BMW 3.0d M57 tlak v railu

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jindrasek
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 16 říj 2012, 19:01
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Jindrasek »

ISTA se bohužel s autem nespojí. Potřebuje ke komunikaci gateway.. Zásuvku sem si dodělával já, nebyla tam... komunikuje mi alespon přes delphi. Ta má funkci odvzdušnění, ale asi pouze pro nízkotlak. Každopádně si myslím, že rail mam odvzdušněnej dostatečně a ani při odvzdušnění se něděje žádná změna (že by rostl tlak).

Každopadně je ted celý CR systém nový, kromě vstřikovačů, trubek a railu.. vstřiky když netečou do přepadu, tak můžou snad už jen do válce a ten by brzo bloknul motor... můj předpoklad..
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Hele o jaké auto se jedná prosim tě? Jestližemáš motor z e90/1/2, tak již jde buďto o m57tu nebo M57N, tudíž bys tam měl mít již cp3, piezo vstřikama a regulátorem tlaku na railu, je tak?
Uživatelský avatar
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Vim, ze je to stare tema, ale jak to dopadlo?
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Odpovědět

Zpět na „BMW“