Stránka 1 z 2
Zanášení turba octavia
Napsal: 06 pro 2017, 09:43
od panpalino
Zamyslel se někdo nad tím, jak je možné že dochází u zanesení turba, u mne konkretně motor ASV, i k zanesení části kde je umístěn natáčecí kroužek s ovládacími táhelky?
Napsal: 06 pro 2017, 11:10
od marian.marcin
Krátke trasy ,hlavne v zime,vodič Leštiplýnek,nekvalitná nafta a pod.
Napsal: 06 pro 2017, 12:37
od panpalino
To bezesporu zaviňuje vlažná jízda ale když si uvědomíme jak je komora s kroužkem oddělena, jak je možné že se tam nachází tolik karbonu?
Napsal: 06 pro 2017, 18:06
od techi
Tak asi to tam fouká kolem těch hřídelek, ne ?

A stejně, já to neměl zatuhlé tam, ale lopatky drhly o stěnu (normálně byly znát vychozené rýhy z čela dosedací plochy), prostě jsou moc nafest a sebemenší nepřesnost/karbon a je konec. Vypodložit distanční kroužky o 0,05-0,1 a hotovo, klidně můžeš jezdit jak s SDI a nikdy to nezatuhne.
Napsal: 06 pro 2017, 22:54
od panpalino
Turbo jsem si čistil už 5krat a pořad jsem uvažoval kde to tam ty saze jdou. Pres hridelky lopatek, nerikám že ne. Ale všiml si někdo někdy té dírky asi 2,5 mm velké pod věncem naklápění?
https://uloz.to/!4lzlOS04l9mP/aviary-im ... 45163-jpeg. Co když to tam jde tudy, takové menší kurvítko u jinak nejspolehlivějších motorů. Uvažuju o zaslepení dírky, ale nerad bych něco vymamlasil. Netuší někdo skutečný význam otvoru?
Napsal: 06 pro 2017, 23:07
od UchoTD
nestraca sa ti voda?
Napsal: 07 pro 2017, 08:38
od Rayx
A a ono je tam snad nějaký těsnění mezi turbínkou a nastavovačem lopatek, aby se saze nedostávaly na zadní stranu nastavovače?
Kolik to má nalítáno, není to čiplý a jak vypadaj logy? Kouřivost na SME bude asi problém, že?
Napsal: 07 pro 2017, 18:58
od yardarytarda
když při čištění vezmete spároměrky a vůle mezi lopatkou a stěnou bude 0,1mm nic víc nic míň tak už nebudete mít nikdy s chodem turba a se zadíráním regulace problém.

Napsal: 07 pro 2017, 20:43
od jear ewing
Já jsem s tím dlouho bojoval, turbo se mi neustále zanášelo a naklápění lopatek nefungovalo, akcelerace, potom jako by se vysunul padák a jelo to jako Škoda 100.
Bylo mi doporučeno ať zvětším vůli mezi naklápěcími lopatkami a skříňi, dělá se to distančními válečkami, nechají se vysoustružit o něco větší a funguje to ..
Napsal: 07 pro 2017, 21:09
od musellukas
Napsal: 08 pro 2017, 07:37
od šulda
100 bodů

Napsal: 08 pro 2017, 15:11
od jear ewing
Takhle to vypadá před montáži

Napsal: 08 pro 2017, 18:04
od martinsidlo
Není to stejně řešení na 100%. Leštiplyn to stejně zanese. Osobně po zymě to musím řádně protahovat,aby to vylítalo,vypeklo se.
Napsal: 08 pro 2017, 18:57
od techi
Ty za celou zimu nikdy nepřidáš plyn ?

Byli lidi co jim zatuhly i 1000km po vyčištění. Já si to podkládal sám a funguje to již 150tkm. Když jsem si to složil nanečisto před vypodlozenim, lopatky v jednom místě byly fest. On ten housing totiž nemusí být úplně rovný.
Napsal: 09 pro 2017, 08:13
od yardarytarda
techi píše:Ty za celou zimu nikdy nepřidáš plyn ?

Byli lidi co jim zatuhly i 1000km po vyčištění. Já si to podkládal sám a funguje to již 150tkm. Když jsem si to složil nanečisto před vypodlozenim, lopatky v jednom místě byly fest. On ten housing totiž nemusí být úplně rovný.
Jasný je tam konstrukční chyba kdyby nebyla tak by nebyl ani problém
