focus 1,6tdci DPF chyby P2458 a P242f

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mates
Přispěvovatel
Příspěvky: 321
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

focus 1,6tdci DPF chyby P2458 a P242f

Příspěvek od mates »

Ahoj ,prosím vás o radu ,mám tu focuse viz předmět, je to rok 2007 ,má to filtr pevných částic, před cca rokem jsem měnil DPF za repasovaný od Elitu , pořád to ale píše tyhle závady , turbo je čerstvě po repasu,vyměněné prasklé hadice od filtru sání a do IC ,nové žhavičky (3 vadné ) ,eloys je v nádobce,zkoušel jsem i nucenou regeneraci ,ta proběhla v pořádku ale hned to napíše zase chybu P2458 a rozsvítí se červená kontrolka kolečko .
Ještě něco jako pocvakává okolo nalévacího hrdla oleje .Jinak studený i teplý start je ok, za plynem jde táhne pěkně než naskočí chyba P242f pak to spadne do nouzáku
Děkuji všem za případné rady .
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Ahoj, zmeraj napätie na RJ na pinoch: F21, F8, F9 a napätie na pinoch kostry: F40, F7, F42, M5 a daj vedieť.
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Radsej merane hodnoty.
mates
Přispěvovatel
Příspěvky: 321
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mates »

Díky za reakci určitě to dám vědět, kolik by tam mělo být? A v měřených hodnotách co konkrétně ? na DPF ku rozdílový tlak ukazuje na volnoběh od 1 do 4 kPa ještě bych mohl zkusit prohodit snímač tlaku před a za DPF .Ještě mě napadlo zkusit okouknout Egr ventil jestli není zahnojený
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

4 kPa je veľa. Ak je nad 2, už sa nespustí nútená regenrácia.
Ideálna hodnota je do 1 kPa.

Pozor, pokiaľ nie sú v poriadku žhaviče, regenerácia neprebieha! To zrejme spôsobilo zaplnenie DPF.

DPF KO. Vymeniť, vyčistiť.
mates
Přispěvovatel
Příspěvky: 321
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mates »

Děkuju za odpověď žhavičky byly 3 ze 4 K.O. , zkoušel jsem kouknout na live data a na volnoběh to má 1 Kpa a za jízdy na volnoběh to má tak okolo 4 , napsal jsem to blbě omlouvám se .
máte někdo zkošenosti s tímhle ? http://dpf.cz/ funguje to jako účinná metoda čištění?
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

Nerozumiem pojmu "za jazdy na voľnobeh".
1 kPa na voľnobeh je OK.
kubito
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 18 led 2013, 13:34
Bydliště: Vísky

Příspěvek od kubito »

1 kPa na volnobeh je hodne na dvou focusech to teď merim a oba mají 0.2 kPa
EX: BMW e39 530D EGR off, K&N filtr, chip, 157kw@463Nm
Now: Seat Toledo II 81kw,EGR off,KAT off
mates
Přispěvovatel
Příspěvky: 321
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: Písek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mates »

díky moc , mám to vyřešeno ,vyčištění DPF,vyčištění EGR, repase turba,výměna žhavících svíček ,a snímače tlaku DPF ,tohle vše bylo třeba ,teď auto jezdí úplně v pohodě
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

Momentálně tu řeším stejný problém na Focus 1.6TDCI 80KW r.v.09
Kolik to má mít přesně na volnoběh tlak? Na volnoběh mám 1kpa, jen přidám lehce plyn už jsou tam 2kpa a za jízdy pod plynem 10 někdy i víc. DPF vyčištěný,EGR nový,žhavičky nové, turbo nové. Staré mimochodem nemělo vůbec lopatky naklápění. Nucenou regeneraci mi to přeruší a napíše to neproběhla v pořádku. Vypadá to na totálně ucpaný dpf což bych i usuzoval z toho, že zmizely ty lopatky v turbu.
Zkoušel jste to někdo za jízdy kolik vám ukazuje snímač tlaku na autě, které je v pořádku?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

DPF čištěný jak ?
Už jsme jich několik "popravili"...
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

Chemie +vapka. I tak z něj nic moc nešlo za bordel. Nebyl ani uvnitř popraskany.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No,právě to wapování je průser...už to nedělám..
laciro
Přispěvovatel
Příspěvky: 285
Registrován: 26 bře 2009, 13:43
Bydliště: Berounsko

Příspěvek od laciro »

Asi ho na zkoušku provrtam. Stejně už tím nemůžu nic zkazit.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To ne ne...uvidíš jestli se hodnoty zmeni
Odpovědět

Zpět na „Ford“