Čus,
měnil jsem vačku + hydra + o-kroužky na vstřikách na motoru ASZ a motor začal mít větší spotřebu při stejném stylu jízdy a na stejné trase cca o 1 litr. Synchronizace je momentálně nastavena na 5 a palubák ukazuje 07-08 L/h. Pokud se dá synchronizace na 0 tak na palubáku je rázem přes litr na hodinu. V čem může být problém ? Nemá PD 85 kw jinou vačku než PD 96 kw ?
Naposledy upravil(a) MarfyE34 dne 28 říj 2017, 15:41, celkem upraveno 2 x.
aka je volnobezna davka ked toto spravis pri zohriatom motore?
vacky su rovnake...
Rozvody na přípravky = dávka cca 7mg .. čim víc synchro + tak tím menší dávka..u +5 sme někde 0.7L a 5-6mg ..gumičky na vstřikách nové,hlava zaleštěná,vstřiky seřízené na 225.. tuhle operaci dělám pomalu denně a vždy ok,,tady je prostě problém,se starou vačkou,která byla už ometená to bylo +- ok .. ale Marfy se prostě musí do všeho za každou cenu štourat a pak to dopadá tak,že se něco opraví a ono to nefunguje
U nastavení vačkové hřídele musíš zkoušet kde to jede nejlíp. Obecně platí, že motory jsou nastavené na menší předvstřik kvůli emisím dusíku takže asi vačka jde trochu za ideálem. Jinak spotřeba na volnoběh není rozhodující. Je tady na to celé fórum.
180 nebo 225 je jedno,,o 180 se to dělá myslím až od 2004 všude a pak na ARL standart..každopádně koukám do diag na volnoběžnou spotřebu,to že to oblbuju víme,ale když to nechám na nule,tak pojede za 10L ..
tak v reálu mu to žere víc,protože má vyší volnoběžnou spotřebu...takže je to úměrné...a není to jediný motor kde jsem toto řešil...jiný kámoš měl arl,zrovna tak udělaný celý vršek a byl synchro na 6.5,auto tak nežralo a na volnoběh 0.6,,když jsem mu to dal na nulu,tak auto jelo znatelně líp,ale žralo to i trávu u cesty...
Takto...treba sa zamyslieť čo vlastne robíte tým vstrekovačom ked posúvate vačku...
jednotka začne vstrekovať v rovnakom čase vždy, kedze °ATDC su pocitane zo snimaca kluky...
Jedine čo sa stane, meníte priebeh vstrekovania (prudovy nabeh a koniec) na vstrekovači, kedze vackou automaticky menite aj časovanie vahadiel na vstreky.
Logicky mi to nedava zmysel prečo by proste pri niektorom aute mal nastat problem? 180° a 250, je dost rozdiel si myslím, pri 250 začínaš tlačiť na vstrekovač neskôr a menej ako pri 180.
Mimo to pri ASZ/ARL je vzdy 180°, nikdy a nikde nebolo 250.
tak isto si pozri ostatne PD...všade mas 180.
250 som niekde videl..ale nikdy v zivote v ELSE.
Dajte to na 180°, rozvod na pripravok (kaslite na synchro, ak je dobry remen bude okolo 0)...
a potom napiste co sa stalo...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
250 tady píšeš jen ty.. nemá cenu se tady dohadovat..vim co jsem nastavil a co to dělalo,tak mi tady netvrd,že to je špatně a at to dám jak píšeš,když to tak absolutně nefunguje..