ESP Mk20 vs. Mk60
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak teraz už fakt neviem,čo som pred časom zháňal jednotku,tak v etke na 99tku ročník sedela aj tá co som sa k nej dostal 1c0907379,vinko mám x 156 146.
Ktorú jednotku pozrieť,motorovku,či budíky?
Ktorú jednotku pozrieť,motorovku,či budíky?
Naposledy upravil(a) Jožo1009 dne 14 říj 2017, 20:58, celkem upraveno 1 x.
Tak vidím, že za cca měsíc tu bude příspěvek s titulkem, dodělal jsem ESP MK20 do golfa, ale nefunguje může někdo poradit?
Já jsem jednou dodělával ESP MK20 a to byl voser jako prase. Tam je aktivní posilovač brzd (na to si dej bacha) při esp zásahu pomocí elektromagnetu hýbe brzdovým pedálem, proto jestli si viděl ve schématu relé na odpojování brzdových světel, tak je to proto, aby nesvítili pro zásahu, když nemačkách sám brzdový pedál, dalším problémem je kontrolka v budíkách, z esp jednotky vede přímo drát do budíků, která rosvící kontrolku, tak jako u ABS. Já jsem se třeba trápil s tím, že u octavie vůbec nebyla osazená a že symbol tam byl místo ESP airbag. , takže při esp regulaci blikala kontrolka airbagu no a pak je tu ještě konektor na jednotce, ten je na ABS a ESP jiný, takže celé přepinovat.
Fakt moc pěkná prácička
Já jsem jednou dodělával ESP MK20 a to byl voser jako prase. Tam je aktivní posilovač brzd (na to si dej bacha) při esp zásahu pomocí elektromagnetu hýbe brzdovým pedálem, proto jestli si viděl ve schématu relé na odpojování brzdových světel, tak je to proto, aby nesvítili pro zásahu, když nemačkách sám brzdový pedál, dalším problémem je kontrolka v budíkách, z esp jednotky vede přímo drát do budíků, která rosvící kontrolku, tak jako u ABS. Já jsem se třeba trápil s tím, že u octavie vůbec nebyla osazená a že symbol tam byl místo ESP airbag. , takže při esp regulaci blikala kontrolka airbagu no a pak je tu ještě konektor na jednotce, ten je na ABS a ESP jiný, takže celé přepinovat.
Fakt moc pěkná prácička
Hej viem,pôvodný zmysel bol vtom,že mám k dispozícii obidve varianty,akurát že k tej M20 tke mi chýba konektor na jednotku a snímače priečneho a pozdlžneho zrýchlenia,za ktoré pýtajú majland. Mk60 mám kompletnú.
Aktivný posilovač mám a viem aj o tom vypínaní brzdových svetiel.Schémy a tabuľky kde prepinovať konektor mám,vypichovák na konektory,autokáble a ostatné konektory,tlačítko a vag tiež.
Viem že to nieje robota na pol dňa,ako keď som tam dal eds,ale prečo nie...
Ak by mal niekto na predaj konektor na jednotku Mk20 a obidva snímače za rozumnú cenu,bol by som rád. Diky,pekný večer
Aktivný posilovač mám a viem aj o tom vypínaní brzdových svetiel.Schémy a tabuľky kde prepinovať konektor mám,vypichovák na konektory,autokáble a ostatné konektory,tlačítko a vag tiež.
Viem že to nieje robota na pol dňa,ako keď som tam dal eds,ale prečo nie...
