Výměna motoru 2,1 tds Fiat Ulysse/Mk1

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
divermax
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 28 srp 2010, 15:52
Bydliště: Zbiroh

Výměna motoru 2,1 tds Fiat Ulysse/Mk1

Příspěvek od divermax »

Máte někdo zkušenosti s výměnou motoru na tomhle italském skvostu, případně P.806? Odešla hlava a zcela se rozložil plastový napoušťák oleje, takže olej volně vytéká a mizí voda. Sehnal jsem za hubičku auto i s motorem, vyndal ho, vyměnil Epica za Bosche a potřebuji prohodit motory. Je mi jasné, že se bude muset měnit spodem, tak bych se rád dozvěděl nějaké finty od někoho, kdo to dělal. Díky všem DmX
Nalej a uvidíš
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

Sundám předek a na žirafě ven.
Nikdy ne spodem,nemám rád protočené matky v nosnikách...
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Máš pravdu, ale když podobné skvosty jsou v plné palbě a v předku jsou mraky spojů a kabelů ztvrdlých časem, chladičů- klimatizačních píčovin apod. tak poté uvést vše do provozu může být špatnou zábavou..Protože se často stane, že vše funguje, ale po demontáži , popřípadě odtažení do strany se načnutý hliník rozsype.. :(
nepropadat panice...
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Myslím že je to podobné jako scudo 1.9TD. Jak píše kolega odstrojit předek a rozhodně vrchem. Já si teda z motoru sundávám všechno co jde (altík, servo, klima kompresor atd.) Vyndám pravou poloosu a dole držák silentbloku pak výfuk atd.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“