Výmena vodnej pumpy Megane I 1,9D

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Bydliště: Partizánske

Výmena vodnej pumpy Megane I 1,9D

Příspěvek od Ferrari1980 »

Nazdar,
neviete niekto nejakú fintičku na výmenu vodnej pumpy? Či to naozaj musia ísť dole komplet kryty rozvodov? By som vcelku rád "pozdravil" toho inžiniera, čo takúto konštrukciu vymyslel...

Som dal dole podblatník, drážkový remeň, remenicu vodnej pumpy, povolil 9 šrobov, ale k 10. sa proste nedostanem...dal som doel aj kryty rozvodov, ale taký malý hajzlík platový kryt tam drží a presne tan zavadzia...
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Ten inžinier asi nemyslel,že sa vodná pumpa bude musieť niekedy demontovať.
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

Tak on ten inžinier asi predpokladal, že sa to vymení spolu s rozvodmi, ale aj tak...nemohol to dať na 3 dostupné šróby?
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

To je ještě dobrý, tuším že u nového Clia 1,2 16V musí ven alternátor, servo, klima a celý držák kvůli 2 šroubkům. A k tomu ještě všude malé E TRX šrouby, kterým se utrhne hlavička. Renault je prostě ostuda Francie.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Kolikrát jsem měl přání dostat konstruktéra do rukou a mít bič, abych se mu pomstil. Vyrobit takovéto druhy šroubů a dát je třeba i tam, kde je přístup jen zeshora, může jen idiot. Ale oni nejsou sami, i Ford je notorický debil a člověk si říká, zda to není schválně, aby demontáž nějaké součástky , která by byla v podstatě hračkou znepříjemnit nemožností demontáže šroubů, které ji zajišťuje..Dodnes si říkám, jak jsem na tohle mohl mít vůbec nervy... :o
nepropadat panice...
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 723
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

S kamarádem na to máme teorii, že ti zakomplexovaní - sice inženýři, ale neschopní se nažrat příborem, si při ranní kávě dají hlavy dohromady a předhání se, kdo vymyslí větší píčovinu. Kdo vyhraje, může ji za odměnu poslat do výroby. A tak to chodí každý den a my máme čím dál větší nervy. Koncern Fordu (ne však USA - ty jdou dobře a dělám je rád) a Renaultu to dotáhl zatím nejhlouběji do prdele. (LOL)
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

A, zas iné veci na Renolde idú vcelku dobre...holt, každá značka má svoje skabé miesto, možno renold ich má viac, no...
Ale je to vymené, kamarát mal väčšiu trpezlivosť, dal ten posledný šróbik...ale nezaobišlo sa to bez posúvania motora hore-dole a bez demontáže ďalšej remenice.
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“