Fabia 1,4 MPI kolísá volnobeh, škube do 2 tis. otáček

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

michalbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 05 pro 2012, 21:44
Bydliště: Lanškroun

Fabia 1,4 MPI kolísá volnobeh, škube do 2 tis. otáček

Příspěvek od michalbo »

Ahoj, prosil bych o radu. Fabia 1,4 MPI 2001 kolísá volnoběh, škube do 2 tis. otáček. Diagnostika ukazuje chybu :Obrázek

Prosím o radu čím by to mohlo být a jak závadu odstranit.
Předem moc děkuji :)
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

je tam palivový filter ako tam má byt.
michalbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 05 pro 2012, 21:44
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od michalbo »

Filtr ok, bez nej to same...
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Jak bez něj to samí?
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Na filtry je regulator tlaku 3,4 alebo 6 barov to nechápem ako bez neho je to to iste?
michalbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 05 pro 2012, 21:44
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od michalbo »

Sory, bez vzduchace to same. Napadlo me, jestli neni pricpanej, kdyz to pise ze je smes moc bohata... (LOL)
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Jaký je tlak v sání při volnoběhu zahřátý motor.
michalbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 05 pro 2012, 21:44
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od michalbo »

Na palivovém filtru je vyraženo 3.0 Bar. Myslíte, že ho mám vyměnit ? Vypadá jako původní... Hodnoty tlaku při volnoběhu a ohřátém motoru :
Obrázek

;Obrázek
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Podle výpisu máš starej sw přehrál bych ho na novější 4201.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

fábia 1,4 MPi je sice zajímavé ale chce to i kod motoru ????


já osobně bych koupil nové svíčky platinoví a odtrh dal na 0,7 pak vyčistil klapku na stříbro a zlato a pojezdil co bude

máš tam egr?
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09

Příspěvek od auto-point »

co tlaky? :D
michalbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 05 pro 2012, 21:44
Bydliště: Lanškroun

Příspěvek od michalbo »

Ahoj je to motor AZE - 44 KW r.v.2001. Vyměnil jsem svíčky, dal nový vzduchový a palivový filtr (3 bar) Zdá se mi to pořád stejné do těch zhruba 2,5 tis otáček poškubává a ještě jsem si všiml že pokud prošlápnu plyn při volnoběhu, tak tak zajímavé střílí do výfuku (jako kdyby byl děravej) ale díra nikde není... Ještě poznatek že pokud odpojím lambda sondu tak to jede tak nějak stejně i ten volnoběh je stejný... už nevím co dál.. :( Tlaky jsem neměřil zatím...
Škoda octavia 1,9 TDI AGR, r.v.1998, 245 000
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Tých 4,12ms na volnobeh je dost vela.Pri zdravom motore býva 3ms a tlak v saní cca 300mbar...nie je prasknuté tesnenie pod saním alebo nejaká netesnost na sani tým Map senzor môže zaznamenat vyššiu hodnotu.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Hele nemáš náhodou vypadenou hadičku ze zadu klapky? Občas se.to stane a má to podobné projevy. Běžným pohledem to není moc vidět tak se to dá přehlédnout.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

michalbo píše: už nevím co dál.. :( Tlaky jsem neměřil zatím...
zkus ještě test


jet přesně 40 na trojku dej tam pětku plný kotel a popiš přesně co se dělo
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“