co bylo před tím nevím. Starý brzdy ale nekopaly a věřím tomu, že kdybych tam rovnou namontoval origo brzdy, tak ty lehké deformace nábojů by ničemu nevadily a brzdy by byly OK.

Omezení CU v destičkách má na ničení kotoučů asi svůj vliv, ale já jsem přesvědčenej, že došlo u těch druhovýrobních kotoučů v rámci snižování nákladů k vypuštění nějakýmu tepelnýho procesu který z kotouče odstraní vnitřní pnutí.

Tuto teorii podporuje pokus který právě dělám. U tý druhý sady brembo se kterou jsem byl v HR, jsem na soustruhu srovnal kotouče a namontoval je na svou služební fabii 1 1,4 TDI kde původní brzdy taky kopaly.
Použil jsem i původní destičky brembo který jsem jen srovnal. Teď mám na nich přes 6 tkm a zatím je to OK.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Co si vzpomínám naposledy jsem daval na dvojkovou fabku kotouce Maxgear Max,lakované a desky Brembo.Pán ma na tom najeto pres 10 tis.km a taky v pohode,bez třepání.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

já nevím, mě to snad přijde hop nebo trop...
kdysi jsme hodně dávali kotouče Bendix, pak Valeo, ATE,TRW,Brembo, Zimmermann
někdy celou dobu OK, někdy se to dovlnilo za 1000km
řeší se to tu pořád, někomu pomůžou nový náboje,jinýmu silentbloky atd atd
největší provar jsem nedávno dal na A6 3.0TDi vrtaný Zimmermanny sport a za měsíc třepaly jak blbý, házivost ca. 0,25mm
dal jsem zpátky starý ( naštěstí je nevyhodil ) a dobrý
tak jsem je nechal stočit, matorš říkal kámoš co to točil že je tvrdej a tmavej fest, tak už fakt nevím...
maka123
Přispěvovatel
Příspěvky: 401
Registrován: 20 zář 2014, 07:27
Bydliště: okolí litomeric

Příspěvek od maka123 »

Já nechal přetočit Textary co po 5000km házeli a po dalších 5000km házeli zase. Pomohli až kotouče že Škodovky.
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

slovacek.milos píše:
Jarda-k píše:
Jarda-k píše: uvádím to jen jako zajímavost.
příště zkus opsat i nějaké čísla třeba těch desek
Nevím přesně jaký čísla máš na mysli. Na obrázku je faktura kde jsou objednací čísla.

Obrázek
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

jarda-k: To asi nejsou ty jejich "ekonomy" dily,že?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Ne ne, to to je plnotučná varianta. :)
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
tomxass
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 27 úno 2013, 10:03

Příspěvek od tomxass »

ako to vyzera s odstupom casu?
kolko si spravil km a hadzu?
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

S odstupem času to vypadá stále dobře. Ani náznak vibrací ani jiných nežádoucích jevů.
Auto má teď najeto 290 tkm, takže brzdy mají něco přes 40 tkm. Nejezdím úplně málo.... :)
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
tomxass
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 27 úno 2013, 10:03

Příspěvek od tomxass »

Ma niekto skusenost, ci sa skrutili original kotuce od Skodovky, ktore menili v autorizaku?

Nikde som to necital.
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tomxass píše:Ma niekto skusenost, ci sa skrutili original kotuce od Skodovky, ktore menili v autorizaku?

Nikde som to necital.



kotouče kroutí destičky, pokud máš desky ok můžeš dát jakékoliv kotouče,


ted se situace trochu mění protože zakázali dávat měd do směsy tak už dávají asi jen samotný bambus, a to přesně nikdo neví jak budou fachčit ;)
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

tomxass píše:Ma niekto skusenost, ci sa skrutili original kotuce od Skodovky, ktore menili v autorizaku?

Nikde som to necital.
Už jsem montoval origo brzdy ze škoda dílů. Jsou taky OK, vypadá to, že jsou opravdu origo.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
tomxass
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 27 úno 2013, 10:03

Příspěvek od tomxass »

Mne zacali triast najprv predne, su tam ATE + dosky ATE.
Tie sme dali zrovnat s tym strojom procut na aute (sustruh), chvilu je pokoj, ale znova piskaju.
Co som ale necakal, zvlnili sa uz aj zadne kotuce, menene neskor asi o dva mesiace.
Kopu do pedala, ked zatiahnem za jazdy rucnu je to este viditelnejsie...
Skoro som kvoli tomu nepresiel cez STK, prave zadne malo ovalitu skoro cez 20.
Takisto dosky a kotuce ATE + ATE.
Rozmyslal som, ze dam predok 312 a zadok 272 z RS, ale vyslo by to na nejakych 900€.
Takze som sa pekne objednal o tyzden do autorizaku, dame tam 4x nove original SKoda kotuce + Skoda dosky, cena cca 355€ diely, 70€ praca.

Za tie ATE som dal s pracou asi 450€, takze som neusetril, ale este som sa osral...
Mechanik mi radi, ktory robil tie ATE, ze mam dat nove loziska 4x plus 4x nove strmene, nove kotuce a dosky, to vyjde cca na 800€... auto mam od nova, ma 180tis km, 175tis km preslo na povodnych kotucoch Skoda a dosky sa menili vzdy sa originalne v autorizaku...
NIKDY BRZDY NETRIASLI, NIKDY, KYM TAM NEDAL TIE ATE (MOZNO TO JE CHINA).
RADSEJ SOM MAL JAZDIT TIE ZHNILE SKODOVACKE KOTUCE, DOSKY ESTE BOLI OK, ALE NIE JA SOM ZNOVA NALETEL.
Takze nech si tie bajky hovori neviem komu, ziadne lozisko nehuci, ano mozno uz su na pokraji smrti, ale menit vsetky 4 naraz kvoli jeho neschopnosti nebudem... auto je jak cukrik zvonku zvnutra, podvozok vsetko, nie je to mechanik len vymienac dielov, menim spojku, odide prevodovka, menim predne tlmice nahodou odisla poloos, menim rozvody, nahodou odidu ine veci a dookola to iste, kazdy druhy mesiac 400-500€.
Som z toho znechuteny a pritom sa tvari, ze je kamarat...
Takisto tu montaz robili hur hur, urcite ten naboj ani neocistili od hrzde, len cim skor zarobit peniaze a osrat zakaznika, na strmen takisto urcite nepozreli, skoda slov.
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No nevím jestli je to jeho neschopnosti a dost o tom pochybuju
Mechanik namontoval to co mu dodali,nebo myslíš že si schválně pro tebe objednal polský nebo čínský padělky?? Asi ne.. :roll:
Takže podle tebe když namontuju čep a on je za půl roku vybitej a klepe tak jsem neschopnej a zloděj jo?
Ja když na někoho vybalim že je nejlepší dat origo ale že stojí 3xtolik tak každej kolabuje a nechce to dát
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“