Nazdar,
neviete niekto nejakú fintičku na výmenu vodnej pumpy? Či to naozaj musia ísť dole komplet kryty rozvodov? By som vcelku rád "pozdravil" toho inžiniera, čo takúto konštrukciu vymyslel...
Som dal dole podblatník, drážkový remeň, remenicu vodnej pumpy, povolil 9 šrobov, ale k 10. sa proste nedostanem...dal som doel aj kryty rozvodov, ale taký malý hajzlík platový kryt tam drží a presne tan zavadzia...
Výmena vodnej pumpy Megane I 1,9D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Výmena vodnej pumpy Megane I 1,9D
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
To je ještě dobrý, tuším že u nového Clia 1,2 16V musí ven alternátor, servo, klima a celý držák kvůli 2 šroubkům. A k tomu ještě všude malé E TRX šrouby, kterým se utrhne hlavička. Renault je prostě ostuda Francie.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Kolikrát jsem měl přání dostat konstruktéra do rukou a mít bič, abych se mu pomstil. Vyrobit takovéto druhy šroubů a dát je třeba i tam, kde je přístup jen zeshora, může jen idiot. Ale oni nejsou sami, i Ford je notorický debil a člověk si říká, zda to není schválně, aby demontáž nějaké součástky , která by byla v podstatě hračkou znepříjemnit nemožností demontáže šroubů, které ji zajišťuje..Dodnes si říkám, jak jsem na tohle mohl mít vůbec nervy...
nepropadat panice...
S kamarádem na to máme teorii, že ti zakomplexovaní - sice inženýři, ale neschopní se nažrat příborem, si při ranní kávě dají hlavy dohromady a předhání se, kdo vymyslí větší píčovinu. Kdo vyhraje, může ji za odměnu poslat do výroby. A tak to chodí každý den a my máme čím dál větší nervy. Koncern Fordu (ne však USA - ty jdou dobře a dělám je rád) a Renaultu to dotáhl zatím nejhlouběji do prdele.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
A, zas iné veci na Renolde idú vcelku dobre...holt, každá značka má svoje skabé miesto, možno renold ich má viac, no...
Ale je to vymené, kamarát mal väčšiu trpezlivosť, dal ten posledný šróbik...ale nezaobišlo sa to bez posúvania motora hore-dole a bez demontáže ďalšej remenice.
Ale je to vymené, kamarát mal väčšiu trpezlivosť, dal ten posledný šróbik...ale nezaobišlo sa to bez posúvania motora hore-dole a bez demontáže ďalšej remenice.
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW