BMW 3.0d M57 tlak v railu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW 3.0d M57 tlak v railu
Zdravím, mam problém s tímto motorem. Původně auto nechtělo nastartovat bez zaslepení zpátečky na vysokotlakém čerpadle. Poté se sundali trubky od railu ke vstříkům a auto už nechtělo chytit vůbec. Provedena diagnostika, tlak v railu 10 bar, při zaškrcení zpátečky z čerpadla cca 60 bar. Zkoušel se vyměnit ventil na čerpadle, ventil na railu a baňky. Na baňkách nešla z přepadů žádná nafta. Provedla se demontáž čerpadla a zavezeno ke známému na repas. Po rozebrání čerpadlo komplet vydřené a neopravitelné. Koupeno nové čerpadlo v Bosch německo za 22k. Namontováno a auto se chová uplně stejně. Po zaslepení zpátečky tlak v railu 60bar, bez zaslepení cca 30bar. Zkoušel jsem odvzdušňovat rail povolením trubek na vstřikovačích, žádná změna. Poradí někdo??
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 489
- Registrován: 30 dub 2007, 21:39
ak bolo čerpadlo KO a vy ste tam proste len dali nové...vela štastia. Ostatok CR systému bude KO kvoli bordelu ktorý to staré čerpadlo pustalo...
vybavené...
daj VIN alebo presný kod motora, rok auta a pod...
regulator tlaku je na cerpadle alebo na raily? ak na raily..je KO od pilin,....možno po vymene bude daco lepsie, avšak pocitaj ze vstreky su tiez polomrtve az mrtve.
vybavené...
daj VIN alebo presný kod motora, rok auta a pod...
regulator tlaku je na cerpadle alebo na raily? ak na raily..je KO od pilin,....možno po vymene bude daco lepsie, avšak pocitaj ze vstreky su tiez polomrtve az mrtve.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Ako si písal skontroluj ten snímač tlaku, ak je možnosť tak napojiť manomener a porovnávať s diagnostikou. Je zvláštne že vstreky nepúšťajú do prepadu a nie je ani iný viditeľný únik a nové čerpadlo po repase nenatlačí (vychádzam z toho že nízkotlak vrátane podávačky je OK). Nový je aj regulačný ventil? Ako vyzerá jeho strieda aspoň podľa diag, snaží sa jednotka s tým niečo robiť?
Dnes jsem byl na konzultaci u známého v boschi, zapůjčil mi snímač tlaku v railu i tlakový regulátor na railu (testované, které používá na stolici při repasech), množstevní regulátor je rovněž nový a je součástí nového čerpadla. Po výměně není žádná změna, čerpadlo opět nenatlačí dostatečný tlak. Zítra příjedou z bosche a poměří tlaky přímo na autě a vyloučí unik. Podávací tlak je 5bar s dostatečným průtokem. Množstevní ventil na čerpadle jednotka při startu otevírá naplno. Hodnoty tlaku se nemění (nebo jsou ještě horší) ani s různým odpojováním množstevního a tlakového regulatoru.
Pro M57tu je min. 250bar pro start. Běžně tlačí 450bar při 250ot. Tlak přepadu 0.2 - 0.8bar.
Pokud ti ten VT padá rychle, tak je někde netěsnost. VT čerpadlo má zpětný ventil. Pokud máš VT čerpadlo nové, tak netěsnost je někde za ním. vstřiky, regulátor tlaku.
Pokud je zavzdušněný rail, tak je ojeb to odvzdušnit. DIS, nebo ISTA na to má řízené funkce, kdy otevře regulátory tlaku a průtoku a pustí čerpadla...
Pokud ti ten VT padá rychle, tak je někde netěsnost. VT čerpadlo má zpětný ventil. Pokud máš VT čerpadlo nové, tak netěsnost je někde za ním. vstřiky, regulátor tlaku.
Pokud je zavzdušněný rail, tak je ojeb to odvzdušnit. DIS, nebo ISTA na to má řízené funkce, kdy otevře regulátory tlaku a průtoku a pustí čerpadla...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 489
- Registrován: 30 dub 2007, 21:39