Neřešil jste někdo špatné studené starty? Starter točí dobře (dostal jsem radu i tak udělat Repas starteru). Udělal jsme žhavičky, ač staré žhavily. Auto žhaví i dožhavuje (měreno na žhavičce voltmetrem). Studený start je dlouhý, v zimě třeba na pátý pokus, v létě cca 5sekund. Auto jede jak z praku, výrazně nekouří, teplý start na otočku. Když při studeném startu odpojím čidlo teploty, chytne trochu líp, ale furt nic moc.
Diagnostika delphi mi s motorem nekomunikuje, hodnoty nemám. Chybový protokol jsem otevřel, bez závady. Stav tacho cca140tis., auto 2007.
Nějaké tipy?
Suzuki R+ wagon (Agila) 1,3 JTD Špatný studený start
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Suzuki R+ wagon (Agila) 1,3 JTD Špatný studený start
Fočus 1,6TDCI
T4 MTDI
T4 MTDI
Tak jsem se k tomu připojil přes Agilu.
"Nastavení tlaku lišty" 34MPa (to bude požadovaný, je i při chcíplém motoru)
"Tlak rozdělovací lišty" 36MPa (při startování, nevím, proč je vyšší, než nastavení tlaku), auto chytit nechce, má jen snahu. Při volnoběhu má tlak na liště cca 25MPa.
Otáčky motoru při startování 300ot./min.
Co Vy na to?
"Nastavení tlaku lišty" 34MPa (to bude požadovaný, je i při chcíplém motoru)
"Tlak rozdělovací lišty" 36MPa (při startování, nevím, proč je vyšší, než nastavení tlaku), auto chytit nechce, má jen snahu. Při volnoběhu má tlak na liště cca 25MPa.
Otáčky motoru při startování 300ot./min.
Co Vy na to?
Fočus 1,6TDCI
T4 MTDI
T4 MTDI