Stránka 1 z 2
Kouřívost 1.4tdi
Napsal: 03 lis 2017, 17:21
od maka123
Dnes jsem byl na emisích a vyrazily mě- 1.19. Před emisemi jsem jel cca 30km po dálnici a dal mu záhul . Koupil jsem Pro-tec oranžový nalil do nádrže v ní bylo cca 15 litrů nafty najel 30km a jel zpátky na emise - 0.59. Jezdím jenom na Benzinu a pokaždé liju Vif. Jak je to možné?
Napsal: 03 lis 2017, 17:34
od slovacek.milos
emise a stk to je jeden velký blbákov kde je možné všechno
Napsal: 03 lis 2017, 17:49
od maka123
Jsem mu to říkal, byl jsem zpátky za hodinku, že mám ten samý motor i vstřiky. Co to má za smysl?
Napsal: 03 lis 2017, 18:18
od octaviask
pozri sa..z nejakeho dovodu tam taka dymivosť bola...ze si mal potom mensiu....tak vieš..to moze mat mnoho pricin.
Napsal: 03 lis 2017, 18:26
od maka123
Čéče to auto mám 200000km. Olej nežere, spotřeba pořád stejná, denně 70km, nejezdím na spotřebu. Dostane co potřebuje. Jenom mě to zaskočilo.
Napsal: 03 lis 2017, 18:44
od octaviask
možno si mal bordel vo vyfuku

Napsal: 03 lis 2017, 18:45
od Jarda-k
Kolik má najeto celkově?
Napsal: 03 lis 2017, 18:48
od maka123
286000km
Napsal: 03 lis 2017, 19:37
od burton.b22
Podle mě je ten přístroj na STK generátor náhodných čísel.
Napsal: 03 lis 2017, 20:35
od maka123
Pochopil bych nějakou odchylku, ale 100%zlepšení?!
Napsal: 03 lis 2017, 20:53
od musellukas
auto v popisu, najeto 305000km, na emisích mě vyhodil s 1,9. Celej

jsem odtud vypadl, na 4 rychlost 150km/h (3900ot.) cca 10km, přijel jsem zpět, z motoru se kouřilo jak se odpařovala mastnota pod egr ventilem

naměřil 0,24 a sám nevěděl co jsem s tím tak rychle udělal

Napsal: 03 lis 2017, 23:01
od turbo kamna power
ono když se auto neprotahuje pravidelně do maximálních otáček, tak se saze ve výfuku nastřádají a na emisích to pak vyletí ven

měřitelný výsledek by byl třeba na desátý pokus, ale kdo by to tam trápil, to je lepší to pořádně protáhnout před tím, táhlý kopec, plný plyn, a pěkně podržet v 5000ot.

Napsal: 04 lis 2017, 10:49
od octaviask
nie je to generátor náhodných čísel, meranie dieslovej "kourivosti" sa robí starým dobrým spôsobom.
Zjednodušene vysvetlené, v zariadení je fotocitlivá dióda, ktorá vidí % svetla.
keď medzi diódu a zdroj svetla postavíš dym z výfuku, % osvetlenie diódy klesne, keďže čiery dym časť svetla neprepustí.
Podľa toho dostaneš výsledok

. Je to čisto mechanický spôsob.
Preto je jednoduché na emisiách obabrať výsledok, lepším osadením sondy

Napsal: 04 lis 2017, 10:53
od maka123
Včera mi přišlo, že pán měl velkou radost z toho že jsem neprošel.
Napsal: 04 lis 2017, 10:54
od octaviask
maka123 píše:Včera mi přišlo, že pán měl velkou radost z toho že jsem neprošel.
u niektorých je to už diagnóza
