Superb 2 netopí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

Superb 2 netopí

Příspěvek od Prospeedy »

Jelikož nastává chladný období, tak musím začít řešit netopícího superba. Je to 2010 2.0 tdi cffb, hadice z motoru do interieru jsou horký, diag bez závad. Nastavení teploty z nejchladnějšího na nejteplejší je rozdíl téměř žádnej.. Že by ucpanej radiátor? nechce se mi cvičně vyndavat palubka :roll:
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Felipe
Přispěvovatel
Příspěvky: 626
Registrován: 04 pro 2007, 14:15
Bydliště: Benešovsko a okolí

Příspěvek od Felipe »

Nemáš zaseklou přepínací klapku - už jsem to párkrát řešil že se zasekne a pak s tím nehne ani servomotor.
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Prever klapky ovládania teploty, obtoku vzduchu...., spadnuté ovládania servomotorov.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

vadny radiator kurenia....menil som ich snad 20 uz...

je tenky, rad sa upchava.

da sa vymenit bez vyberania palubky... (troška nasilia, ale nie moc)!
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32831
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vyopustil bych chladící kapalinu a napojil na radiátor zahradní hadici
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj, radiátory se rády ucpávají
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

topení

Příspěvek od Prospeedy »

Super, díky za info. Kouknu na to a dam vedet co to bylo :wink:
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

slovacek.milos píše:vyopustil bych chladící kapalinu a napojil na radiátor zahradní hadici
pretisneho...čiastočne, do polovice....

potom pride sup2 ze kuri len jedna polovica auta :D ...no jasne 2 zona v riti, niekto rozobere cele kurenie kvoli klapkam..

a vlastne kuri len pol radiatora = vzdy menit cely.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32831
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="octaviask"][quote="slovacek.milos"]

zkusit to se šlauchem se dá, zázraky se dějí,u supa jsem to ještě nedělal, jedničkový ke mě nejezdí a dvojkové topí
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 708
Registrován: 23 led 2006, 19:36

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

je to automat?
To je situace!
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Bydliště: Teplice

Cffb

Příspěvek od Prospeedy »

Jj je to automat.. zitra se na to vrhnu, servomotorky fungujou. Objednal jsem radiator
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1937
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Pokud je to automat, tak může být ko termoregulátor. Ale to by se to vůbec nezahřívalo na provozní teplotu. Pokud je teplota motoru ok a přesto to netopí/topí víc levá strana, tak bude nejspíš zacpaný radiátor nejspíš po tom co tam nějakej exprt dal utěsnovák na chladiče. Nebo samozřejmě teplotní klapky, ty to chce fyzicky zkontrolovat jako první.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ak su hadice do radiatora horuce ;) je vymalovane...

za utesnovaky by som sekal ruky....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32831
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="octaviask"][quote="slovacek.milos"]až mě to potká tak se na tebe obrátím,

já měl se supem I dobrý for jel si v dešti u řidiče sucho a za ním musel mít borec kelímek od kafe a vybírat kaluž vody, ale kaluž ne jen vlhko zkus hádat čím to :?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

sup/passat B5 su nachilne na vodu..to sa vie... vacsinou prechodky pod kapotou, ale videl som uz aj netesné dvere....a pod...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“