DUCATO 3.0 JTD Čištění EGR ventilu

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kejlic
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 20 čer 2012, 19:43

DUCATO 3.0 JTD Čištění EGR ventilu

Příspěvek od kejlic »

Ahoj.
Máte prosím někdo zkušenost s čištením Egru?
Auto mě celkem zlobí a hodně lidí mi říká ať ho vycistim a bude klid.
Na volnobech mi kolísají otáčky, auto hrozně smrdí a černě hulí.
Je tam něco na co si dát bacha a na co se popřípadě podívat?
[/code]
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

EGR zde uz neodhcazi pokud neodejde motorej ma samocistici schopnost
nyni reism u 3 litry obcasny nouzak a chvilkove vypadnuti vykonu(nereaguje na plyn) vymenilijsme EGR,vahu vzduchu snimac tlaku v sani, rozhybali turbo,ale zavada se stale opakuje nekdy po 20 km nekdy az po 80 takze des tezko se neco nameri. jeste jsme prehazovali podtlakovy ventil pro turbo a nic jinyho nez elektroinstalace uz tam byt ais nemuze protoze piskat nic nepiska,ze by byl prdly IC nebo hadica. chyba p0402
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Chce to změřit podtlak teda pokud je to ještě podtlakovej.Pokud tam bude a ventil ho ovládá tak přes diag kontrolovat zda váha při otevření klesá.Bejvá uplně ucpanej chladič a dokáže se to zacpat až v hlavě.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

je to EURO 5 ciste elektricky EGR dneska jsme totalne rozdelali kabelaz a RJ mela jeden zeleny pin a dokonce z ni vykapala voda,ale pin nemel se vzduchem nic spolecne byl na tlak paliva takze casovana bomba,ale nevim co dal. napadl me potenciometr plynu protoze auto obcas i cukne a samo pak prida kratkodobe,ale to by snad psalo primo jeho zavadu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Všechny moderní přechody z mechaniky na elektroovládání mají jedno velké úskalí, a to jsou dráty a spoje..Mě někdy motor zvyšoval otáčky , jak se mu zachtělo, řešil jsem to klasicky a pak vezmu za dráty a hle, otáčky spadly tam kde mají..Bohužel dnes , kdy každé auto má stovky metru drátů po celém voze je každá ojetina , která je v boji již několik let nepřítel spolehlivosti...Dřív byl dráteník /elektrikář/ jen okrajovou službou v opravárenství, dnes je hlavním tahounem v boji s "bohem" závad... :(
nepropadat panice...
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

ja rikal elektrikarovi vcera nemrdejme do te jednotky nebo nam tam vyskoci jina zavada a budem v prdeli. vsehcno poskladal nastartoval a auto jede na 2 valce vypada to na 90% KO jendotka ona by mozna casem zkapla,ale jako by zdechla protoze osmirglovali jeden zeleny pin a opravili jedne dratek navic pro neco jine nez vstriky tak to vazne nechapu. takze nova jednotka 23 tis a pak dalsi reseni proc tam kolisa mereni vzduchu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

tak nová řídící jednotka a smaozřejmě po 1 km začalo zase přestat reagovat na plyn tak jsme zkusil z nouze cnosti dát jiný vzducháč,protože závada vznikla po servisní prohlídce ihned po vyjetí z dílny,ale nic. ukazuje to nyní zase jiné chyby. nyní nastavovač turbokompresoru. spíš ta logika proč to nereaguje na plyn nejde vytočit nad 2 tis a někdy tu závadu ani nerozsvítí. vypadá to jakoby se něco uplně seklo jako škrtící klapka,ale to by snad ukázalo chybu klapky
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“