Superb 2 netopí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Superb 2 netopí
Čau, tak konečně mi superb už topí. Byl to radiátor topení. Pro ty co se ptají zdali to jde bez demontáže palubovky tak ano jde. Nejlépe kdyby auto nemělo kolení airbag (mé samozřejmě má) blbě se na něj dostává. Pak už to jde samo. Kupoval jsem radiatror od Nisens ale musel jsem reklamovat nějak to nechtělo pásnout, tak jsem nakonec koupil origo od VW (cca 5200 kč ) práce cca na 3-4 hoďky (nejsem mechanik) Takže se to dá zvládnout na pohodu.
Re: Superb 2 netopí
Dobré vědět, jeden SUP 2 nám tam už se stejnou závadou stojí...
Kolega nedávno dělal Yetti a taky nadával že mu ten radiátorek tam nejde na ty trubky narvat, myslím že to byl zrovna Nissens nebo NRF, holt origo je origo...
Co se musí teda všechno rozebrat ? Nemáš nějakou fotku ? Ať vím do čeho jdu
Kolega nedávno dělal Yetti a taky nadával že mu ten radiátorek tam nejde na ty trubky narvat, myslím že to byl zrovna Nissens nebo NRF, holt origo je origo...
Co se musí teda všechno rozebrat ? Nemáš nějakou fotku ? Ať vím do čeho jdu
Re: Superb 2 netopí
To je dobrá rychta už chápu proč sem jezděj lidi i ze Sovenska 2500Kč a do hodinky hotovoloshoubos píše: ↑18 led 2023, 20:23 Čau, tak konečně mi superb už topí. Byl to radiátor topení. Pro ty co se ptají zdali to jde bez demontáže palubovky tak ano jde. Nejlépe kdyby auto nemělo kolení airbag (mé samozřejmě má) blbě se na něj dostává. Pak už to jde samo. Kupoval jsem radiatror od Nisens ale musel jsem reklamovat nějak to nechtělo pásnout, tak jsem nakonec koupil origo od VW (cca 5200 kč ) práce cca na 3-4 hoďky (nejsem mechanik) Takže se to dá zvládnout na pohodu.
Re: Superb 2 netopí
Taky už mě sup topí. Dal sem radiator nisens a dělal sem to taky aspoň 3 hoďky. Možná až to budu dělat podruhý a potřetí, udělám to taky za hodinu jak Ty Jirko. Prostě poprvé, když pořádně nevíš co a jak to za hodinu neuděláš. Hlavně že to topí i u spolujezdce.
Re: Superb 2 netopí
Fotku nemam,jen shorts z YT https://youtube.com/shorts/RzJw2OCU6g8?feature=share sunda se bocnice z tunelu,pak plasty co jsou na palubce pod volantem,pak je tam plastovej vydech,a je tam mel ten bag jo a jeste se sudaval takovej kastlik co je u pojistek.No a heater je prekrytej plastem na 2 sroubky,pak se odpoji trubky a je skoro hotovoroman1648 píše: ↑19 led 2023, 07:23 Dobré vědět, jeden SUP 2 nám tam už se stejnou závadou stojí...
Kolega nedávno dělal Yetti a taky nadával že mu ten radiátorek tam nejde na ty trubky narvat, myslím že to byl zrovna Nissens nebo NRF, holt origo je origo...
Co se musí teda všechno rozebrat ? Nemáš nějakou fotku ? Ať vím do čeho jdu
Re: Superb 2 netopí
Jj jak pises,souhlasim,kdyz to dela clovek poprve tak trosku tape. Mozna jsem narazil pouze na vadnej kus, proste trubky na sebe nechteli pasnout a spodni byla i trochu jinak byhla,takze se sepisovala reklamace. Mozna kdybych vzal nejakej shit za 1000 kc tak by tam sel,kdo vi. Ten origo tam pasnul jak do matky. Jo a jeste jedna takova chujovinka, kdyz si objednas origo od vw tak se dodava bez tesnicich o krouzku,tak jsem dal ze stareho a modlim se at nezacne protekat
Re: Superb 2 netopí
K origo se musí kupovat kroužky, neorigo jsou dokonce i bez plastů a těsnění okolo radiátoru. Už jsem párkrát viděl že to tam někdo nasral i bez toho, což sice i tak funguje, ale netopí to pak na 100% protože fouká okolo.