Superb 2 netopí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Superb 2 netopí
Jelikož nastává chladný období, tak musím začít řešit netopícího superba. Je to 2010 2.0 tdi cffb, hadice z motoru do interieru jsou horký, diag bez závad. Nastavení teploty z nejchladnějšího na nejteplejší je rozdíl téměř žádnej.. Že by ucpanej radiátor? nechce se mi cvičně vyndavat palubka
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
pretisneho...čiastočne, do polovice....slovacek.milos píše:vyopustil bych chladící kapalinu a napojil na radiátor zahradní hadici
potom pride sup2 ze kuri len jedna polovica auta ...no jasne 2 zona v riti, niekto rozobere cele kurenie kvoli klapkam..
a vlastne kuri len pol radiatora = vzdy menit cely.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 708
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Cffb
Jj je to automat.. zitra se na to vrhnu, servomotorky fungujou. Objednal jsem radiator
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
O2 turbobéňo BWA... 280PS
Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Pokud je to automat, tak může být ko termoregulátor. Ale to by se to vůbec nezahřívalo na provozní teplotu. Pokud je teplota motoru ok a přesto to netopí/topí víc levá strana, tak bude nejspíš zacpaný radiátor nejspíš po tom co tam nějakej exprt dal utěsnovák na chladiče. Nebo samozřejmě teplotní klapky, ty to chce fyzicky zkontrolovat jako první.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice