Topová vačka z AJM v ASZ prostě NEFUNGUJE ......

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Topová vačka z AJM v ASZ prostě NEFUNGUJE ......

Příspěvek od MarfyE34 »

Čus,
měnil jsem vačku + hydra + o-kroužky na vstřikách na motoru ASZ a motor začal mít větší spotřebu při stejném stylu jízdy a na stejné trase cca o 1 litr. Synchronizace je momentálně nastavena na 5 a palubák ukazuje 07-08 L/h. Pokud se dá synchronizace na 0 tak na palubáku je rázem přes litr na hodinu. V čem může být problém ? Nemá PD 85 kw jinou vačku než PD 96 kw ?


Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) MarfyE34 dne 28 říj 2017, 15:41, celkem upraveno 2 x.
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od marian.marcin »

Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Tak kde hledat problém ?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

1. rozvod na pripravky!

ake bude synchro?


bola hlava moc vysekaná?

aka je volnobezna davka ked toto spravis pri zohriatom motore?

vacky su rovnake...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

octaviask píše:1. rozvod na pripravky!

ake bude synchro?


bola hlava moc vysekaná?

aka je volnobezna davka ked toto spravis pri zohriatom motore?

vacky su rovnake...
Rozvody na přípravky = dávka cca 7mg .. čim víc synchro + tak tím menší dávka..u +5 sme někde 0.7L a 5-6mg ..gumičky na vstřikách nové,hlava zaleštěná,vstřiky seřízené na 225.. tuhle operaci dělám pomalu denně a vždy ok,,tady je prostě problém,se starou vačkou,která byla už ometená to bylo +- ok .. ale Marfy se prostě musí do všeho za každou cenu štourat a pak to dopadá tak,že se něco opraví a ono to nefunguje (LOL)
Octavia II RS
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

vstrekovače 8V TDi ASZ sa povoluju o 180° ( ak myslis toto)

nová vačka je OE alebo nahrada?

čo piše palubak mozes osrat...potrebuješ vediet udaj z ECU.
rozvody mas mat na pripravkoch, akakolvek manipulacia mimo synchro 0 je len oblbovanie ECU
Naposledy upravil(a) octaviask dne 28 říj 2017, 12:41, celkem upraveno 1 x.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Vačku jsme tam dávali origo VW leč použitou ovšem v top stavu.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

rozvody na 0, pozret co som pisal.

+ kanal 13 a 23 za tepla
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Kaaja
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 27 bře 2013, 12:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od Kaaja »

U nastavení vačkové hřídele musíš zkoušet kde to jede nejlíp. Obecně platí, že motory jsou nastavené na menší předvstřik kvůli emisím dusíku takže asi vačka jde trochu za ideálem. Jinak spotřeba na volnoběh není rozhodující. Je tady na to celé fórum.
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

180 nebo 225 je jedno,,o 180 se to dělá myslím až od 2004 všude a pak na ARL standart..každopádně koukám do diag na volnoběžnou spotřebu,to že to oblbuju víme,ale když to nechám na nule,tak pojede za 10L ..
Octavia II RS
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

:) realne alebo len vypočtom palubaku? :)

daj na 0, zatepla ukaz davku a kanal 13 + 23
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

tak v reálu mu to žere víc,protože má vyší volnoběžnou spotřebu...takže je to úměrné...a není to jediný motor kde jsem toto řešil...jiný kámoš měl arl,zrovna tak udělaný celý vršek a byl synchro na 6.5,auto tak nežralo a na volnoběh 0.6,,když jsem mu to dal na nulu,tak auto jelo znatelně líp,ale žralo to i trávu u cesty...
Octavia II RS
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Kanál 13 u teplého motoru je tady:

Obrázek
Obrázek

Takhle to zhruba lítá na volnoběh. Kanál 23 nemám screen :(
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Takto...treba sa zamyslieť čo vlastne robíte tým vstrekovačom ked posúvate vačku...

jednotka začne vstrekovať v rovnakom čase vždy, kedze °ATDC su pocitane zo snimaca kluky...

Jedine čo sa stane, meníte priebeh vstrekovania (prudovy nabeh a koniec) na vstrekovači, kedze vackou automaticky menite aj časovanie vahadiel na vstreky.

Logicky mi to nedava zmysel prečo by proste pri niektorom aute mal nastat problem? 180° a 250, je dost rozdiel si myslím, pri 250 začínaš tlačiť na vstrekovač neskôr a menej ako pri 180.
Mimo to pri ASZ/ARL je vzdy 180°, nikdy a nikde nebolo 250.
tak isto si pozri ostatne PD...všade mas 180.

250 som niekde videl..ale nikdy v zivote v ELSE.

Dajte to na 180°, rozvod na pripravok (kaslite na synchro, ak je dobry remen bude okolo 0)...

a potom napiste co sa stalo...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

250 tady píšeš jen ty.. nemá cenu se tady dohadovat..vim co jsem nastavil a co to dělalo,tak mi tady netvrd,že to je špatně a at to dám jak píšeš,když to tak absolutně nefunguje..
Octavia II RS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“