1.9 dci 88 dimenie vid video. (Vyriešené)

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

1.9 dci 88 dimenie vid video. (Vyriešené)

Příspěvek od Fenix9555 »

Chalani motor po repase komplet ved viete niektory,
Po starte mi 2 krat napisalo check injection, nalial som plechovku vifka po 370 km zacalo toto co na videu. Voda sa nestraca netlakuje vykon v poriadku. Mozu toto sposobovat vstreky ?? Vstreky maju 257 000 za sebou aj cerpadlo. Startuje na brnk, ked zasvietila hlaska tak diag ukazala vstrekovac 1-2-3-4. Chybna funkcia vymazal som jazdil dalej potom o par km zasa hlaska ale diag ukazala uz iba vstrek 4 chybna funkcia, potom som nalial plechovku vifka vymazal chyby a od vtedy ziadna hlaska najazdnene 370km a dneska zacalo toto , stale ziadna hlaska

https://youtu.be/6s0yHWf-01Q
Naposledy upravil(a) Fenix9555 dne 08 lis 2017, 12:52, celkem upraveno 1 x.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

čo to je ten dym...štiplavá nafta?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Tak ako liazka stara ked startuje, skor by som povedal ze nafta ako olej, toto tak divne štipe v krku
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

štiplavá, nespálená nafta.....kompresia ok?

ak ano, vstrekovaci system....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Mam podozrenie na vstreky lebo od startu listu natlaci na 300bar a ako pridam tak sa tlak nemeni. Aky jav prosim ta musi prebehnut ze by pridieralo vstreky a ide viac nafty ?? Alebo to cura do valcov ?? Nerozprasuje ?? Neviem si predstavit aky jav tam prebieha, nizka kompresia by dimila do ciera alebo nie ?? Zas ked si pamatam ked ssom raz startoval jednu rotacku start sprejom tak tiez koli vstrekom takto do biela dimila. Alebo ze by si sadali kruzky dali sa nove bez honovania ci vybrusu ale ovalita bola este v norme
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

pri pridani plynu sa tlak v lište hýbe..len tvoja diag to neregistruje podla mna :)

štiplavá nafta má mnoho pričin, podla mna tam budu vstreky na odpis...

vyber, zanes do ekocaru, máš to na skok z DK, otestuje ti ich a uvidiš.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Dneska po najazdeni dalsich 93km dimit prestalo uplne ani zmienka bieleho dimu. Teraz ked mu zosliapnem podlahu tak zadimy na cierno ale nic drasticke. Stoho sudim ze tie vstreky predtim davali malo nafty a teraz davaju vela nafty. Som rad ak je to tak ako pisem. Lebo vstreky sa vymenia raz dva ale motor sa mi zas rozoberat nechce.
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Dnes prejdene 770km do pl po dialnici a spat, a dimovnica ale uz do modro bielo, smrdi to po oleji. Takze turbo bude asi chytene zajtra to rozoberiem a pozriem. Moze to zrat olej aj cez nove piestne kruzky kym si sadnu ??
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Může pokud to pohuluje třeba už na volnoběh tak to mohou být kruhy. Ale zkus nejdřív turbo...Jinak , pokud to budou kruhy, bude to postupně klesat, takže vydržet, někdy to sedne po 500km, jindy to trvá déle..záleží, kolik to mělo před montáží najeto.. :)
nepropadat panice...
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

dneska som to rozobral, turbo vybral, už keď som to rozoberal mi bolo jasné že to nieje turbo všetko čisté, jemný olejový povlak na hadiciach to je všetko a turbo bez vôle, poskladal som to naštartoval, a ej ha keď som otvoril hrdlo na dolievanie počul som silné syčanie a celkom tlak. pozrel som filter odvetrania kľuky, a bol úplne zanesený bola tam 3 mm dierka :D, takže čakám na nový filter, snáď príde ešte dneska, odstránil som filter a syčanie sa zredukovalo omnoho menej, s toho súdim že ešte predsa len tie krúžky si nesadli a trocha viac mi tlakuje tu skriňu, keď to príde nasadím filter, a cez víkend idem na diaľnicu, chcel by som urobiť aspoň 1000 km takže koho prídem pozrieť ? najlepšie Praha a Ďalej. (noteeth)
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Chalani vyriešené, nakoniec bol uplne upchaty filter odvetrania vymenil som ho a ani zmienka dimu. Dakujem vsetkym za rady a hlavne tebe jericho-3 za rady od zaciatku uz pri skladani a vyvazovani ojnic. :)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

upchate odvetranie poznas raz dva...vybereš mierku alebo vičku na olej a keď tadial dymí..je to jasne,
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“