Norma 505.01 a vydřené vačky PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Biimbo píše:Myslíte že ty dva Nm jsou znát? Ten čínský momenťák co všichni máme stejně cvaká každýmu jinak :)
(LOL) asi tak....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Jinak cinsky momentaky nemam. Vsechno Tona a kazdej rok kalibrace. ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4695
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

velký 40-200 mám od Hazetu, ale dávat za malý 6500 si nechtělo ani nechce. Čína za 500 slouží ale o přesnosti na 2 Nm si ani nenechávám zdát :)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Ja je mam z byvale prace (noteeth) a v nynejsi je mam moznost nechavat kalibrovat. Jinak bych jel urcite v cine..... (rofl)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

standa123 píše:Jinak cinsky momentaky nemam. Vsechno Tona a kazdej rok kalibrace. ;)
A kolik je tak ůchylka, i přesto,když vždy po použití momen´ták uvolníš?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Malej 1-15nm Gedore po cca 200-250 použití odchylka nula. Malé si nechávám kontrolovat, páč to člověk neodhadne... Co mám neznačkové /BGS atd../větší momenťáky, tak ty mají takovou odchylku, že nejdou ani nastavit do rozumného rozmezí, tak mi kluci udělali tabulku nastavená/naměřená hodnota a podle toho se orientuju :) Ono u šroubů M10 a výš už to není takové riziko jako u M4...

Když jsem dal na kalibraci kousek z Lídlu, tak odchylka byla 20-300% (LOL) Tak mi tam nastavili 120nm a mám to na kola. Prostě se tady ušetřit nedá. Kdo z nás by chtěl prasklou keramickou žhavku ve válci že...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

žhavky na cit v ruke ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Osobně mám Itala momenťák, Tonu dvakrát/jednu torzní, jednu normální/ a ty nové výtvory nechci, jsou popsané po celé rukojeti , což je nepřehledné..Aby si člověk vzal lupu a luštil, ta je dobrá tak do kanceláře. Samozřejmě ty malé , tam hraje roli každá úchylka, ale ta větší na hlavy určitou toleranci snese..Přiznám se, že jsem nekalibroval ani jednu, ani nevím kde..U hlavy je důležitá hlavně posloupnost a přesné dodržení času dotahování...A mám zato, že konečné dotažení lze poznat, zda je to moc nebo málo..Ale třeba se pletu a oturbené pionýry pod kapotou velkých aut to potřebují na setiny Nm.. :)
nepropadat panice...
flyfish215
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 dub 2012, 23:24

Příspěvek od flyfish215 »

Zdravím pánové,také bych se rád na něco zeptal.Byl jsem na výměně oleje a olejového filtru a cca po 3 měsících začínám pozorovat že mi nějak přibývá olej ve vaně.Začal jsem podezřívat vstřikovače a to proto že asi se mi olej ve vaně začíná mísit s naftou.Poradíte mi prosím někdo jak to pořešit? Kamarád v servisu mluvil o nějakých gumičkách ale vůbec tomu nerozumín,na auta jsem úplná lama.Jo a aby jste věděli o jaké auto jde tak je to VW Sharan 2,0tdi,103kW motor BRT. Prosím moooc o pomoooc :? :? :?
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 574
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Dej to tomu kamaradovi ať ti vymění gumicky na vstřikách, sám se do toho ani nespouštěj.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

máš to BRT s DPF?
flyfish215
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 dub 2012, 23:24

Příspěvek od flyfish215 »

Jo mám to BRT s DPF, a ještě prosím jak je časově a finančně asi náročná ta výměna těch gumiček.Vůbec nevím kde takovou sadu koupit.Poradíte prosím?Děkuju
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 641
Registrován: 15 lis 2011, 20:43

Příspěvek od trhac »

Nech toho kamaráda ať si sady gumiček objedná sám.Určitě bude vědět kde a za kolik.Práce to může byt na 2 hoďky ale taky na celej den.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

u BRT asi nesundá ventilové víko, musí dolů sání s EGrem, to za 2 hoďky bude dost hoňka... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
flyfish215
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 10 dub 2012, 23:24

Příspěvek od flyfish215 »

A prosím proč musí dolu i sání a EGR?Měl jsem dříve staršího Sharana a tam to šlo v pohodě a rychle. To je tam kolem toho tak moc abychom se dostali na šrouby na ventilovém víku pod kterým jsou vstřikovače?Děkujuu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“