Stránka 1 z 3
Jak daleko s timto...
Napsal: 27 říj 2017, 01:52
od Golf4RL
zdarte, lidi jak daleko se da se zdravym rozumem dostat s touto prestavbou motoru na rotačce 81kw
Jednohmota + vr6 pritlacak + preoblozena lamela HDS
RACE 520
Turbo VA / VB
IC z ARL
Kat OFF
Uprimne bych se rad dostal aspon na 170hp, za 180 bych se asi taky nenasral, ale pocitam, ze tam uz bych to mel s hlavou, sanim, a pod. Vicemene by me jen zajimalo, jestli se da dostat na 170hp hlavně a pokud to jde o par koniku i vys...
Napsal: 27 říj 2017, 07:20
od Qxkiller
Turbo
Napsal: 27 říj 2017, 07:42
od tonnino
Spíš tak 180 záleží na stavu turba a softu
Napsal: 27 říj 2017, 12:16
od Golf4RL
No, jakože ty članky odkazuji na auta už s FMIC, ale myslis, ze by to utahl i ten seriovy z ARL? A hlavu pri 180 treba nemenit? Jakože beru, že to vydrzi, ale otazka spis, jake to bude pro motor a jak dlouho... Nechci proste motor zprasit uplne.
Napsal: 27 říj 2017, 13:13
od standa123
Golf4RL píše:No, jakože ty članky odkazuji na auta už s FMIC, ale myslis, ze by to utahl i ten seriovy z ARL? A hlavu pri 180 treba nemenit? Jakože beru, že to vydrzi, ale otazka spis, jake to bude pro motor a jak dlouho... Nechci proste motor zprasit uplne.
IC z arl je daleko ucinejsi nez nejaky fmic. Nevyhoda je ze ma plastovy boky a bajonety. Jinak jsi zvolil asi tu nejlepsi cestu timhle. Jinak na race 520 bych dal aspon 11mm hlavu do cerpadla a budes zase 15ps +

Napsal: 28 říj 2017, 00:36
od Golf4RL
No, čidlo a 11 hlava by nebyly od věci asi. Jinak mysliš, že by to utahl i cooler z 96tky, tusim, ze do Sharana se daval nejaky vetsi. Jde o to, že ten ARL by se pry musel dost prekopavat a ja nad nim uvazoval hlavne skrz to, že by mi ho kamos dal za par šupu, tak pokud by stačil ten ze Sharana, tak bych asi vzal ten, aby s tim nebylo moc prace. Jinak mi znamy psal, ze zna lidi, kteri jezdi s tim z 81 a maji vykon 150kw+.
Napsal: 28 říj 2017, 06:14
od marena tdi
IC ze Sharana má taky plastové boky . V každém případě nez se do toho pustíš, tak si uvědom v jaké dneska žijes době . Ze pokud mas na aute nějaké úpravy je dobré je delat s inteligencí .Dát FMIC na G4 ze sériovým nárazníkem je docela oříšek , tak aby v nárazníku zůstalo vse jak ma byt a mel jsi funkční tažné oko . Tak i samotné vedeni by melo nejak vypadat . Tak aby tam sel dat treba kryt motoru atd...... doba je přísná uz jen s pohledu PČR a STK popřípadě EM.
Napsal: 28 říj 2017, 08:51
od BrslaD
To mi ani nedošlo že no. Mě známý napsal, ať tam nechám ten sériový IC, tak nevím. Ale větší cooler by nebyl problém kdyby náhodou.
Napsal: 28 říj 2017, 10:09
od RudisTDic
BrslaD píše:To mi ani nedošlo že no. Mě známý napsal, ať tam nechám ten sériový IC, tak nevím. Ale větší cooler by nebyl problém kdyby náhodou.
ještě je varianta SMIC a k tomu udělat vedení s větším průměrem..ale nevim jak moc dobře to chladí..je to celohliníková zvětšená náhrada..takže žádný upravy..
Série IC je k hovnu už na serii..natož s upravou,,ted mi přijel kamarád s PD,nastrojil to jako ARL kromě IC,ten má původní z 81 (velikost jako 96) a když je venku 10°,tak IC 65+ ..a v létě to je poprava turba..
Napsal: 28 říj 2017, 11:03
od techi
Omlouvám se za offtopic, ale já bych si to hodně rozmyslel...stačí se podívat, kolik v dnešní době stojí auta třeba s 2.0TDI BKD...tam si na ještě lepších hodnotách jen čipem a celé auto je na to lépe připravené. IC, brzdy, podvozek, spojka, převodovka. Jo není to tak blbuvzdorné auto jako rotajda, ale zase máš auto bez jakýchkoli předělávek.
Napsal: 28 říj 2017, 11:28
od octaviask
RudisTDic píše:BrslaD píše:To mi ani nedošlo že no. Mě známý napsal, ať tam nechám ten sériový IC, tak nevím. Ale větší cooler by nebyl problém kdyby náhodou.
ještě je varianta SMIC a k tomu udělat vedení s větším průměrem..ale nevim jak moc dobře to chladí..je to celohliníková zvětšená náhrada..takže žádný upravy..
Série IC je k hovnu už na serii..natož s upravou,,ted mi přijel kamarád s PD,nastrojil to jako ARL kromě IC,ten má původní z 81 (velikost jako 96) a když je venku 10°,tak IC 65+ ..a v létě to je poprava turba..
ja mam VB na ASZ, seriovy IC...som lenivy prerabat a tie teploty nie su az take strasne....samozrejme v lete pri 40° von, treba opatrnejšie...
ale az take strasne to nie je...zas pchat vsade Fmic ako krava, kilometre rúr, potom to má nábeh volade pri 3000
Napsal: 28 říj 2017, 13:12
od stanomx
ziaden nabeh to nema keby si si dal dopredu aj cooler z 3 kaminov do serie
Napsal: 28 říj 2017, 19:09
od standa123
pokud chces jít s výkonem rapidně nahoru tak prostě musís motor a věci okolo ,,zesilovat,, takže není to je on turbu ale i sání, IC + vedení, spojka, výfuk, čerpadlo a další věci........stojí to peníze a upravovat rotačku je dost drahé ikdyz dneska uz se ty věci dají sehnat za pekne peníze. Ale předelat musís skoro všechno boužel.
Sám sem to zjistil a přešel sem na ARL kde jen kvalitním softem jsi v pohodě na 180-190ps.....když vse okolo je samozrejme v poradku......Ještě to promysli...než se do toho pustíš.

Napsal: 28 říj 2017, 22:56
od Golf4RL
Do ARL nechci skrz drahé díly a známý padl na hubu, když to koupil a navíc ty díly na úpravu mám od známého za řekl bych hodně dobrou cenu. Vlastně všechno beru od kámošů se zárukou za dobrou cenu, tak proč ne. Ale jinak tě chápu samozřejmě.
Napsal: 29 říj 2017, 12:25
od stanomx
Golf4RL píše:Do ARL nechci skrz drahé díly
