ESP Mk20 vs. Mk60

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jožo1009
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 13 lis 2016, 15:36

Příspěvek od Jožo1009 »

Tak teraz už fakt neviem,čo som pred časom zháňal jednotku,tak v etke na 99tku ročník sedela aj tá co som sa k nej dostal 1c0907379,vinko mám x 156 146.
Ktorú jednotku pozrieť,motorovku,či budíky?
Naposledy upravil(a) Jožo1009 dne 14 říj 2017, 20:58, celkem upraveno 1 x.
garaz82
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 02 čer 2016, 12:30

Příspěvek od garaz82 »

Tak vidím, že za cca měsíc tu bude příspěvek s titulkem, dodělal jsem ESP MK20 do golfa, ale nefunguje může někdo poradit?

Já jsem jednou dodělával ESP MK20 a to byl voser jako prase. Tam je aktivní posilovač brzd (na to si dej bacha) při esp zásahu pomocí elektromagnetu hýbe brzdovým pedálem, proto jestli si viděl ve schématu relé na odpojování brzdových světel, tak je to proto, aby nesvítili pro zásahu, když nemačkách sám brzdový pedál, dalším problémem je kontrolka v budíkách, z esp jednotky vede přímo drát do budíků, která rosvící kontrolku, tak jako u ABS. Já jsem se třeba trápil s tím, že u octavie vůbec nebyla osazená a že symbol tam byl místo ESP airbag. :), takže při esp regulaci blikala kontrolka airbagu :) no a pak je tu ještě konektor na jednotce, ten je na ABS a ESP jiný, takže celé přepinovat.

Fakt moc pěkná prácička
Jožo1009
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 13 lis 2016, 15:36

Příspěvek od Jožo1009 »

Hej viem,pôvodný zmysel bol vtom,že mám k dispozícii obidve varianty,akurát že k tej M20 tke mi chýba konektor na jednotku a snímače priečneho a pozdlžneho zrýchlenia,za ktoré pýtajú majland. Mk60 mám kompletnú.
Aktivný posilovač mám a viem aj o tom vypínaní brzdových svetiel.Schémy a tabuľky kde prepinovať konektor mám,vypichovák na konektory,autokáble a ostatné konektory,tlačítko a vag tiež.
Viem že to nieje robota na pol dňa,ako keď som tam dal eds,ale prečo nie... :D
Ak by mal niekto na predaj konektor na jednotku Mk20 a obidva snímače za rozumnú cenu,bol by som rád. Diky,pekný večer
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

pol dna????????? pol mesiaca sefko....

tam je tolko veci ktore este ani nevies ze budes riesit...ze ani nevravim.

jednotky pre ESP su v etke 2..jedna je do VIN a druha je od VIN s Y....

moj nazor je ze skor prekopes cele auto na G3 a MK60...ako toto na MK20.

octavia tusim ESP s MK20 nikdy nemala...respektive som taku nevidel.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Jožo1009
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 13 lis 2016, 15:36

Příspěvek od Jožo1009 »

No veď píšem že viem že to nieje na pol dňa typu že ráno začnem a večer jazdím... :D Na pol mesiaca však už nie,to preháňaš.. Ktoré veci máš na mysli,nejak mi nič nenapadá,okrem zdlhaveho prepinovávania konektorov a ťahaniu kabeláže na všetky tri snímace a k relé.
Tá jednotka,ktorú mám,nepíše podľa vin,ale od dátumu 5/99,čo mám tu poznačené v svojej dokumentácii.
Pokusne som tam raz nahodil jednotku s eds,ktorá by podľa vin nemala sedieť a po nakodóvani ide normálne -dodnes..
Octavia s esp Mk20 existovala,aspoň sa to tvrdí v popise systému Esp od škodovky.
Prekopať by to šlo,ale nechcem meniť motorovku,je tam čip,ide pekne a nežerie...
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

v papieroch od skodovky je kadeco..mozno ich par jazdi, niekde...ale nevidel ju nikto nikdy...

No..tak v tom pripade vela štastia ;) uz len kablovat..

upravu z jednotky bez problemov prechodis..alebo niekto s vercajgom, navyše novsie jednotky su flashovatelne po drote nemusis pajkovat....a na tej 81kw sa beztak zazraky robit nedaju.

BTW....eds je vecou len hydraulickej ABS jednotky ;)...max mozno vyzaduje kodovanie v motorovke.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8925
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

OI mk 20 je ale bylo lepsi preskladat na MK 60 a G3 nez dodelavat mk20 ktery se mimochodem sralo
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Jožo1009
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 13 lis 2016, 15:36

Příspěvek od Jožo1009 »

V motorovke som neprekodovaval nič,iba samotnú jednotku abs/eds.Ono prerabka na g3 by asi bola najlepšia ak by som mal k dispozícii auto na diely a prehodil celú kabeláž a jednotky.Čo ale nemám..
Hansdob-co tam najviac odchádzalo?
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8925
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Snimace podelneho a pricneho zrychleni protoze tam jeste nebyl duosenzor.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Jožo1009
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 13 lis 2016, 15:36

Příspěvek od Jožo1009 »

Ano,Mk60 má už ten duosenzor..
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8925
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Ano MK60 ma duosenzor
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Jožo1009
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 13 lis 2016, 15:36

Příspěvek od Jožo1009 »

Tak zistené,motorová jednotka má can.Jediné čo sa mi zatiaľ stále nepodarilo zohnať,je konektor na abs/esp kocku.
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

Hlavně pokud v autě ESP nebylo tak ho dodělat bude hodně velká pakárna. V podstatě všechno je jinak. Udělat se dá prakticky všechno, ale v tomhle případě je jednodušší koupit auto kde ESP je.
Jožo1009
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 13 lis 2016, 15:36

Příspěvek od Jožo1009 »

Čo všetko je ináč?Iné je akurát zapojenie konektora.Vymeniť je treba hbv s posilovačom,kocku s abs a esp,doplniť snímače pozdlžneho a priečneho zrýchlenia,uhol volantu a tlačítko,relé na odpájanie brzdových svetiel,a nakoniec vymeniť,prepinovať a doplniť kabeláž kku konektoru.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8925
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

dodělával jsem ESP několikrát do ruzných aut GIV a OI na MK60 je vcelku "jednoduché" (na octaviaclubu je návod včetně fotek) na MK20 je voser kvuli tomu posilovači (návod je na nějakých UK stránkách ale je to dávno tak už nevím kde to bylo ostatně jsem vždy hledal mimo čr jelikož tam to know how tolik neschovávají) ale proti digaklimě do opla nebo ESP do opla je to pořád legrace :-D celkově oply na dodělávky jsou větší oser než lega vw group,mercedes či bmw

Nic jinak tam není jen je jiná káblovačka která se dá dodělat a když jsem šel poprvé do ESP MK60 přehozený natažený a zapojený jsem to měl za den a půl ale pak jsem měsíc laboroval nad nefunkčností a za radu jsem zaplatil pánovi co už to dělal protože jsem si byljist že vše mam 100% a furt to nešlo a já měl jednu klemu v konektoru jinak no banalita chybama se člověk učí.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“