Stránka 1 z 1
Hyundai G4FA
Napsal: 02 říj 2017, 06:18
od Milan 83
Zdar mam problém s motorem G4FA hyundai i 30 má nadměrnou spotřebu oleje na 1000 km asi 1L-1,5L. Motor je suchý ani nijak nehulí. Nesetkal jste se s tím někdo? Mám vyzkoušet přejít na hustši olej ted je tam 5w 30. Diky za rady.
Napsal: 04 říj 2017, 16:43
od Aero200
Zapečené pístní kroužky na 100% Dělám tak dva motory do měsíce
Napsal: 04 říj 2017, 19:14
od octaviask
robil som minule jeden...kvoli oleju preskakali rozvody....treba kruzky a hlavu poslat na generalku.
Napsal: 04 říj 2017, 21:16
od Milan 83
Diky za odpověď. Takže stačí n kroužky a repas hlavy? Já se spíše venuji koncernu VW ,jsou zapotřebí nějaké přípravky na rozvody?
Napsal: 05 říj 2017, 09:12
od Aero200
Pripravky netreba, na retezu a kolech jsou znacky ktery se daji proti sobe
Napsal: 05 říj 2017, 10:35
od Milan 83
Díky moc
Napsal: 05 říj 2017, 18:00
od octaviask
pozor na koliesko kluky...v sade jedno príde..ale je ti nanič, vyhodit ho

Napsal: 05 říj 2017, 18:06
od Aero200
Ale on nebude delat rozvody ale krouzky. A kdyz uz by delal rozvody je lepsi koupit original cenove neni takovy rozdil a hlavne retez je inovovany je zesileny a i napinak je inovovany. Coz u druhozky neni.
Napsal: 05 říj 2017, 18:31
od octaviask
snad tam nenecha tie stare rozvody

Napsal: 07 říj 2017, 13:25
od tempest
Není rozpadený katalyzátor a vydřený vnitřek? Tyhle motory to dělají.