Stránka 1 z 1

Suzuki R+ wagon (Agila) 1,3 JTD Špatný studený start

Napsal: 06 lis 2017, 10:22
od Lukas.J.J
Neřešil jste někdo špatné studené starty? Starter točí dobře (dostal jsem radu i tak udělat Repas starteru). Udělal jsme žhavičky, ač staré žhavily. Auto žhaví i dožhavuje (měreno na žhavičce voltmetrem). Studený start je dlouhý, v zimě třeba na pátý pokus, v létě cca 5sekund. Auto jede jak z praku, výrazně nekouří, teplý start na otočku. Když při studeném startu odpojím čidlo teploty, chytne trochu líp, ale furt nic moc.
Diagnostika delphi mi s motorem nekomunikuje, hodnoty nemám. Chybový protokol jsem otevřel, bez závady. Stav tacho cca140tis., auto 2007.

Nějaké tipy?

Napsal: 06 lis 2017, 18:38
od proxima
Urob diagnostiku cez nejaky fiat 1,3 jtd malo by to zobrať.

Napsal: 06 lis 2017, 18:48
od octaviask
diag, merat tlak paliva na raily pri štarte...je to furt to iste.

Napsal: 14 lis 2017, 20:16
od Lukas.J.J
Tak jsem se k tomu připojil přes Agilu.
"Nastavení tlaku lišty" 34MPa (to bude požadovaný, je i při chcíplém motoru)
"Tlak rozdělovací lišty" 36MPa (při startování, nevím, proč je vyšší, než nastavení tlaku), auto chytit nechce, má jen snahu. Při volnoběhu má tlak na liště cca 25MPa.
Otáčky motoru při startování 300ot./min.

Co Vy na to?

Napsal: 14 lis 2017, 20:41
od proxima
Keby padala nafta tlak by tam nebol a ten je v poriadku.A ked startuješ dymy z výfuku?

Napsal: 17 lis 2017, 13:53
od Lukas.J.J
Má to elektrickou podávací pumpu, chyby tlaku to nehází, nepředpokládám zavzdušnění. Kolik má být tlak na liště? Při akceleraci na 4ku mám od 3000ot. 140MPa. Není to málo? Že by vysokotlaké čerpadlo?

Napsal: 20 lis 2017, 07:58
od Lukas.J.J
Ví někdo, zda se u toho dá zvednout startovací dávka (jako třeba u tdi rotačky)? Moje diag. to neumí...

Napsal: 20 lis 2017, 18:06
od proxima
nedokáže to ani originál diagnostika.