asi tak....Biimbo píše:Myslíte že ty dva Nm jsou znát? Ten čínský momenťák co všichni máme stejně cvaká každýmu jinak
Norma 505.01 a vydřené vačky PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
velký 40-200 mám od Hazetu, ale dávat za malý 6500 si nechtělo ani nechce. Čína za 500 slouží ale o přesnosti na 2 Nm si ani nenechávám zdát
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Malej 1-15nm Gedore po cca 200-250 použití odchylka nula. Malé si nechávám kontrolovat, páč to člověk neodhadne... Co mám neznačkové /BGS atd../větší momenťáky, tak ty mají takovou odchylku, že nejdou ani nastavit do rozumného rozmezí, tak mi kluci udělali tabulku nastavená/naměřená hodnota a podle toho se orientuju Ono u šroubů M10 a výš už to není takové riziko jako u M4...
Když jsem dal na kalibraci kousek z Lídlu, tak odchylka byla 20-300% Tak mi tam nastavili 120nm a mám to na kola. Prostě se tady ušetřit nedá. Kdo z nás by chtěl prasklou keramickou žhavku ve válci že...
Když jsem dal na kalibraci kousek z Lídlu, tak odchylka byla 20-300% Tak mi tam nastavili 120nm a mám to na kola. Prostě se tady ušetřit nedá. Kdo z nás by chtěl prasklou keramickou žhavku ve válci že...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Osobně mám Itala momenťák, Tonu dvakrát/jednu torzní, jednu normální/ a ty nové výtvory nechci, jsou popsané po celé rukojeti , což je nepřehledné..Aby si člověk vzal lupu a luštil, ta je dobrá tak do kanceláře. Samozřejmě ty malé , tam hraje roli každá úchylka, ale ta větší na hlavy určitou toleranci snese..Přiznám se, že jsem nekalibroval ani jednu, ani nevím kde..U hlavy je důležitá hlavně posloupnost a přesné dodržení času dotahování...A mám zato, že konečné dotažení lze poznat, zda je to moc nebo málo..Ale třeba se pletu a oturbené pionýry pod kapotou velkých aut to potřebují na setiny Nm..
nepropadat panice...
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10 dub 2012, 23:24
Zdravím pánové,také bych se rád na něco zeptal.Byl jsem na výměně oleje a olejového filtru a cca po 3 měsících začínám pozorovat že mi nějak přibývá olej ve vaně.Začal jsem podezřívat vstřikovače a to proto že asi se mi olej ve vaně začíná mísit s naftou.Poradíte mi prosím někdo jak to pořešit? Kamarád v servisu mluvil o nějakých gumičkách ale vůbec tomu nerozumín,na auta jsem úplná lama.Jo a aby jste věděli o jaké auto jde tak je to VW Sharan 2,0tdi,103kW motor BRT. Prosím moooc o pomoooc
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10 dub 2012, 23:24
u BRT asi nesundá ventilové víko, musí dolů sání s EGrem, to za 2 hoďky bude dost hoňka...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 10 dub 2012, 23:24