podvodníci - repase vstikovačů a vstřik.čerpadel z Opavy
Napsal: 12 lis 2017, 11:31
DieselTechnika alias Autonorma alias Remante Group aslias jiné názvy firmy, které si v budoucnu dají
Zdravím všechny, kvůli tomuto varování všem jsem se na diselpower zaregistroval.
Tedy - důrazně varuji před repasí vstřikovačů, čerpadel nebo turba u firmy DieselTechnika (dnes na internetu figurující pod jménem Autonorma), nebo taky Remante Group (jako fakturační údaj) – vše vždy sídlící v Opavě v ulici Na Starém břehu (jednatelé Daniel Lenks, Petr Pach), protože stále mění názvy, je třeba si spíše hlídat tu adresu (už jen to, že když na místo samé dojedete, na budově neuvidíte jedinou ceduli s nápisem firmy, o něčem vypovídá a mělo mě to varovat).
Nečekejte žádnou skutečnou repasi – dostanete kosmeticky inovované díly (celý proces přitom probíhá asi někde v Polsku - že to sami nedělají, vyplynulo i z jejich následných sdělení), ale uvnitř to jsou staré vylágrované díly. Auto se vstřikovači a vstřikovacím čerpadlem od nich ujelo necelých 80 - 100 km. Nemluvím ani o tom, jaké martyrium vás čeká během reklamačního řízení. Firma pošle vyjádření, že je reklamace neoprávněná a zdůvodní to neodborně provedenou montáží v servise – což s ohledem na reputaci a dlouhodobé zkušenosti se servisem vylučuji; navíc bylo provedeno vše, jak má – kompletní čištění nádrže, potrubí paliva, nové palivo atd. atd. Měli pak ještě tu drzost nacenit vás znovu další „repasi“.
Pak nastane další boj – nechtějí vám vrátit díly zpět. Díly na reklamaci byly odeslány 9. srpna; 30. srpna mi mailem poslali zamítnutí reklamace, a přestože jsem je obratem vyrozuměl o tom, že chci díly zpět a už od nich žádnou další „repasi“ (a tím další vyhazovaní peněz) nechci, díly mě zaslali až 4. října. Do toho jsem je po celou tu dobu více jak měsíce bomdardoval maily, telefonáty (telefon mi pak už nebrali, nebo vytípávali, vzápětí ale přišel mail, že „příští týden už mi to zašlou“). Během reklamačního procesu ani nevystavili písemné potvrzení o převzetí zboží do reklamačního řízení a řádném zahájení reklamačního řízení – reklamační protokol. Jedna z výmluv byla i ta, „že jejich dodavateli shořela fabrika“ – což i kdyby byla pravda, tak mě vůbec nezajímá, auto po celou tu dlouhou a nekonečnou dobu stálo!!
Když jsem pak konečně díly získal, vše jsem dal soudnímu znalci, který vypracoval posudek, včetně fotodokumentace z mikroskopu (demontáži jsem byl osobně přítomen, navíc jsem na tuto demontáž pozval i zástupce firmy DieselTechnika – Remante Group – Autonorma – jak chcete, nedojeli). Jak soudní znalec (docent z VÚT), tak technik, provádějící demontáž, se dobře bavili – veškeré třecí plochy byly totálně opotřebované, díly, které by normálně musely být během repase vyměněné, kvůli svému opotřebování a nefunkčnosti, byly tam - vše plné kovových pilin a doslova vybroušených vztyčných ploch (jak v čerpadle, tak vstřikovačích). Narovinu jsem se od nich dověděl, že tyto díly nikdy žádnou repasi neviděli ani z rychlíku. Vstřikovače byly zvenčí nově natřené – černým, tabulovým lakem, přičemž ale byl zcela zatřen jejich originální, unikátní kód uvedený na bohu – dle znalce i technika něco zcela absurdní, protože tím se ztrácí jakákoliv možnost vstřikovač identifikovat (po rozdělání ne třecích plochách úplně vybroušená kolečka, všude jemné kovové usazeniny – prach). Čerpadlo bylo zvenčí kompletně nově opískované, vyleštěné – jenže při jeho rozdělání – vevnitř vše vylágrované, ve všech rozích kovová usazenina, jemný prášek promíchaný se zbytky nafty – šlo to nabrat na prst). Prostě veškerá úprava spočívala jen ve snaze oživit vzhled dílů jen „na oko“. Nejvíce mě štvalo, že své díly jsem jim dal (kde zlobily kvůli natankování špatné nafty jen dva vstřikovače, čerpadlo se podle servisu zdálo o.k. – ale protože jezdím hodně do zahraničí a chtěl jsem mít jistotu, že vše bude na 100 % a nikde mě auto nenechá - chtěl jsem mít všechny 4 vstřikovače a čerpadlo repasované); takže jsem jim své díly předal, zaplatil a hned dostal jiné „zrepasované“ díly (ale ne ty své, cizí). S tím jsem zpočátku neměl problém, když jsem si pak ale uvědomil, co je to za podvodníky, tak mi došlo, že v ruce držím nějaké vylágrované šumty a mé díly jsou v nenávratnu.
Vše jsem nakonec vyřešil v autorizovaném servisu – auto jedí už téměř rok znovu a bezvadně, jsem spokojený, jen peníze od podvodníků z DieselTechnika – Remante Group – Autonorma jsem už ale nedostal (více jak 24 tisíc). Proto důrazně varuji – vyhněte se této firmě/těmto firmám (a dalším příštím názvům – protože názvy firem budou vždy pořád měnit) velikým obloukem!!
