BMW 3.0d M57 tlak v railu

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jindrasek
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 16 říj 2012, 19:01
Bydliště: Olomouc

BMW 3.0d M57 tlak v railu

Příspěvek od Jindrasek »

Zdravím, mam problém s tímto motorem. Původně auto nechtělo nastartovat bez zaslepení zpátečky na vysokotlakém čerpadle. Poté se sundali trubky od railu ke vstříkům a auto už nechtělo chytit vůbec. Provedena diagnostika, tlak v railu 10 bar, při zaškrcení zpátečky z čerpadla cca 60 bar. Zkoušel se vyměnit ventil na čerpadle, ventil na railu a baňky. Na baňkách nešla z přepadů žádná nafta. Provedla se demontáž čerpadla a zavezeno ke známému na repas. Po rozebrání čerpadlo komplet vydřené a neopravitelné. Koupeno nové čerpadlo v Bosch německo za 22k. Namontováno a auto se chová uplně stejně. Po zaslepení zpátečky tlak v railu 60bar, bez zaslepení cca 30bar. Zkoušel jsem odvzdušňovat rail povolením trubek na vstřikovačích, žádná změna. Poradí někdo??
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 30 dub 2007, 21:39

Příspěvek od toyota.kzj »

Tak tech 30 baru je ok to by melo chytnout bud zavzdusneny nebo jina chyba
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

CR na štart okolo 200-300 barov...chyba vam tam jedna 0 páni... z 30-60 bar svadba nebude.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Jindrasek
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 16 říj 2012, 19:01
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Jindrasek »

Zkouseli jsme startovat na start sprej, pri volnobehu ukazuje rail 160-170bar, ale je to porad malo, vstriky proste neotevrou.. Jakmile prestane starter tocit, tlak klesne na 10bar, jakoby se nekde ztracel, ale nevim kde.. Zitra zkusim jeste cidlo tlaku na railu, to jedinne se jeste nezkouselo.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ak bolo čerpadlo KO a vy ste tam proste len dali nové...vela štastia. Ostatok CR systému bude KO kvoli bordelu ktorý to staré čerpadlo pustalo...

vybavené...

daj VIN alebo presný kod motora, rok auta a pod...

regulator tlaku je na cerpadle alebo na raily? ak na raily..je KO od pilin,....možno po vymene bude daco lepsie, avšak pocitaj ze vstreky su tiez polomrtve az mrtve.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Jindrasek
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 16 říj 2012, 19:01
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Jindrasek »

V railu nebylo nic, sitko na tlakovem ventilu ok, auto je prestavba, z bmw je tam pouze motor, ten je z e90 330d, kod motoru m57, auto normalne jezdilo, pote se rozebralo a po sborce nastali tyto problemy, je podezdreni, ze si z toho motoru nekdo vypujcil nejake dily..
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

tak to tazko povedat ....take skladačky.

sprav prepadový test...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Jindrasek
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 16 říj 2012, 19:01
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Jindrasek »

Psal jsem v uvodu, ze banky jsem zkousel, z prepadu nejde zadna nafta..
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ako si písal skontroluj ten snímač tlaku, ak je možnosť tak napojiť manomener a porovnávať s diagnostikou. Je zvláštne že vstreky nepúšťajú do prepadu a nie je ani iný viditeľný únik a nové čerpadlo po repase nenatlačí (vychádzam z toho že nízkotlak vrátane podávačky je OK). Nový je aj regulačný ventil? Ako vyzerá jeho strieda aspoň podľa diag, snaží sa jednotka s tým niečo robiť?
Jindrasek
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 16 říj 2012, 19:01
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Jindrasek »

Dnes jsem byl na konzultaci u známého v boschi, zapůjčil mi snímač tlaku v railu i tlakový regulátor na railu (testované, které používá na stolici při repasech), množstevní regulátor je rovněž nový a je součástí nového čerpadla. Po výměně není žádná změna, čerpadlo opět nenatlačí dostatečný tlak. Zítra příjedou z bosche a poměří tlaky přímo na autě a vyloučí unik. Podávací tlak je 5bar s dostatečným průtokem. Množstevní ventil na čerpadle jednotka při startu otevírá naplno. Hodnoty tlaku se nemění (nebo jsou ještě horší) ani s různým odpojováním množstevního a tlakového regulatoru.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Pro M57tu je min. 250bar pro start. Běžně tlačí 450bar při 250ot. Tlak přepadu 0.2 - 0.8bar.

Pokud ti ten VT padá rychle, tak je někde netěsnost. VT čerpadlo má zpětný ventil. Pokud máš VT čerpadlo nové, tak netěsnost je někde za ním. vstřiky, regulátor tlaku.

Pokud je zavzdušněný rail, tak je ojeb to odvzdušnit. DIS, nebo ISTA na to má řízené funkce, kdy otevře regulátory tlaku a průtoku a pustí čerpadla...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ano ISTA ma na to funkciu ale nikdy som ju nepouzil.....zaliali sme všetko naftou a po par sekundach štartu brnk...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Hlavně se tím vyplaví nečistoty spojené s demontáží/montáží pal. systemu... ;)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Tak u nas CR systém sa robí v bielych rukavičkách, predtým sa motor 110% umyje a počas montaze sa vsetko dodatočne čistí.... tu platí čim menej bordelu, tym lepsie.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 30 dub 2007, 21:39

Příspěvek od toyota.kzj »

octaviask píše:CR na štart okolo 200-300 barov...chyba vam tam jedna 0 páni... z 30-60 bar svadba nebude.
Máš recht jsem se překouk :-)
Odpovědět

Zpět na „BMW“