Stránka 1 z 2
Opel Meriva A- immo
Napsal: 05 pro 2017, 14:14
od jericho-3
Při jízdě se rozsvítí kontrolka IMMA a auto chcípá ..Bohužel jsem s tím nejel, tak se ptám, nemá někdo podobnou zkušenost ala OPEL? Děkuji/motor 1,7 DT/
Napsal: 05 pro 2017, 21:56
od hansdob
Jak vis ze je to kontrolka imma???
Napsal: 05 pro 2017, 21:58
od proxima
To je ten Isuzu motor?
Napsal: 06 pro 2017, 09:12
od Okura
pokud je to isuzu motor bude problém asi s rj čerpadla
Napsal: 06 pro 2017, 16:12
od jericho-3
No je to motor Isuzu a kontrolka imma je klíček v takovém kolečku..Bylo mi to divné, dnes odpoledne se s tím svezu, protože těžko by při jízdě immo zastavilo auto..Mám zato, že se kontrolek rozsvítilo více, ale paní tvrdí, že jen žluté kolečko s klíčkem..Že by to bylo něco jiného?
Napsal: 06 pro 2017, 19:05
od proxima
čo píše diag?
Napsal: 06 pro 2017, 21:44
od jericho-3
Zatím nic, stojí to u paní na dvoře, bojí se odjet-přijet..
Napsal: 07 pro 2017, 02:30
od hansdob
Zlute kolecko s klicem je porucha. Predpokladam cidlo otacek kliky ci rj cerpadla.
Napsal: 07 pro 2017, 13:51
od jericho-3
S tou jednotkou jak se tady píše jsem trochu počítal až naposled, ani jsem nechtěl paní strašit.. Díky za poučení, že to není kontrolka imma, je to patrně montážní klíč a ne klíč do zapalování...

Napsal: 11 pro 2017, 15:53
od jericho-3
Tak napojení určilo jednu závadu, vadný snímač otáček kliky..Když jsem s tím jel, nejdřív to zaškubalo, rozsvítila se kontrolka s klíčkem,/ a není to IMMO, ale servisní kontrolka závady jak psal Hansdob/, pak se rozsvítila kontrolka baterky , motor se srovnal a jel jsem dál i se svítícím dobíjením..Až když jsem to chcípl a znova natočil, tak kontrolka dobíjení zhasla a vše opět v pořádku.. Auto chytalo ihned na otočení, tak jsem pokračoval v jízdě, ale pak bum a motor zdechl..A motor nechtěl chytit, dal jsem varovky a uprostřed města , kdy mne auta objížděla jsem sem tam zkusil nastartovat. Pak to čaplo a já se žlutou svítící kontrolkou pokračoval v jízdě, potřeboval jsem ještě koupit RUM..Koupil jsem 40% , kterých je už málo, sedl do auta a utrum, motor nechtěl čapnout..Už jsem chtěl volat kámošovi a otevřít rum..., ale motor zablafal, já přidal plyn a normálně ujel 15km domů...bez zaškubání..Ale co jsem si všiml, tak při ustálené jízdě v koloně motor najednou ztvrdnul, jako kdyby přesuvník vstřiku přidal a pak zase pohoda.. Moc se mi to nelíbí, že to bude jen ten snímač..Aby to opravdu nebyla ta ŘJ...Jinak motor má podezřele málo /111000km/ z roku 2004..Tak jsem zvědav..

Napsal: 11 pro 2017, 16:37
od joe
Snímač iba originál Mitsubishi.
Náhrady nefungujú.
Napsal: 11 pro 2017, 17:11
od hansdob
Snimac otacek tohle auto umi pred diagem i zazdit.
Napsal: 11 pro 2017, 19:22
od jericho-3
joe píše:Snímač iba originál Mitsubishi.
Náhrady nefungujú.
Už jsem objednal FEBI, což jsem považoval za optimální, /o origo Mitsubishi jsem netušil/"ztvrdnutí" motoru se tady dá vysvětlit také, ale ta jízda bez dobíjení by chtěla nějaké vysvětlení..např. že je soustava rozhozena, přitom otáčkoměr normálně funguje, a bere pulsy z alternátoru, ne?
Napsal: 11 pro 2017, 19:55
od joe
FEBI nie.
Napsal: 12 pro 2017, 07:40
od GeorgeB
Taky máme zkušensoti, že jedině originál. Jakákoli náhrada fungovala buď chvíli nebo vůbec.