Stále se točí sahara!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Stále se točí sahara!!!
Zdravím pánové , mám problém na golfu 4 1.6 16V 77KW stále se točí sahary po otočení klíčem..Vše jsem vyměnil snad co šlo ŘJ větráků, čidlo na chladiči, teplotní čidlo ukazuje správně podle diag, kabeláž od ŘJ větráků zkontrolovaná nikde žádné shnilé káble jen ukostření bylo shnilé, ale to jsme už opravili a ventilátory se pořád točí...Setkal se s tím už někdo, na co se ještě podívat nebo jestli zkontrolovat kabeláž až k ŘJ motora?? ...
Podle toho, jak to myslíš měřit kabeláž??? (Nejsem obor el. jen laik. Když mě navedeš, kde co změřit, tak bych to zvládl..) Měřit jsem je nezkoušel jen kde všude je + a od pojistkovky propípat, jestli nejsou někde spečené kable... i v tom plastu jsem kontroloval pod baterkou, jestli náhodou nejsou někde shnilé a k sobě přilepené. ECU jsem kontroloval jen teplotu motoru, jestli ukazuje správně.
hlavně smazat všechny chyby, tohle jsem řešil a termostat + chyby v paměti = větráky do smrti baterky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Ahojte OI. 1,6 75KW BFQ. diag vypisovala snimač G83(vystup s chladiča) kupil sa novy ,chyba sa zmazala chvilu pokoj. Teraz to riešim opat podla slov majitela auto nekuri a ručička beha hore dole na teplote. diag nič neprezradila + neustale sporadicke zapinanie vetrakov aj ked je teplota daleko od 90°C.(vetraky bežia oba aj pri vytahnutom klučiku niekedy par sekund niekedy aj 5minut).Viem že je tu termostat ovladany topnym telieskom ,ktore otvara termosta+je stale ešte ovladany teplotou vody,aspon by mal byt tak som sa dočital...Auto naštartujem na volnobeh na 90C sa dostane behom 10minut. kurenie citit už teply vzduch aj 1minutu po naštartovany a však teplota sa dostane na budikovych 90(diag 80) na kurenie nesahne a teplota inteznita teleho vdzchu ide dole tak ako ja ručička na teplote a auto prechladina. Pozrel som RJ vetrakov,konektory spoje ale nič som nenašiel vetraky spušta hoc kedy aj na 10°C motore + ručička pendluje hore dole a aj intenzita kurenia ,kurenie fuka studeny aj ked vetraky na sahare nebežia. + Ma ešte napadlo zmerat napajanie teplotneho člena na termostate čo otvara termostat a objavilo sa tam napatie 12,5V už par sekund po štarte studeneho motora.čiže cele riadenie je na figu termostat ako taky by zrejme nepomohol vyrešit zavadu kedže "vyhrev-otvaranie" termostatu ide už studeneho motora . Ak niekto niečo podobne riešil budem rad za každu zmienku Vdaka