Řídicí jednotka si bude myslet na základě diferenčníh hodnot, že je pořád zanesený, tak bude pálit, kdežto, kdyby věděla, že má 0,14l jak měla, tak si dopočte, že ten odpor je z části popel a z části saze, viď.
Takže by bylo fajn, tam zadat hodnotu 0,14l pres vcds? Jde to? Asi by mělo.
Jen mě napadá, proč to mechanik dělal, připravoval si práci s DPF na příště?
Nebo to mám sledovat a pokud regenerace bude 500 až 1000 km, tak to neřešit?
Stav zaplnění DPF filtru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přesně tak.
Ne u každý řj to jde (jednoduše/pomocí vcds), každá diag. má svoje specifika a různě zdokumentovaný různý kanály u různých jednotek, ať už adaptací nebo zákl.nastav. ..., chce to občas trošku pátrat...
Záleží co měl mechanik za diag. a jak s ní umí, občas i pro diagnostika/elektrikáře je leccos oříšek(i s orig.diag., v tomhle případě Odisem), mechanici od těchhle věcí čím dál častěji dávaj ruce pryč, takže z přípravy práce bych ho úplně nepodezíral...
Sledovat to není od věci a jak píšeš, pokud bude vzdálenost mezi regeneracema víc jak 500km (v případě krátkých tras lze přimhouřit oko...), tak bych to neřešil...
Ne u každý řj to jde (jednoduše/pomocí vcds), každá diag. má svoje specifika a různě zdokumentovaný různý kanály u různých jednotek, ať už adaptací nebo zákl.nastav. ..., chce to občas trošku pátrat...
Záleží co měl mechanik za diag. a jak s ní umí, občas i pro diagnostika/elektrikáře je leccos oříšek(i s orig.diag., v tomhle případě Odisem), mechanici od těchhle věcí čím dál častěji dávaj ruce pryč, takže z přípravy práce bych ho úplně nepodezíral...
Sledovat to není od věci a jak píšeš, pokud bude vzdálenost mezi regeneracema víc jak 500km (v případě krátkých tras lze přimhouřit oko...), tak bych to neřešil...
pašíkombi AFN B597
No zalezi, o jaky motor se jedna, ja si mohu o 500km+ intervalu nechat jen zdat. Regeneruji kazdych cca 180km, ale jedna se o OIII 2.0TDI Euro 6 a tam je tech 180km OK.FandaTDI píše:Přesně tak.
Ne u každý řj to jde (jednoduše/pomocí vcds), každá diag. má svoje specifika a různě zdokumentovaný různý kanály u různých jednotek, ať už adaptací nebo zákl.nastav. ..., chce to občas trošku pátrat...
Záleží co měl mechanik za diag. a jak s ní umí, občas i pro diagnostika/elektrikáře je leccos oříšek(i s orig.diag., v tomhle případě Odisem), mechanici od těchhle věcí čím dál častěji dávaj ruce pryč, takže z přípravy práce bych ho úplně nepodezíral...
Sledovat to není od věci a jak píšeš, pokud bude vzdálenost mezi regeneracema víc jak 500km (v případě krátkých tras lze přimhouřit oko...), tak bych to neřešil...
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Jasne, ze se to podle motoru ruzni, ale beznejsi je, ze s novejsima normama(tim spis uz se chcankama ci jinejma aditivama) jsou ty intervaly spis delsi... Uz jsem videl i euro6 s prumerem kolem 1500km mezi regeneracema, tech 180km mi prijde malo na jakejkoliv motor, i kdyz je fakt, ze nektery novejsi mivaj ty ("mikro-")regenerace mirnejsi a kratsi, aby probehly/dokoncily se treba i v mestskym provozu/pri kratsich trasach.
pašíkombi AFN B597
Re: Stav zaplnění DPF filtru
Ahoj, na delší čas jsem se odmlčel ale mám zkušenosti ohledně DPF, když se vyresetoval.
V servise mi přes Delphi udělali servisní vypálení do kalkulované 0g a zároveň vynulovali množství OIL ash na 0g, respektive 0L.
Auto táhlo jako za mlada... První regeneraci jsem prošvihl, ale již nějakou následnou už nikoliv. Poslední byla dnes při 650 km a vypálíla do cca 9 g. Tak jsem dal přes Carista vypalování vynucené a šla až do 2g.
Takže suma sumárum. Budu cca počítat, že i předchozí regenerace byla do 8 - 9 g a pálí při 24g, takže 650 km je slušná vzdálenost .
Když jsem sledoval zaplnění DPF při vypálení do nuly, zaplňoval se lineárně a měl by pálit až při 900-1000 km, což by odpovídalo i tomu, jak vypaloval teď při 650 km a plnil se od cca 9g.
Takže se nic nezhoršilo... zajímavé
Jinak je to dvoulitr CFFB.
V servise mi přes Delphi udělali servisní vypálení do kalkulované 0g a zároveň vynulovali množství OIL ash na 0g, respektive 0L.
Auto táhlo jako za mlada... První regeneraci jsem prošvihl, ale již nějakou následnou už nikoliv. Poslední byla dnes při 650 km a vypálíla do cca 9 g. Tak jsem dal přes Carista vypalování vynucené a šla až do 2g.
Takže suma sumárum. Budu cca počítat, že i předchozí regenerace byla do 8 - 9 g a pálí při 24g, takže 650 km je slušná vzdálenost .
Když jsem sledoval zaplnění DPF při vypálení do nuly, zaplňoval se lineárně a měl by pálit až při 900-1000 km, což by odpovídalo i tomu, jak vypaloval teď při 650 km a plnil se od cca 9g.
Takže se nic nezhoršilo... zajímavé
Jinak je to dvoulitr CFFB.