Ak by mal niekto na predaj konektor na jednotku Mk20 a obidva snímače za rozumnú cenu,bol by som rád. Diky,pekný večer
pol dna????????? pol mesiaca sefko....
tam je tolko veci ktore este ani nevies ze budes riesit...ze ani nevravim.
jednotky pre ESP su v etke 2..jedna je do VIN a druha je od VIN s Y....
moj nazor je ze skor prekopes cele auto na G3 a MK60...ako toto na MK20.
octavia tusim ESP s MK20 nikdy nemala...respektive som taku nevidel.
tam je tolko veci ktore este ani nevies ze budes riesit...ze ani nevravim.
jednotky pre ESP su v etke 2..jedna je do VIN a druha je od VIN s Y....
moj nazor je ze skor prekopes cele auto na G3 a MK60...ako toto na MK20.
octavia tusim ESP s MK20 nikdy nemala...respektive som taku nevidel.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
No veď píšem že viem že to nieje na pol dňa typu že ráno začnem a večer jazdím... Na pol mesiaca však už nie,to preháňaš.. Ktoré veci máš na mysli,nejak mi nič nenapadá,okrem zdlhaveho prepinovávania konektorov a ťahaniu kabeláže na všetky tri snímace a k relé.
Tá jednotka,ktorú mám,nepíše podľa vin,ale od dátumu 5/99,čo mám tu poznačené v svojej dokumentácii.
Pokusne som tam raz nahodil jednotku s eds,ktorá by podľa vin nemala sedieť a po nakodóvani ide normálne -dodnes..
Octavia s esp Mk20 existovala,aspoň sa to tvrdí v popise systému Esp od škodovky.
Prekopať by to šlo,ale nechcem meniť motorovku,je tam čip,ide pekne a nežerie...
Tá jednotka,ktorú mám,nepíše podľa vin,ale od dátumu 5/99,čo mám tu poznačené v svojej dokumentácii.
Pokusne som tam raz nahodil jednotku s eds,ktorá by podľa vin nemala sedieť a po nakodóvani ide normálne -dodnes..
Octavia s esp Mk20 existovala,aspoň sa to tvrdí v popise systému Esp od škodovky.
Prekopať by to šlo,ale nechcem meniť motorovku,je tam čip,ide pekne a nežerie...
v papieroch od skodovky je kadeco..mozno ich par jazdi, niekde...ale nevidel ju nikto nikdy...
No..tak v tom pripade vela štastia uz len kablovat..
upravu z jednotky bez problemov prechodis..alebo niekto s vercajgom, navyše novsie jednotky su flashovatelne po drote nemusis pajkovat....a na tej 81kw sa beztak zazraky robit nedaju.
BTW....eds je vecou len hydraulickej ABS jednotky ...max mozno vyzaduje kodovanie v motorovke.
No..tak v tom pripade vela štastia uz len kablovat..
upravu z jednotky bez problemov prechodis..alebo niekto s vercajgom, navyše novsie jednotky su flashovatelne po drote nemusis pajkovat....a na tej 81kw sa beztak zazraky robit nedaju.
BTW....eds je vecou len hydraulickej ABS jednotky ...max mozno vyzaduje kodovanie v motorovke.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
dodělával jsem ESP několikrát do ruzných aut GIV a OI na MK60 je vcelku "jednoduché" (na octaviaclubu je návod včetně fotek) na MK20 je voser kvuli tomu posilovači (návod je na nějakých UK stránkách ale je to dávno tak už nevím kde to bylo ostatně jsem vždy hledal mimo čr jelikož tam to know how tolik neschovávají) ale proti digaklimě do opla nebo ESP do opla je to pořád legrace celkově oply na dodělávky jsou větší oser než lega vw group,mercedes či bmw
Nic jinak tam není jen je jiná káblovačka která se dá dodělat a když jsem šel poprvé do ESP MK60 přehozený natažený a zapojený jsem to měl za den a půl ale pak jsem měsíc laboroval nad nefunkčností a za radu jsem zaplatil pánovi co už to dělal protože jsem si byljist že vše mam 100% a furt to nešlo a já měl jednu klemu v konektoru jinak no banalita chybama se člověk učí.
Nic jinak tam není jen je jiná káblovačka která se dá dodělat a když jsem šel poprvé do ESP MK60 přehozený natažený a zapojený jsem to měl za den a půl ale pak jsem měsíc laboroval nad nefunkčností a za radu jsem zaplatil pánovi co už to dělal protože jsem si byljist že vše mam 100% a furt to nešlo a já měl jednu klemu v konektoru jinak no banalita chybama se člověk učí.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K