pajero pinini za tepla nechytne -Vyřešeno

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ked to nestartuje, over čo chýba, benzin alebo iskra?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

Jiskra jde a svicky se zdaji vlhke
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tak to je nelogicke...

niečo musi chybat...

ked to nebude chytat, startuj a over či ide 12V na vstrekovače, skusackou ;)

Inak je to GDI teda priamy vstrek do valca???

tieto motory strašne trpia karbonom na ventiloch....treba sa zamysliet ci to nemoze mat suvis.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

jo jo je to přímý vstrik, měl jsem dole sání a kabon tam je ale žadný brutus, no štve mě to,nevím už od čeho se pořádně odrazit. ráno jsem to zas chytlo hned na otočku
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já kdysi řešil kámoše, který měl tohle samé a první co bylo jsem dal nový snímač Hů , chvilku klid a pak zase, já pořád vylučovací metodu, tak snímač je nový......atd. atd. Auto chytlo na otočení po roztlačení z kopce, ale na starter ani ťuk..Někdy to chytlo , ale většinou ne. Když přijel, dával to na kopec, řemen neřemen..Říkal jsem si, při startu je úbytek proudu na to ostatní, ale po dalším laborování jsem se vrátil zpět na začátek..Jel jsem na vrak a koupil starý snímač, ale ORIGO..a HLE, PROBLÉM ODSTRANĚN, jiskra předtím asi byla, ale slabá... :)
nepropadat panice...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

az to nebude chytat musis prist na to prečo!!!

okamzite merat iskru..je?
merat 12V na vstrekovacv...je?

potom sa pohneme dalej.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Ano, aj ja sa prikláňam k meraniam keď ti to skape a zmeral by som aj odpor na snímači vačky 13 MOhm ?(to je len môj typ).
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

Dnes jsem se k tomu nedostal,ale zítra tu budu mít volněji protože jsem dělal do těd aby jsem si zase mohl hrát s Mitsubishi tak dám vědet změřím čidlo a vstřiky zkontroluju znovu jiskru a zkusím to žduchnot jestli to třeba nechytne a dám vědět, jinak jsem ráno chtěl čidla na kliku a vačku objednat ale nemají je v nabídce(intercars).....kdyby žádná změna. mužu je vrátit...jinde tu možnost nemám
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

v pripade ak auto nechce chytit...tj jednotka nevidi signal z niektoreho snimaca.

nepustí palivo alebo iskru.

To je zásadná otázka, ktoru dookola opakujem.

chce riadiaca jednotka aby motor chytil alebo nie?

ak máš iskru a 12V na vstrekoch (skusacka, nie multimeter) tak áno chce a problem je mechanický...

ak bude chybat povel na vstreky, ECU nechce štartovat...niečo jej chyba.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

Napajeni i jiskra jde, snimace ok
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

Vypada to na spatnou dodavku paliva
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

trba pozret cez diag aktualnu teplotu chladiacej kvapalinu ktoru vidi jednotka...je to jeden z faktorov mnozstva paliva.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

A co tak skusit smerat otackove snimace osciloskopom ci uz to je hallov alebo induktivny a clovek nemusi kupovat zbytocne snimace inducky vstrekovace a pod. Ale ak to Ti zakaznici platia tak je vsetko v poriadku.Skuste zakaznikovy dat vytlaceny oscilogram najskor s chybou a potom po oprave sice tomu nebude rozumiet ale povie ze ste odbornik a usetreli ste mu peniaze a verte tomu ,ze on to povie dalsim ludom a tym budete mat zakaznikou a v konecnom dosledku dobre meno a referencie :)
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od prdlavka »

VYŘEŠENO- Dělalo to podávací palivové čerpadlo v nádrži. Čerpadlo vrčelo,palivo dávalo ale tlak byl slabej....

Všem díky .)
Odpovědět

Zpět na „Mitsubishi“