Zdravím všechny, kvůli tomuto varování všem jsem se na diselpower zaregistroval.
Tedy - důrazně varuji před repasí vstřikovačů, čerpadel nebo turba u firmy DieselTechnika (dnes na internetu figurující pod jménem Autonorma), nebo taky Remante Group (jako fakturační údaj) – vše vždy sídlící v Opavě v ulici Na Starém břehu (jednatelé Daniel Lenks, Petr Pach), protože stále mění názvy, je třeba si spíše hlídat tu adresu (už jen to, že když na místo samé dojedete, na budově neuvidíte jedinou ceduli s nápisem firmy, o něčem vypovídá a mělo mě to varovat).
Nečekejte žádnou skutečnou repasi – dostanete kosmeticky inovované díly (celý proces přitom probíhá asi někde v Polsku - že to sami nedělají, vyplynulo i z jejich následných sdělení), ale uvnitř to jsou staré vylágrované díly. Auto se vstřikovači a vstřikovacím čerpadlem od nich ujelo necelých 80 - 100 km. Nemluvím ani o tom, jaké martyrium vás čeká během reklamačního řízení. Firma pošle vyjádření, že je reklamace neoprávněná a zdůvodní to neodborně provedenou montáží v servise – což s ohledem na reputaci a dlouhodobé zkušenosti se servisem vylučuji; navíc bylo provedeno vše, jak má – kompletní čištění nádrže, potrubí paliva, nové palivo atd. atd. Měli pak ještě tu drzost nacenit vás znovu další „repasi“.
Pak nastane další boj – nechtějí vám vrátit díly zpět. Díly na reklamaci byly odeslány 9. srpna; 30. srpna mi mailem poslali zamítnutí reklamace, a přestože jsem je obratem vyrozuměl o tom, že chci díly zpět a už od nich žádnou další „repasi“ (a tím další vyhazovaní peněz) nechci, díly mě zaslali až 4. října. Do toho jsem je po celou tu dobu více jak měsíce bomdardoval maily, telefonáty (telefon mi pak už nebrali, nebo vytípávali, vzápětí ale přišel mail, že „příští týden už mi to zašlou“). Během reklamačního procesu ani nevystavili písemné potvrzení o převzetí zboží do reklamačního řízení a řádném zahájení reklamačního řízení – reklamační protokol. Jedna z výmluv byla i ta, „že jejich dodavateli shořela fabrika“ – což i kdyby byla pravda, tak mě vůbec nezajímá, auto po celou tu dlouhou a nekonečnou dobu stálo!!
Když jsem pak konečně díly získal, vše jsem dal soudnímu znalci, který vypracoval posudek, včetně fotodokumentace z mikroskopu (demontáži jsem byl osobně přítomen, navíc jsem na tuto demontáž pozval i zástupce firmy DieselTechnika – Remante Group – Autonorma – jak chcete, nedojeli). Jak soudní znalec (docent z VÚT), tak technik, provádějící demontáž, se dobře bavili – veškeré třecí plochy byly totálně opotřebované, díly, které by normálně musely být během repase vyměněné, kvůli svému opotřebování a nefunkčnosti, byly tam - vše plné kovových pilin a doslova vybroušených vztyčných ploch (jak v čerpadle, tak vstřikovačích). Narovinu jsem se od nich dověděl, že tyto díly nikdy žádnou repasi neviděli ani z rychlíku. Vstřikovače byly zvenčí nově natřené – černým, tabulovým lakem, přičemž ale byl zcela zatřen jejich originální, unikátní kód uvedený na bohu – dle znalce i technika něco zcela absurdní, protože tím se ztrácí jakákoliv možnost vstřikovač identifikovat (po rozdělání ne třecích plochách úplně vybroušená kolečka, všude jemné kovové usazeniny – prach). Čerpadlo bylo zvenčí kompletně nově opískované, vyleštěné – jenže při jeho rozdělání – vevnitř vše vylágrované, ve všech rozích kovová usazenina, jemný prášek promíchaný se zbytky nafty – šlo to nabrat na prst). Prostě veškerá úprava spočívala jen ve snaze oživit vzhled dílů jen „na oko“. Nejvíce mě štvalo, že své díly jsem jim dal (kde zlobily kvůli natankování špatné nafty jen dva vstřikovače, čerpadlo se podle servisu zdálo o.k. – ale protože jezdím hodně do zahraničí a chtěl jsem mít jistotu, že vše bude na 100 % a nikde mě auto nenechá - chtěl jsem mít všechny 4 vstřikovače a čerpadlo repasované); takže jsem jim své díly předal, zaplatil a hned dostal jiné „zrepasované“ díly (ale ne ty své, cizí). S tím jsem zpočátku neměl problém, když jsem si pak ale uvědomil, co je to za podvodníky, tak mi došlo, že v ruce držím nějaké vylágrované šumty a mé díly jsou v nenávratnu.
Vše jsem nakonec vyřešil v autorizovaném servisu – auto jedí už téměř rok znovu a bezvadně, jsem spokojený, jen peníze od podvodníků z DieselTechnika – Remante Group – Autonorma jsem už ale nedostal (více jak 24 tisíc). Proto důrazně varuji – vyhněte se této firmě/těmto firmám (a dalším příštím názvům – protože názvy firem budou vždy pořád měnit) velikým obloukem!!